Posted by: pinkturtle2 | April 10, 2011

Serawak jadi negeri miskin kerana Buaya Dua kaki – Lim Guang Eng

Advertisements

Responses

  1. bro n sis…….

    steady la hang LGE !!!……..
    wa caya sama lu….
    GC pun caya sama lu jugak……..
    wa intai lu dali jelutong maa……
    gc intai lu dali jln pelak jugak…….
    wa cali albab…..lama dia pi makan angin maa…..

    Lge kata….
    gelombolan hanya makan…makan…makannnnn…
    mana mai 888B$??…banyak toh….
    depa simpan kat mana haaaaa???……
    pasai tu laa gamaknya minyak mahai sangat……
    minyak keleta pun mahai….minyak masak pun ata mahai jugak…wa sikalang manyak susah laa mau isi minyak keleta……

    sapu malas sia………bukan 1M…….
    lu pandai bikin lawak laa Lge !!!!..
    pasai tu toyo dulu bagi penyapu kat kakitangan gomen selangor……..depa sapu dgn dia dia sekali…….kasihannnnnn….

    buaya 2 kaki????…..
    buaya cap apa tu??……cap tempoyak ke??…
    pasai tu kat salawak ada boya nama bujang senang……..
    memang senang sungguh depa nooooooo…..
    sikalang depa sudah tatak jadi bujang lagi…….
    depa sutah kawain maa……lebanon mali maa……
    ada ‘power’ lagi ka???…….
    wa takut dia ada nangis balik almari maa….kah kah kah

    mau tengok boya ka?????…..
    kasi relek sakejap maa……plan plan dengaq ‘back ground’ music…….boleh titoq lena maa……..

    kah kah kah……..

  2. Tak berapa lama dulu. Bila terbaca saja ada mangsa yang ditangkap buaya, secara automatik fokus kita menjawap “ini kerja Bujang Senang”. Batang Lupar Sarawak.

    Kalau di lihat “listing” sumber kekayaan Bujang darat yang baru berkelamin, seolah olah sama besar habuan yang dilahap oleh Bujang Senang yang selalu berpeluang membaham mangsa.
    Berapa banyak mangsa yang telah dibaham oleh Bujang Senang barangkali lebih kurang sama apa yang dilahap oleh Bujang Barat.

    Dikatakan Bujang Senang belum lagi pupus. Apakah ia akan pupus bersama pupusnya Bujang Darat pada PRN Sarawak ini?
    Sekali lihat pada jangka hayat Bujang Darat dan Bujang Senang macam ada pertalian genetik diantara spesis keduanya. Bezanya cuma satu bermaharajalela dengan bermukim di Batang Lupar dan satu lagi bermahrajalela disemua daratan negeri Sarawak dan bermukim di Sri Aman.

    Untuk mempastikannya genetik keduanya ini. Elok kita bertanya pada dukun sihir Stella yang berambut perang, takut takut kedua buaya ini ciptaannya….

  3. Alamak…
    Bujang senang dah kena mutasi
    Fukushima agaknya,
    hinggakan kaki asalnya yang empat,
    tinggal dua…!!!

    KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

    Buaya kaki dua peliharaan Moyang keluarga Mahmud,
    boleh berjalan la….
    Siap pakai cermin mata lagi…!!!

    Lagi best, tak payah merangkak lagi…!!!

    KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: