Posted by: pinkturtle2 | April 10, 2011

BN Amat Takut Pada DSAI..

 


Responses

  1. Salam 1Malaysia.
    Salam TGNA suka.

    Yang dok perasan laghu ni.
    Yang susah nak menang tu.
    Nak jadi alternatif, payahlah.
    Sikit.
    Setakat jadi detektif, boleh lah.

    Kalau great chief perasan, takapa lah.
    Dia, setakat padangkotalama@dewan sripinang.
    Yang kotoq tu lah.
    Yang ada nasik bedalca, yang dikandaq.
    Tapi, kalau kat tempat lain.
    chief pon takdak makna.
    great pon takdak makna.

    Kalau Kucing Kota perasan.
    Dia nanti tulih panjang-panjang.
    Tu pon, setakat yang dia boleh paste.
    Dan copy dari mana, taktau lah.
    Tapi.
    Kalau dia perasan tikuis takut kat dia.
    Lagilah.
    Dia ‘act”, dia perati saja.
    Tak buat apa2 pon.

    Sekadaq jangan dok perasan.

    • budak tongong,

      ﻫـڠ كاﻟوﺑﺎڠـڠ ﺟﺎڠـﻦ دﻭﻕ ﻓرﺳن ﭼرديق
      ﺑودق ﻫوﺳـﻔﻳـﺘﻝ تنجوڠ. ﺳاوان دان ڬـﻴلا ﺑﺍبي

      • Salam Kucing Kota.

        Hang pong dak jadi.
        pjoloq@pporno@bagimalu TGNA.

        Kita kena bagi salam kat hang.
        Sebab hang dulu2, dulu2 la.
        Dulu2 dok tulih Al Quran dan hadith.
        Dulu2 hang doktolong ambik kitab2.

        Sekadaq hang malais nak baca.
        Sapa tongong nuur?

      • Apa pasai hang komen tang Tongong tu aja?
        Hak yang bawah tu lagi panjang cerita pasai tongong.
        Sepatutnya yang tu lahh hang komen…..

        Budak tak pandai baca berlindung pada ayat kata kat oghang malaih membaca. Mengeja pun tak pandai…. Oghang tulih ikut loghat, hang pun nak tulih ikut loghat…. Pi belajaq lagi kat Tadika sebelah sepital Tg. Rambutan tuuu… kok!…

      • salam Kucing Kota.

        hang ni, tak waras-waras lah.
        kita nak hang waras.
        koot-koot lah, hang boleh tolong.
        sukusakattua2 hang yang malais.
        bukan membaca saja, semuanya.
        malais.

        seropa hanglah, dok tunggu tulang2.

      • setuju sangat.

        Sepisis celaka.

      • Budak Tadika…

        Cuba BACA
        tulisan jawi Kucing
        kat ataih dengan
        tulisan KeliWON
        kat bawah ni…

        Kalau hang betui-betui
        pandai membaca laa….

    • بڠكي توا ني سمڤأي بيلا ڤون دوق ماچم تو لا…. لاڬي باءيق ممڤوس…….

  2. Apa yang engkau merepek ni Labuuuu..?
    Orang dah pi mana halaa dah..
    Engkau masih dok jiwa keris lagi..
    Labuu, Labuu, engkau ni betul2lah 3S..
    Sorii, saja nak test..

  3. salam…

    Takut la, bukan takut kat dia, takut rakyat yang tak taw apa2 pasai dia kena tipu hidup2.
    Janji ayaq lioq saja wey….

  4. kerana takut, uMproNO cipta video pula.

    Nampak UMpronNO takut sangat sangat. Rakyat akan menghukum.

  5. KENYATAAN ORANG UMproNO

    SHAH ALAM: Umno sedang menghadapi masalah dengan orang Melayu menyebabkan mereka tidak menyokong parti itu,, kata bekas Ketua Puteri Umno Datuk Seri Azalina Othman Said.
    “Umno menghadapi masalah dalaman hingga orang benci kepada Umno.
    “Banyak sabotaj dalam Umno, ” katanya di majlis dengfan Puteri Umno Selangor hari ini.

    Beliau berkata, pegawai kerajan dari kementerian pengajian tinggi, jabatan pelajaran pejabat tanah tidak sokong kerajaan.

    “Kita ada masalah imej Melayu. Kes SPRM, kes video seks Anwar (Datuk Seri Anwar Ibrahim).

    “Telah dimanipulasi hingga orang kata Umno yang buat.

    “Dalam video seks orang kenal siapa Tan Sri Rahim (Thamby Chik),” tambahnya.

    Azalina berkata, Umno juga menghadapi masalah dengan pengundi Melayu di bandar.

    Katanya, profesional Melayu bandar tidak pedulikan Umno, sebaliknya mementingkan soal gaji dan keluarga mereka.

    “Ada wakil rakyat kita (Melayu) yang orang menyampah, ada berjabat tangan tidak tengok muka,” katanya.
    Umno sedang hadapi masalah

    UMNO Perompak Wang Rakyat
    Klik Untuk lihat paparan iklan
    * Sila e-mel kepada tranung2006@yahoo.com. Dapatkan maklumat lanjut di SINI

    1. Promosi Anda Bayar RM100 Prudential BSN Takaful bagi anda lebih Setengah Juta Cover

    2. Panduan Mudah BELAJAR BAHASA ARAB oleh Pensyarah UiTM

    3. >>Rasai NIKMAT Kepuasan Sebenar Dengan Kuat,Panjang,Tegang dan Tahan Lama!! Pasti Berbaloi<>>>

    13. PL TRIPLE PLUS RAWATAN UNTUK MATI PUCUK PRODUK MUSLIM TEMPATAN

    14. “Dagangan DuaLogam Merlimau: Emas harga rendah”

    15. Anda sedang mencari produk HALAL Muslim yang berkualiti? Kami ada jawapannya. KLIK Sekarang! Baru!

    16. Klik Sini Dan Ketahui Bagaimana Dengan 10% Dapat Melindungi 100% Pendapatan Anda.. Baru!

    17. >>>Diabetes TESTIMONI<<<…..Makin BERTAMBAH….GEMPAR!!!…@RHMbiz Baru!

    18. Tambah pendapatan sampingan hanya dari rumah sahaja.Insyaallah berjaya Baru!

    19. Tafsir Al-Quran Perkata Maghfirah,lengkap dengan Asbabul Nuzul kini dengan harga yang Istimewa… Baru!

    20. Buku Burung Walit Pertama Dalam Bahasa Melayu, Panduan Rinci Perladangan Burung Walit, Klik Di SINI Baru!

    21. PAKEJ RAHSIA SUAMI ISTERI HEBAT, BAHAGIA, CERIA SENTIASA.. 2 HADIAH PERCUMA MENANTI ANDA Baru!

    • Woit… Khusrin Nganga…

      Hang nak cerita politik ka…
      atau nak cerita bisnes…???

      Takpa la… dua-dua pun ok.

  6. salam Khusrin……….

    suruh rempah jumpak ngan Azalina OS tu…….
    tanya dia tengok betoi ke umporno ni telampau sarat masalah sangat??……
    kalu takat kita dok riwayat mcm nie…..
    dia nanti kata kita dok bawak cerita muhong……

    siannnnnn umporno…..
    rhopanya orang habih pakat meluat n menyampah…….
    yg dok kena lenyek hari hari mcm rempah saja yg boleh dok betahan buat gulai lagi ngan umporno…..

    kah kah kah…

  7. apalah..sendiri tulih…sendiri dok gelak
    macam lembu gila….

    • Lembu gelak
      bunyi macam tu ka???

      Hang pernah dengaq…???

      Kat mana hang dengaq…???

      KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

  8. kpd pengikut2 anwar yg taksub melebihi dari mencintai Nabi Allah ….
    apa nak dikata…sememangnya mereka telah ditakdirkan mencintai peliwat melebihi dari segala galanya…na’uzubillah.

    sedangkan kawan2 rapat nya telah lari meninggalkannya..mereka yg lebih mengenalinya,,luar dalam anwar,duk sebilik, makan bersama inikan pula budak budak berhinggus yg baru nak kenal anwar..

    kenapalah mudah diperbodohkan, dan suka jadi bodoh,
    tapi kalau dah itu telah ditetapkan takdir Allah akan ada kepala kepala
    yg bodoh akan menonjolkan diri untuk menjadi kaldai…apa yg kita boleh buat…..Kuasa Allah

    • Oii… Aftar BADIGOL…!!!

      Yang pi bodek M.Najis
      kaki pompuan Monggolia
      terliuq tengok yang “selim melim” tu,
      pemimpin Islam sejati ka tu…???

      BANGANG…!!!


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: