Posted by: pinkturtle2 | Mac 27, 2011

Ulang tayang video konspirasi bagi yang bangang (susah nak faham)


Responses

  1. sapa yang bangang ekkk .. anwar ngaku bukan dia so tak payah laa buat siasatan ke….

    apa jua hang dok spin tak akan mengubah apa-apa pon selagi tidak selesai siasatan.

  2. ha ha ha so cute….bravo

  3. Kepada geng bangang,
    mai sini nak bagi “pelempang”…!!!

    KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

  4. kpd pengikut2 anwar yg taksub melebihi dari mencintai Nabi Allah ….
    apa nak dikata…sememangnya mereka telah ditakdirkan mencintai peliwat melebihi dari segala galanya…na’uzubillah.

    sedangkan kawan2 rapat nya telah lari meninggalkannya..mereka yg lebih mengenalinya,,luar dalam anwar,duk sebilik, makan bersama inikan pula budak budak berhinggus yg baru nak kenal anwar..

    kenapalah mudah diperbodohkan, dan suka jadi bodoh,
    tapi kalau dah itu telah ditetapkan takdir Allah akan ada kepala kepala
    yg bodoh akan menonjolkan diri untuk menjadi kaldai…apa yg kita boleh buat…..Kuasa Allah.

    • Oii… Aftar bahalol…!!!!

      Habih tu,
      hang lebih mencintai Najib
      dan para pemfitnah,
      lebih daripada mencintai Allah dan Rasul…???

      BANGANG…!!!!

  5. kuasa allah jugak yang boleh mengubah hati manusia, tak payah lah puak2 umno ni nak buat cerita liwat, cerita seks atau menyalak satu dunia untuk membuktikan siapa anwar tu, kalau betul kamu ni percaya kat allah apapasal kamu tak buat sembahyang hajat atu berdoa beramai-ramai bersama kamu punya pemimpin dan puak2 kamu supaya allah mengubah hati penyokong PR, mintak kat allah supaya allah tunjukan siapa yang benar dan siapa yang bohong, ingat hanya allah sahaja yang boleh mengubah hati manusia bukanya puak umno haramjadah…

  6. bro n sis…..

    kalu tengok clip tu…..
    tabik spring kat kwn yg cukup kreatif toh……
    ni laa baru betoi betoi authar……..
    tapi authar nie betoi punya kesah…..
    puak umporno pun belum ‘pandai’ nak buat mcm tu….
    tu pasai vid depa nampak tersangat ‘fake’……..
    nak ‘pekena’ orang lain……..tau tau diri sendiri yg kantoiiiiii……

    itu pasal la ‘penghulu besaq’ depa mengamuk sakan……..
    marah bebenor penghulu depa noooooo????…….
    ada ka patut dia kata 3T mcm lembu???….kasiannn kat depa……
    buat gambaq pun ikut zaman p ramlee….hitam puteh…nak bagi real konon………
    zaman hitler pun buat gambaq ada kaler…..kah kah kah
    tak ikut perkembangan langsung……depa tak perenah tengok astro beyond kottttt??????……kah kah kah……

    umporno kata……..ada lagi gambaq lain lepaih nie….
    2 b c’tinued………

    kah kah kah………

  7. UMproNO mana nak percaya kat solat hajat.. kalau pemimipin UMproNO percaya.. dah tentu awal2 lagi UMproNO dah buat.. kan pemimpin UMproNO pernah cakap.. PAS nie tak keja lain.. asyik2 solat hajat..

  8. ni kalau share kat FB kena tangkap ka dak.?? lawak gila..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: