Posted by: pinkturtle2 | Mac 14, 2011

Tsunami..Kuasa Allah Dan Peringatan Untuk Semua


Responses

  1. bro n sis…….

    depa kata jepun nie negara harakiri…..
    ada jugak bagi nama nippon…….
    orang melayu kata jepun…..
    setengah kata matahari terbit…….
    boleh jugak sebut jepang….tak caya tengok hindustan…love in Tokoy diperankan oleh Joy Mukherjee & Asha Parekh……….

    rakyat jepun diasuh banggakan jati diri sendiri……
    diasuh dgn kebanggaan kepada produk sendiri…..
    dididik dgn faham bahawa depa saja yg terbaik dari semua yg terbaik…..
    sebab itu dia tak tunduk kat amerika masa perang dunia ke 2 dulu……
    eisenhower kena buat keputusan…tak dak cara lain dah nak ajaq jepun nie…boh atom saja……tu yg teruk kena kat hiroshima ngan nagasaki tu………

    bila rakyat dia nilang dan mati pasai tsunami baru nie…….
    dia habaq mai takat 10K saja hilang…..
    tak mau habaq lebih……
    pada hal kalau ikut kemusnahan tu….rasanya lebih 100k yg ghaib…….
    bantuan antarabangsa pun dia tolak…….
    dia boleh setel sendiri…….
    kan ke sombong namanya tu???…..

    simpati tu memang laa simpati……
    tapi mengenangkan cara mereka mendepani situasi nie….
    kita naik rasa jengkel sikit laa………

    takat mehsia hantaq 2 tiga kerat dari Mercy Malaysia….memang jepun tak pandang punya……….

    kah kah kah……..

  2. salam nasik kandaq.

    depa tau apa yang depa buat lah.
    hang, jangan dok buat cerita.
    nanti, kita kata hang merapu.
    hang marah.

    jepun negara harakiri.
    hang pulak.
    nasik kandaq harakah.
    tu yang hang dok gelak.
    kah, kah, kah …tu.

    sekadaq hang tau gelak saja lah.

  3. budak tadika
    otak sampah
    cari sampah
    makan SAMPAH
    sembah SAMPAH
    jadi sampah

    sampai kiamat SAMPAH
    patutlaaaa!
    SAM bin PAH
    SAMPAH

    kah kah kah dalam SAMPAH!

    sekadaq hang tau gelak saja lah .

    • sekadaq hang tahu
      tengok porno sajalah.
      hang yang kata.
      kita tak kata.

      pjolor@pporno.com.

  4. Majlis Ta’alim Bulanan : http://melayucyber.blogspot.com/2011/02/majlis-talim-bulanan.html

    Facebook Majlis Ilmu : http://www.facebook.com/pages/PONDOK-HABIB/295419981998

    KOLEKSI KULIAH AGAMA http://www.facebook.com/pages/KOLEKSI-KULIAH-AGAMA/200225980001658

  5. kita tak tau,
    mereka saja yg tau…
    ALLAH lebih mengetahui segalanya


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: