Posted by: pinkturtle2 | Mac 29, 2011

Atas nasihat APCO umNO kini dikenali sebagai…

Setelah mendapat bantahan dari APCO maka umNO terpaksa sekali lagi mengubah namanya agar lebih bersesuaian dengan perangai pemimpin dan ahlinya.

Source: Umnodokpakka Gawa

………………………………………………………………….

Advertisements

Responses

  1. kah kah kah

    kah kah kah

    kah kah kah………

    aku dah kata dah……..
    budak tempoyak mesti kacau otak punya nie……
    tah mlm nie tak boleh tidoq apa??…….

    kalu dok kerap tukaq….
    kerap pindah randah………
    tak kira laa nama ke yg bertukaq….
    tempat ke yg bertukaq…….
    kata orang tua tua……….alamat nak bertukaq teruih le tu……
    silap tak silap boleh pa alif dam……..padammmmmmmmm…..
    kan ke afdhal nama yg lama tu……..umngOK…………
    tapi ye le……….pasai banyak sangat yg NgOk nya saghi dua nie…….
    tu pasal le kena tukaq lagi………

    kah kah kah

    kah kah kah

    kah kah kah………

    • salam nasik kandaq.

      hang gelak lah.
      hang dok syok sendiri lah.
      hang perasan lah.

      seropa orang bong ong.

    • Salam NK,

      Seblom bertukaq tangan
      kena bawa usul dlm. dewan yg. mulia dulu
      di mana semua lorong2 minta di upgrade
      bagi keperluan rakyat yg. berpendapatan
      rendah.(habuan lepaih gian).
      Makhamah kangaroo sampai ka dewan pon
      kangaroo….1M memang sempoi…

  2. UMporNO…???

    KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

    Sat habaq Anwar gay,
    Sat habaq Anwar kaki perempuan,

    Mana satu “betul” dey….!!!!
    Kasi tau “betul-betul” laa….!!!

    • hang pon seropa.
      suku3sukusakat hang.
      yang malais membaca.

      dok gelak.
      gelak apa.

      nak jadi calon ka?
      bukang calon pru atau prk, lah.

      sekadaq calon ke HBTR.

  3. UMporNO?

    Aku rasa beruntung jugalah kenangkan nasib rakyat di galas, tenang dan merlimau. Untungnyaaaaa sebab dia orang pilih kera jaan rakyat berkebabiwaan. memang bagus pilih puak2 umporno otak pengotoq dulu kini dan selamanya. Mana muka kalian nak letak sekarang haaaa??????. Kasi masyuuuk celah kangkang sendirilah.

    Pilihlah lagi puak2 otak bengong ni untuk PRU13. Mudah2an 2020 rakyat kita hidup dalam sex freeeee!!! p ajaq budak2 sekolah matapelajaran sex awal2 sikit. Lantik DT jadi konsultan untuk pergi mengajar matapelajaran sex di sekolah2. Musti RTC suka tak bayar pun tak mengapa. Buat sistem latih tubi untuk scor markah. Aku rasa anak2 bangsa kita akan lebih A+++++ lebih sexing dari sexingnya bangsa2 amerika dan perancis. Wow! negara kita sudah capai KPI sebuah negara maju 9 tahun lebih awal sebelum 2020. Negara SEXing……tahniah umporno semborono.

  4. salam,

    Sampai ke dewan parlimen dok bahas.
    Sronok sembang bab sex dalam dewan.
    Selesai sudah masaalah rakyat.
    Terima kasih UMporNO

    • salam great.

      hang, sejak tau.
      yang doggy, doggy.
      dah takdak komen lain.

      sekadaq apa yang great nya.

  5. Salam 1Malaysia.
    Salam TGNA.

    Kitsianglah kat TG.
    Kutu-kutu yang dulu.
    Yang dok nak jadi alternatif.
    Nak kata kat orang.
    Dah guna porno pulak.
    Sapalah yang ceredik ni.
    Ceredik@Tongong.

    ni, memang suku3sukusakat malais membaca.
    great chief pon dia.
    nasik kandaq pon dia.
    ikutCeramah pon dia.
    pjolor pon dia.
    lejas pon dia.

    baguis sungguh yang alternatif ni.
    tapi kita kitsiang kat TG.
    siangmalam, malamsiang.
    dah laih.
    tu, tak gi, tak gi.
    tu, yang kadai, kadai.
    dok mendeRu, deRu.
    kat Ru sila.

    sekadaq kah, kah, kah lah hampa.

    • salam BT,

      Kita pon sama
      Kit Siang kat TG
      Bukan pasai gi tak gi
      Pasai sex maniac dlm. dewan…

  6. Tak hormat dengan puak2 bengong tu aku tak kisah tetapi hangpa kena hormat dengan Dewan Rakyat dan Dewan Negara. Jangan dok mengata macam-macam. Itulah saja Dewan yang dok bela nasib rakyat sejak 53 tahun yang lalu. Itulah saja Dewan yang dok tegakdaulat undang-undang negara.

    Cantik lagi kalau sekeliling Dewan kita bina tugu-tugu wira-wira negara bekas PM, bekas TPM, bekas KM dan bekas MB yang telah banyak membuat jasa kepada rakyat dan negara selama ini. Sebelum sesi persidangan semua ahli2 Dewan kena pergi berdiri di tugu-tugu tersebut pakat-pakat sembah tugu tu. Alang2 dah sesat. Sembah pemimpin yang selama ini tinggi jasanya kepada rakyat dan negara salah ke? haram ke?…aih! yang dok pakat p sembah video porno tu tak haram pun?. Tak salah pun di sisi undang2 yang telah sedia termaktub oleh Dewan-Dewan yang mulia. Tak caya cuba tanya pandikar mustar amin mulia.

  7. bro n sis……..

    umporno nie dah betoi sasau laa nie…….
    dah hilang harga diri…….
    dah super xtreme dgn segala mcm adu domba…….

    ada ke akai pakai tuduh tuduh saja…..
    depa kata mat sabu dah tengok vid depa toh…….
    nie jwpan mat sabu………
    “depa [UMNO] buhong.. saya tengok video pun tidak, cakap pun tidak… macam mana depa boleh cakap macam tu”..
    http://g-82.blogspot.com/

    satu lagi depa buat komik lucah pulak……
    lepas tu edaq merata terutama di kwsan p’lmen lembah pantai……
    http://www.sinarharian.com.my/bterkini/10894.asp………

    budak-budak memang suka baca komik…….
    boleh kat budak-budak tadika kemas……
    boleh jahanam budak-budak toh……..
    punggahhhhhhhh…..

    pemikiran awal kanak-kanak terbentuk hasil dari pembacaan………tak kira laa buku gambaq ke…buku komik ke………

    say no 2 komikporno……..
    say no 2 umporno…….

    kah kah kah……..

    • salam nasik kandaq.

      cara hang gelak.
      nuuur.
      hang jugak dah boleh jadi calon.
      bukang calon PRK, PRU.

      Sekadag calon HBTR lah.

  8. APA NK JD..SDH AKHIR ZMN.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: