Posted by: pinkturtle2 | Mac 30, 2011

Doa kebinasaan kepada yang terlibat dalam konspirasi Fitnah Zina…


Responses

  1. Doa Tuan Guru
    yang cukup digeruni UMNO-BN…!!!

    • sapa kata.
      hang yang kata.
      sekadaq aiman pon tak kisah.

      • Aiman bukan cakap
        pasai doa Tok Guru…

        Aiman cakap,
        dia tak kisah…
        kawan dia HIV positif….

        BAHALOL…!!!

        KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

      • Betoi, memang betoi.
        Tepat, memang tepat.

        ikutCeramah al bahalol.
        Calon HBTR.

        Sekadaq kah, kah, kah lah.

    • Anak anak haram mana tahu dosa pahala. Dasar anak jalang.

  2. bro n sis….

    dah banyak sangat orang dok karang pasai bahaya fitnah nih……..baca laa tang mana yg boleh baca……..

    si bahlol juga sbg fitnah…..
    kerana bahlol dan jahil lah manusia jenih nie selalu sebarkan fitnah…….
    anak-anak dan harta meghedak yg dimiliki pun kira fitnah……
    gila harta tak dak batas pun kira fitnah jugak….tu yg dok sebat harta menda orang lain…….
    pertahan kuasa cara tak betoi jugak sebagai fitnah…….

    rasuah dan penyelewengan jugak kira fitnah…..
    mubarrack ngan ben ali bukan tak cukup makan….tapi haloba……..ikut rentak suzanne n tarabelsi………..
    last sekali rakyat bangkit…..dah tak tahan dahhhh….

    Saad bin Abi Waqqas seorang sahabat Nabi s.a.w pernah sekali jadi gabnor di satu wilayah…….
    bila sorang dari rakyatnya tuduh Saad AW tak adil dan tak amal sunnah……..dia teruih jumpa orang yg buat tuduhan tu…orang tu pun tak kenai Saad AW….apa lagi orang tu pun cerita habih laa kat Saad AW tadi…….
    dan kata Saad AW ….kalau yg hang tuduh aku nie tak betul….aku doa kan supaya umuq hang panjang….disempitkan rezeki dan senantiasa dibelenggu fitnah……….

    Allah kabulkan doa Saad AW…..
    yg buat fitnah kat Saad AW tadi dipanjang umoq….jatuh miskin pulak……
    bila sampai umuq tua lanjut……orang ramai mengejeknya….jadi bahan mainan budak-budak…..
    dia mati dlm kehinaan……..

    fitnah menetaskan dendam….
    dendam dimurkai Allah……..
    tetapi fitnah perlu dihentikan…..
    Allah saja yg boleh membalas kejahatan fitnah yg didombakan……….
    sebab itu…doa orang yg difitnah atau dizalimi tidak ada hijab antara yg berdoa dengan Allah Taala sendiri……

    semoga fitnah yg berleluasa sekarang dapat dihentikan………..
    amieennnnnnn……..

    • salam nasik kandaq.

      takpayah.
      takpayah tulih panjang2.

      mula dengan hang.
      dan 3sukusakat hang dulu..
      tulih baik baik.
      jangan dok fitnah.
      jangan dok tuduh.
      jangan dok mengata.
      baru hebat.
      baru boleh jadi alternatif.

      jangan dok takat.
      hebat tunjuk pengandaq.
      hebat mengaku great.
      hebat nama Kota.
      hebat ikutCelamah al bahalol.
      hebat, ada tapi tak boleh guna.
      hebat dengan tongong bengong.
      dan bongong.

      sekadaq nak pesan kat hang.

      • tu saja yg hang tulih…..
        tu saja yg hang tau…….

        memang hang dah sewel tahap x treme cipan….
        standard umporno saja……
        pencacai tua tak sedaq diri……..

        kah kah kah……….

  3. Kepada anda yang pernah mengikuti ceramah disatu malam dimarkaz Tarbiah Taman Melewar, selepas demo rasaksa membantah fitnah terhadap DSAI tahun 1998 dahulu.

    Almarhum Datuk Presiden Ust. Fadhil Noor telah menyampaikan ceramahnya dalam perkara berdo’a. Kata beliau.
    ” Kalau sudah ada saudara kita sesama Islam ini, sudah melampaui batas kemanusiaan dan adab dalam berugama, sanggup menghina dan menjatuhkan maruah saudaranya sendiri dengan sehina hainanya, apatah lagi ianya adalah satu fitnah”.
    ” Kerana tiada tempat lagi yang kita boleh mengadu. Mengadulah kita kepada Allah, kita memohon supaya satu pembalasan setimpal ditimpakan keatas mereka. Kita akan sebutkan nama mereka seorang demi seorang samada sebagai pengajaran atau kepda keinsafan”.

    Yang masih menjadi ingatan hingga kehari ini, beliau memohon kepada Allah, supaya Allah melanjutkan usia Dr. Mahathir supaya beliau dapat melihat sendiri kehancuran Umno yang dihidupkannya semula olehnya itu.

    Entahlah.. selepas sekian lama ketika itu, kita digemparkan dengan berita, Peguam Negara telah jatuh koma berbulan lamanya, dan akhirnya beliau diberitakan telah meninggal. katanya bagaimana mula beliau diserang angin ahmar ini,hanya ACP Rodhuwan, kini berpangkat SAC 1 ketua polis Melaka yang lebih maklum. Barangkali sebab itulah dalam kes fitnah ke 3 ini beliau tidak banyak terlibat.

    Tidak lama pula selepas itu, diberitakan pula Allahyarham Khalid Jafri penulis buku 50 dalil Anwar tidak boleh jadi PM telah dilanda penyakit yang sama tetapi tidak koma. Setelah lama terlantar beliau akhirnya dijemput Allah.

    Bagaimana pula dengan Dr. Christina yang berperanan bersama seorang hakim yang dikaitkan dengan Ming Court Hotel jatuh dari tempat pembaringan semasa di Jakarta dan lansung meninggal. Yer..lah mungkin ini kebetulan adalah taqdir Ilahi.

    Tapi bagaimana! dalam pengajian2 agama yang kita pelajari, kata guru2 dan ulamak, Taqdir itu boleh diubah dengan do’a dan amalan!!…

    Bagaimana pula kita memahami tentang bala Allah ini. Kefahaman kita mengikut kisah nabi2 dan rasul yang dipelajari sejak sekolah darjah hingga tingkatan, Bala itu seperti yang ditimpakan kepada umat nabi Noh, nabi Lut dan nabi2 yang lain.
    Sekarang mana ada lagi umat nabi Nuh dan nabi Lut, yang ada cuma perangainya macam umat2 nabi2 tersebut. Ada kemungkinan kah akan ditimpa bala sebab, tiada siapa akan mengganti nabi Nuh dan nabi Lut. Bukankah Quran nyatakan begitu?!. Jadi mana ada bala!. Tsunami di Acheh dan di Pulau Hansyu Jepun itu kan rutin Alam… Kita tidak pulak bertanya Alam ini siapa punya dan siapa penciptanya?… Bagus lah tu…

    Lagipun tiada sebab Allah mau menurunkan bala di Malaysia ini. “Mana ada fitnah2” kata Datuk Eskay. Dia kan baru balik dari Umroh Haji di Mekah.. Tak percaya ke? pada orang yang baru balik dari Umroh?!..

    Peliknya apa ada kaitan Umroh Mekah dengan tidak percaya fitnah!!! . Masa buat Umroh ada malaikat datang cuci hati dia dengan air zamzam macam malaikat basuh hati Rasulullah ke?. Jemaah haji dan yang berumroh ke Mekah telah dicuci kah hati mereka oleh Malaikat ke?!..

    Hallo Datuk Eskay!!
    Nak menyuci memurnikan hati bukan semasa di Mekah. Haji dan Umroh itu rukun Islam yang kelima. Mana mungkin Datuk kalau rukun Islam yang pertama dan yang ke empat tidak dilakukan dengan sempurna semasa disini. Adakah kita yakin yang kita pergi Haji dan Umroh boleh sempurnakan amal dan ibadat kita disini dalam keadaan lintang pukang…

    Tawaf, Saei, Tahallul, Arafah, Muzdalifah dan Mina itu adalah amalan tempat untuk menyempurnakan rukun haji. Tak sempurna tak selesai Datuk! Tak jujur tak ikhlas dengan kesalahan tiada siapa yang tahu kita kena dam. Hanya kita dengan Allah saja yang tahu Datuk! Berlainan dengan bahan Fitnah….
    Orang yang menggunakan akal dan kebijaksanaan boleh terkesan barang asli atau palsu. Allah tak halang kita berusaha mencari dan mengesahkan perkara yang palsu meskipun yang palsu itu dibawa dari Mekah, dari Masjidilharam, Majidilnabawi waimma sekalipun dari dalam ka’bah …

    Tak payahlah Datuk nak berselidung dari sebalik Ibadat Umroh dan Mekah…. Yang meninggal di Mekah pun ada yang Allah tolak amalannya….

    Dalam doa TGNA semoga jangan sampai ada beliau terlintas nama2 mereka ini…
    Takut Allah maqbulkan doa’nya…

    • Salam Kucing Kota.

      Hang tulih panjang panjang.
      Sapa target audience hang.
      Hang sasaq kat sapa.
      Depa tak baca pon.
      Hang dok syok sendiri tulih.

      Yang baca.
      Koot koot la.
      Suku3sukusakat hang.
      Tu pon.
      Lepaih tu, depa gelak kah, kah, kah.
      Seropa nasik kandaq.

      Depa dok gelak pon.
      Sebab depa nak coba jadi calon.
      HBTR.
      Bukang calon PRU dan PRK.

      Sekadaq Allah akan makbul doa orang lain.
      Jugak.

      • Sapa yang tak baca?

        Suku sakat hang jugak kan?

        Kenapa suku sakat hang tak baca?

        SEBAB DEPA BANGANG…!!!!

        KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

  4. mai santai sikit…….
    mai tengok jebat cari keadilan………
    lepas tu pekena sambal tempoyak……..

    selamat mencuba……..

    • Salam chegu Mala tak suka..

      Pasai tu laaa… Anwar tak dibenarkan berucap dipilihanraya Sarawak.. Takut bole menghidupkan arwah Ramly Dhobi….

      • KAH…!!! KAH…!! KAH…!!!

        Taib Mahmud takut kecut teloq…

        Opps… silap.

        Takut Kecut Batang…!!!

        Nanti bini muda lari
        cari pahlawan Iban…!!!

        KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

        Kat Sarawak yang banyak Gambir
        pun, Taib Mahmud takut bungkuih…!!!

  5. apalah si kk ni dok merhaban di atas tu…dh terencat
    salah satunya kerana tulis buku 50 dalil knp anwar tak boleh jd pm saja
    terus sakit dan meninggal..apa punya pikiran si makhluk tua kk ni..
    org yg meninggal lebih awal kerana apa?? selalunya kita akan sebut..

    faham2 lah wahai si kk kau tu dah tua.. dah bercucu-cicit tapi Allah masih belum mahu menjemput lagi…pun kena faham2 lah juga…knp!!!!
    apa yg si kk tulis dan nak kita faham ialah
    selama ni semua org yg memusuhi anwar akan menerima padah????
    itulah maksud si kk…kuda kayu..

    • Hoi Mangkuk Ayun! kalau kau tak baca buku tu, Tok sah dok bawak komen bangang hang tu dalam ni. Buat makluman hang Dalam buku tu lah yang banyak fitnah ditulis tentang Anwar.
      Kau tau sapa yang biaya cetakan buku tu?. kau tau apa hubungan si Penulis buku tu dengan Umi Hafilda?. kau tau apa hubungan penulis buku tu dengan Rahim Tc.

      Kalau kau baca buku tu kau akan tahu disinilah bermula konspirasi nak membunuh karier politik DSAI. Mangkuk Ayun…..yang bangang… suroh sekolah.. bodoh bertingkat tingkat…

      • Assalamualaikum KK

        toksah dok ambik ati la kat “budak tadika” & “aftar” tu…… sama-sama bengong karat dan x guna otak utk berfikir….. sia-sia Allah bagi otak kt depa tapi tak dak akai…… lantak kat depa la…….

    • Anak haram jadah

  6. kalau nak BERSUMPAH PONG dengan nama ALLAH SWT PONG TAKOT bahloll bin banganglah pengikut pemimpin ni tok sodarsodar diri

    • Hanya orang kapiaq saja yang suka main2 sumpah2 ni. Dalam Islam nak bersumpah bukan boleh buat ikut suka hati. Mesti dalam perbicaraan dimahkamah Syariah Islam. Itu pun kalau semua alibi dan saksi yang nak dibuktikan itu tidak konsisten. mesti hakim yang minta bersumpah… Tapi takpa, ah lee bin ah tan tentu dia tidak faham pasai Islam. Pasai masih lagi kapiaq.

      • Salam Kucing Kota.

        Sayang sejuta kali, sayang.
        Hang ni, sepatutnya.
        Bukang saja dah boleh jadi Ustaz.
        Bahkan.
        Dah boleh jadi Ulama/TG Besaq.
        Kalah TGNA.

        Tapi, sepuloh juta kali, sayang.
        Kalau dulu lah.
        Semasa hang dok tolong tolong.
        Ambik kitab kat Acheen St@Penang.
        Hang baca sikit.
        Lamalama jadi bukit.
        Hang sekarang.
        Dah begelaq Tok Guru Kucing Kota.
        Hah.
        TGKK.

        Sekadaq cantik sungguh, nama TGKK.

  7. Salam 1Malaysia.
    Salam TGNA.

    Kali ni, hebat TG weh.
    nasik kandaq dropout ucanada, ada.
    Kucing Kota@lrg kucing@p.tikuis, ada.
    KeLiBuT@KeLiToNgOnG, ada.
    ikutCelamah al bahalol pon, ada.

    Yang takdak, TG weh.
    great chief@doggy style.
    pjoloq@pporno.com.ke
    Sebab depa dah ketagih.
    Dah gian.

    TG weh.
    Kalau nak doa pon.
    Biaqlah doa untuk kebaikan.
    Gapo dok doa untuk kemusnahan.
    Orang nak fitnah, biar g lah.
    Orang nak kato apa, kato lah.
    Kita PIS dan bukang PAS.
    Sebab I itu Islam.
    Dan A itu Arab.
    Islam dan Arab, tak sama weh.
    Parti Islam, jangan dok doa.
    Parti PAS, nak doa, doalah.

    Tu, yang kita sarang tu.
    TG kena pencen.
    TG kena berkecuali.
    Nak bepolitik, politik lah.
    Tapi politik bekecuali.
    TG jadilah pendakwah.
    Baru boleh TG komen keluaq fatwa.
    Koot koot lah ada yang tersembunyi.
    Seropa Qardhaawi.
    Keluaq fatwa politik seks, ka.
    Ni, kitsiang kat MAZA keseorangan.

    Bila TG pencen.
    TG jadi pendakwah bebas.
    Bebas sungguh TG weh.
    Soal tender, takpayah fikir.
    Soal budak nak bunuh diri, takyah susah hati.
    Bebas tu, TG.

    Bila TG pencen.
    Yang dok mendeRu.
    Kat Ru sila.
    Taklah KeLiRu.
    Nak padu, tak padu.

    Sekadaq TGNA dah laih.
    Pencenlah TG.

    • Tempoyak meghapu….
      dok bawak mai authar putar mutar….
      heret sekali rempahratusssssssss….
      tak boleh tahan dok sagang sorang……..
      lembik sungguh tempoyak sambai nieeeeee…..

      kah kah kah……..

      • salam nasik kandaq.

        kalau sebut authaq putaq mutaq tu.
        taklain takbukang.
        sukusakathang kat padangkotalama.
        @dewan sripinang yang kotoq tu la.
        sapa lagi.

        hang kah kah la.
        nanti hang pHBTR.

  8. Salam pinkturtle.

    Nak tapis apa lagi.
    doggy style, great chief yang kata.
    porno, pjolor yang kata.

    Kita mintak TG pencen.
    untuk kebaikan umat dan TG sendiri.
    Kita mintak TG doa yang baik baik.
    untuk kemurnian agama.

    Takkang tak leh koot.

  9. salam

    Mahathir pon kena fitnah, najib pon kena fitnah.
    Tok guru nak berdoa pon pilih2.
    Betapa ikhlasnya hati Tok Guru.

  10. Salam,

    Ajaklah ulama besaq aliran mazhab melayu Tan Sri Tempoyak
    berdoa bagi pihak yg. teraniaya tu.No hal punya….
    Sapa pon tak larang…banyak berdoa kan baik…
    Doa la apa2 pon…jangan dok loghat sangat…

    • salam great chief.

      tempoyak tu, selalunya.
      bersih.

      tapi, belacan juru.
      belum tau.
      Kucing Kota dan doggy hang.
      dok merayau, malam malam.
      lepais tu, hang dan nasik kandaq.
      dok pelan pelan selinap.

      sedap nuuur.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: