Posted by: pinkturtle2 | April 12, 2011

kalau masih lagi menyokong UMporNO BN, SAH ANDA BAGHAL!

kalau masih lagi menyokong Umporno BN, SAH ANDA BAGHAL!

Rakyat sekadar disogok dengan tupperware manakala pemimpin menyangak berbillion hasil negara. Masih lagi mahu menyokong mereka (UMporNO-BN-APCO)? kalau masih menyokong, SAH ANDA BAGHAL!

Umnodokpakka Gawa


Responses

  1. Baghal…???

    Memang penyokong UMNO bodoh macam baghal…!!!

    KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

    Nak tau baghal tu menatang apa?

    Spesis BAHALOL dikacukkan dengan mahkluk BEBAL…!!!

    KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

  2. kalau anda sokong PR, sah anda 2 X BAGHAL!

    • Ni pasai apa guna
      hujah taik kucing ni…???

      Dah takdak idea ka…???

      • ikutCelamah dah buat dah.
        dah buat dah.

        kalau takdak taik.
        tak boleh tulih.

        sekadaq lePAS ni, hahalol lah.
        pulak.

      • Tak dak taik???

        Taik “apokobondo”…???

        Takat yang aku tau,
        budak tadika yang
        banyak buat taik bersepah…

        Yelah… selalu
        terberak dalam seluaq…!!!

        KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

  3. At least sokong BN dapat tupperware….sokong PR apat angin keluar asap…hampeh….jom X BN….hidup BN…1Malaysia….nyahkan pengganas PKR , DAP komunis cina dan PAS al qaeda sah sah org semenanjung dari bumi putri santubong….

    • hahah… baghal…berkata…kata….wakkakaka

  4. KLau anda masih taksub dengan orang yang meliwat… SAH ANDA BODOH. kalau anda masih mengikut orang yang tersesat agama macam Nikky aziz SAH ANDA BODOH……. apa macam betul????? Sememang nya anda BODOH

    • hahah…
      lagi sekoq baghal…berkata…kata….wakkakaka

  5. betui tu, sapa yang masih lagi dok sokong UM4NO, parti lendiag, memang bahlol..kena pekena sampai ke tua..

    orang bagi sokongan atas kebenaran tapi baghal bagi sokongan atas sebab kebodohan, tak mau kaji dulu walaupun ada otak..

    jangan marah…

  6. lima tahun sekali dapat juga tupperware, walaupun yang bagi tupperware tu baham berbillion-billion harta kekayaan rakyat..

    sedih bila baca ‘9:20pm’..
    sedangkan yang dianggap hanya dapat masuk angin keluar asap itulah yang memperjuangkan nasib rakyat marhain, yang berjuang atas keadilan yang dituntut oleh Allah dan rasul-Nya..

    malang bagi ‘9:20pm’, hanya dunia yang dia nampak dan kejar hingga sanggup menentang suruhan-Nya terang-terangan..

    bertaubatlah saudaraku..kembalilah kepada Al Qur’an dan Hadis..

    • Lima tahun sekalipun,
      lima tahun la…

      Janji jenama TupperWare..!!!

      Patutlah kepalaotak Melayu Sarawak
      (dan Melayu semenanjung pun)
      macam orang kena sumbat…

      ….DALAM TUPPERWARE…!!!

      Jadi bebal sebab takleh benapaih…!!!

  7. Salam 1Malaysia.
    Salam TGNA.

    Apa dah jadi ni, TG.
    Nak jadi alternatif, laghu mana.
    Ramai sangat yang negatif.

    Nampaknya.
    Tak gi, tak gi lah.
    TG weh.

    Sekadaq kitsiang kat TG la.

  8. @fanaqua
    lol..err pas ikut quran sunnah ke..kelantan tu truk weyh..plis la..member aku yang kelantan pun ckp bengang tgk puak2 pas..orang umno datang smayang kat masjid pas..orang pas datang lalu menyapa orang umno dengan kata2 ” err korang orang umno mengucap kalimah syahadah camne ek?sama cam orang islam ke or lain “..tu kisah terpencil?
    byk lg..tgk ade imam muda kat masjid kat kelantan dipulaukan oleh puak2 pas hanya kerana die taknk terlibat ngan politik

  9. Nii… kita angkat semula komen dari seorang Pecacai UmNgokPorNo “rempahtaik” dalam laman ni jugak pada 9April 2011 jam 541 pm.

    parti tupperware….haha..ada yg marah la pulak.
    Jangan Marahhhhhh…..
    Tapi pikiaq punya pikiaq, parti apa lagi..
    PAS…dulu cakap2 Negara Islam…lani cakap diam-diam..
    PKR…dipimpin oleh dot dot dot….,tak ada tujuan punya parti.
    DAP…Negara Islam…over my dead body. PAS peluk2 lagi weyyyyy…
    haha.

    Gak! gak! hangpa laa Presiden parti tupperware sesuai dak untuk Najib?.

    Mai kita tengok macam mana cara tupperware dibawak masuk ke Sarawak.
    Sapa pembekal dia.

    Sebelum penamaan calon hangpa perasan dak,ada beberapa buah lori kontena yang dilebel dengan gambaq 1 Malaysia dibawak masuk dengan kapai laut,
    Semua lori ni telah dimuatkan dengan ratusribu tupperware, T. Shirt semua dicop dengan 1 Malaysia.

    Syarikat Pembekal tupperware ini sama dengan syarikat yang bekalkan pakaiyan peserta PLKN.
    Selain tupperware dan baju T ni dihadiahkan kepada petugas Bee End diStadium tertutup yang dihadiri Najib pada malam dia balik semula ke Kuching. Tupperware ini akan dijaja percuma kepada rakyat dipendalaman Sarawak. Hangpa tau laa yang suka dengan tuppeware ni, oghang pompuan, masa nilaa jarum rasuah akan digunakan sebelum hari mengundi. Dalam tupperware tu laa depa masukan duit beli undi.

    Tengok! cara depa ambik peluang. Depa bukan saja untung dapat pengundi yang dibeli, tapi depa jugak dapat untung komisyen dari syarikat pembekal tupperware.

    Tupperware ni bukan plastik biasa beb! Kita disemenanjung ni, ada yang berenti kerja jadi agen tupperware. Plastik mahai nii…

    Kalau strategi rasuah ni berjaya dan Bee End menang. depa dapat dua untung.
    Komisyen tupperware dan menang PRN Sarawak.

    Kalau depa kalah. Syarikat pembekal kroni dapat untung yang dapat komisyen pun masyukkk… jugak… tuu lah cara pemimpin UmNgokPorNo menjarah harta rakyat.

    Bee End bukan saja mengumpan rakyat Sarawak dengan tupperware

    • salamm…

      Sekurang-kurangnya pembekal tu orang Melayu, dapat la bisnis sikit.
      Kalau nak harapkan PR, depa kena control oleh DAP.
      Hak2 Melayu mana depa nak pertahankan.
      UMNO saja lani dok pertahankan hak2 orang Melayu.
      Bagi la kontrak sikit2 kat orang Melayu.
      Boleh lah menikmati sikit kekayaan negara ni.
      Lagipon sekurang-kurangnya boleh la tupperware tu bagi kat anak2 buat boh ayaq pi sekolah.
      Ni pi ceramah PR kena dok uloq pulak. Depa dok minta sedakah.
      Lepaih dah menang, batang hidung pon tak nampak.
      Kesian penduduk2 kat Permatang Pauh, kena banjir dah berapa kali, yang dok mai ADUN UMNO S.Jaya.
      Dah menang pon dengan menipu, padan la dengan muka.
      Alahai, pasai apa la dok pi sokong PENIPU.

      • Nak buat macam mana Pasai kuasa masih lagi duduk pada UmNgokporno.

        Pasai tengah ada kuasalah Pembunoh dilindungi, yang jadi kambing korban kakitangan kerajaan. Dalam Polis ada Umno, Peguam Negara pecacai Umno. Hakim Negara ahli Umno. SPRM nyawa Umno. Kalau dah semua Umno punya. Pemimpin Umno jadi raja dari segala raja. Mufti kena tunduk dengan Umno..
        Soal halal haram kena tunggu pandangan Umno. Soal hukum yang berkait dengan agama kena pejammata kalau dilanggar oleh Umno.

        UmnoBee End boleh buat fitnah sebanyak mana dia suka. Umno boleh buat zalim kepada siapa yang dia suka, kepada melayu, cina, india, kadazan, dayak, dusun atau iban atau sapa saja. Sebab dia tengah berkuasa baik dari hal undang dan duit negara termasuk duit dalam akaun pemimpin dia.

        Jadi, kita yang nampak serakah UmnoBee End. Adakah kena diam hanya kerana takada kuasa atau wang nak lawan mereka?.

        Dajjal bersifat manusia, dia ada kuasa dan dia punya sumber bersifat wang dan harta.
        Kehadiran dajjal memang untuk menguasai manusia. Dia mau menggugurkan iman manusia, dan tugasnya menjauhkan manusia dengan agama.
        Dengan kuasa dia boleh menghukum mereka yang melawan dengan kehendaknya.
        Dia boleh beli manusia dengan hartanya, kalau yang beriman dan berharta boleh menjadi balacinya, yang miskin dan papa lagilah mudah terumpan dengan harta dan wang ringgitnya. Mereka inilah yang menjadi perisai mempertahankan dajjal bagi memudahkan kerja tuannya.

        Bagi yang cerdik dan bijaksana, melihat umpan Dajjal adalah satu bencana. Bila Allah jadikan Dajjal pasti pula Allah jadikan insan yang akan menentangnya.
        Menentang Dajjal tanpa kuasa tanpa wang dan harta, bukan satu kemestian yang mesti ada, tetapi ia akan ujud satu kuasa bila mereka yang tidak mahu ditindas diperbodoh dan dan dizalimi sesuka hati bersatu menentang kuasa ini dengan kejujuran dan ikhlas menggunakan keupayaan yang ada dengan keyakinan bahawa Allah lebih berkuasa. Percayalah akan tiba saatnya Dajjal akan tersungkur kerana ini adalah sunnatullah yang menguasi alam.

        Di Malaysia ada sebuah organisasi Dajjal yang sedang berkuasa dengan menggunakan berbagai akta kezaliman untuk menentang sunnatullah yang akan merenggut kuasa mereka. Insyaallah Bee End akan berkubur juga bila tiba masanya.

    • salam…

      Thank you for taking time in reading what i hv commented.
      I guess i need to stoop to such a level to at least try to accommodate the standard of commentators here.
      Anyway, its a nice alternative to the mind tiring blogs that thrive on facts.
      Thank you again.

      • Oii… PENGECUT…!!!

        Kalau berani guna
        bahasa Melayu lah…!!!

        Hang tu kan penyokong
        tegaq parti Melayu paling BANGANG…!!!

        Kata nak pertahankan Melayu,
        awat guna bahasa Inggeris pulak…???

        Takut kena hentam…???

  10. bro n sis……

    mau kenai dulu laa……..
    binatang apa itu baghal ???………
    adakah ia makan tempoyak ??
    atau…..
    adakah ia semacam rempah giling ???……

    ada pun baghal itu……
    adalah se ekor binatang yg paling hodoh sekali suaranya….
    bahasa arab kata himar la……
    dia dari spesis pendek lagi renet…..
    mak dia kuda betina….
    pak dia pulak kaldai jantan………
    selalunya laa…kuda yg dok toron kaldai…..
    tapi kan……yg mai baghal nie pasai kuda dok kena toron ngan kaldai jantan……terbalik kot pulak……kah kah kah
    ini laa jenih keluarga tak ketahuan hala……
    keluarga 96…bukan lagi 69…….kah kah kah

    alkisah….diceritakan orang….
    adapun si baghal nie memang tak boleh beranak……
    mandoi le tu….
    tapi apa nak buat…..badan dia cukup sasa…..
    adik sikit dari kingkong bundee saja………..
    dia berjalan pun slow….terhegeh hegeh…bengap le tu…..

    jenih baghal nie tak lain…..
    melainkan dok jadi permainan orang saja….
    habuan buat pak pok yet…..
    ikut suka depa laa….sapa pun boleh naik krabat baghal nie…….
    dah jadi baghal….tunggu apa lagi….tunggang saja laa…..
    tapi yg syoknya……
    baghal nie pulak….kembang pungkoq semacam saja….
    kalau orang buat pedati dia cukup suka……..

    satu lagi…..
    baghal nie kan….cukup suka berpesta….berpartee….
    macam parti t’ware tu laa…..
    tuan bagi bagi makan rumput ke…kacang dal ke….ayaq sikit….kira dah okey le tu si baghal baghal nie semua…….
    mlm kira boleh tidoq lena laa…..

    itu laa serba sikit hikayat mengenai baghal……..
    semoga bertambah laa sikit ilmu budak-budak tadika……..

    kah kah kah……..

  11. perghh..panjang lebar komen diatas..kehkeh

    Hikayat Lubang Najis: Orang Melayu Mesti Baca!!!!

  12. salam 2 allzzzzzz…

    Kes altantuya dah tutup buku, yang bersalah dh terima hukuman.
    Kes altantuya, mangsa dh mati tak boleh kata apa2 dah, tak boleh tuduh sapa2 dah, tak ada pulak rakam video yang terang2 nampak muka pelakon, tak ada pulak OMEGA.

    Ni ada 2 kes dok berjalan lani, mangsa masih hidup dan boleh kenal pelaku, ada rakaman video yang dapat dilihat dengan jelas si pelakon.
    Ada jam OMEGA.
    Ada bukti2 yang jelas.
    Tak payah pi mahkamah pon dah boleh taw sapa salah.
    Tapi aku hairan bin ajaib, masih ada yang dok jilat lagi.
    Nak kena taw juga, tang mana yang hampa suka sangat kat dia ni…!!!
    Nak kata ensem, dh landoq.
    Ada anak betina pulak dah kawen, bini pon pakar menipu.
    Kesian dulu masa laki dalam penjara, dok pi canang satu dunia kata laki dia depa inject HIV, depa racun…tudia punya PENIPU.
    Tapi puak2 kena pukau dok jilat jugak.
    Bila hampa nak sedaq dari kena pukau ni…

    • kah kah kah….

      nie sekoq lagi baghal coba nak ‘cover line’……
      dah kena gilin pun mau kuntau lagi ke??…..
      plan plan masak lemak tempoyak le……

      kah kah kah……….

  13. clerk, “aku bersaksi bahawa tiada tuhan yang disembah selain Allah dan Muhammad itu pesuruh Allah”..

    kalau tak ikut perintah Allah dan rasulnya, pastu dok lawan plak sambil fahaman sekular penjajah dijunjung tinggi..sesuai ker dengan kalimah sahadah yang mulia tu..

    dalam ramai-ramai penyokong PAS, dah tentu bermacam orang, bermacam perangai..yang utama faham tentang perjuangan murni yang sekarang ni non-muslim pun dah buka mata..mereka pun teruja dengan politik Islam yang dibawa oleh PAS..

    bagi orang muslim, undang-undang atau peraturan dalam kehidupan, dah pun tersedia sejak diturunkan Al Qur’an kepada Nabi s.a.w…itu untuk orang muslim yang mengucap 2 kalimah sahadah, yang solat sehari 5 waktu, yang puasa sebulan di bulan Ramadhan, yang mengeluarkan zakat dan yang mengerjakan haji bila dia mampu..
    orang muslim juga percaya sepenuhnya tentang kekuasaaan Allah di atas segala sesuatu, tentang kewujudan nabi-nabi dan rasul-rasul-Nya yang menyeru umat-umatnya kembali ke jalan Allah, percaya sepenuhnya tentang kitab-kitab yang diturunkan kepada rasul-rasul yang dipilih-Nya yang merupakan petunjuk ke arah kebenaran, percaya adanya malaikat-malaikat dengan tugas masing-masing, percaya adanya Hari Pembalasan dan percaya kepada qada’ dan qadar Allah..

    kalau Al Qur’an mukjizat Rasulullah s.a.w yang dalamnya siap tertulis undang-undang untuk manusia gunakan, tapi UM4NO tak guna, malah kutip undang-undang ciptaan manusia, ciptaan Yahudi/Nasrani plak tu yang diangkat, sebaliknya undang-undang Allah dihina, dikolotkan dan ditakrif ikut kepala otak mereka tanpa ada rasa bersalah..muslim ker??

    clerk, mereka-mereka ni lupa pada aqidah yang lebih penting yang perlu dijaga..tiada guna walaupun berjuta RM yang didermakan, walaupun berkali-kali mengerjakan haji tapi aqidah lingkup..

    clerk, syarat-syarat diterimanya amalan seseorang hamba ada tiga, yang pertama sekali hendaklah betul aqidahnya, ke-2 ikhlas kepada Allah dan ke-3, mengikut ajaran rasulullah s.a.w…

    tu yang sesuai sangat dengan tajuk kat atas tu..
    KALAU MASIH LAGI MENYOKONG UM4NO, memang SAH ANDA seperti BAGHAL..

    JANGAN JADI BAGHAL..

    • salam…fana

      Ala pasai hukum Allah ni semua dah taw, puak2 sana dah tak mau buat hudud dah, depa kata hudud tu haluihhhhhhhh sgt dlm undang2 Islam.
      Pemikiran dah sama dgn UMNO…belum sampai masa nak buat hudud tu.
      Tiada perbezaan antara UMNO n PAS.
      Yang beza tang kopiah kot.
      Pi baca buku “Menuju PAS Baru” oleh Mujahid Rawa.
      Sebelum ni PAS begitu ghairah menentang apa2 saja tentang Melayu.
      Tidak perlu bangga menjadi Melayu dan sebagainya.
      Namun kini PAS juga telah menjilat ludah sendiri apabila mengadakan
      Konvensyen Nasional Pengupayaan Bangsa.
      Di mana sikap bongkak yang selama ini tidak hiraukan bangsa?

      Tu la aku kata, PAS pon dah sama dengan UMNO.
      Apa kata kita join, kan bagus untuk Melayu-Islam.
      Food For thought.

  14. penyokong dan pemimpin2 pas ramai yg ikut ajaran rasullullah…
    hehehe…ada yg sampai terlebih dari rasullullah….

    • Tang mana yang terlebihnya…???

      Habaq mai…

      • tang pungkok…la

  15. rempahman, hukum hudud dah cuba dilaksanakan di Kelantan oleh PAS kalau hang nak tau, tapi ianya dicemuh dan dihalang oleh pimpinan UM4NO masa tu..rempahan pi mana masa tu, ka masih dok cabai muda lagi masa tu..

    dalam PAS, ahli bebas untuk bersuara, tak macam parti karat UM4NO dan minta agar rempahman baca pula buku bertajuk ‘Menerjang Badai: 60 Tahun Mempersada Perjuangan’ oleh Riduan Mohamad Nor, Exco DPP Pusat..
    di dalamnya terdapat bukti yang menunjukkan PAS sebagai parti Islam di Malaysia yang menyambung perjuangan parti Hizbul Muslimin yang merupakan parti Islam pertama yang ditubuhkan di Tanah Melayu tapi diharamkan British setelah 3 bulan penubuhannya dalam peristiwa darurat pada Jun,1948, di mana semua parti2 yang menentang British ketika itu diharamkan dan pemimpinnya di-ISA-kan..TAPI..
    HANYA UM4NO, BRITISH BIAR AKTIF..almaklumlah, 1GENG..

    dan dalam buku itu juga, terbentang bukti yang Haji Ahmad Badawi yang merupakan bapa kepada PM M’sia ke-5, kalih dari UM4NO kepada PAS dan juga ulama Syeikh Abdullah Fahim yang merupakan bapa pula kepada Haji Ahmad Badawi (Tok Wan Pak Lah) pun menganggotai PAS..malah Syeikh Abdullah Fahim merupakan calon Yang Dipertua PAS yang pertama tapi kalah kepada Tuan Guru Haji Ahmad Fuad..
    Al Fatihah kepada roh-roh mereka yang telah kembali ke rahmatullah..

    teringat pada kata-kata Allahyarham Syeikh Abdullah Fahim, “BILA KITA DAH MERDEKA NANTI, JANGAN ADA PEMIMPIN AMBIL KESEMPATAN DAN BUAT KEKAYAAN DI ATAS BELAKANG RAKYAT, ORANG MELAYU WAJIB BERJUANG KERANA BANGSA TAPI KEBANGSAAN TAK BOLEH TOLAK ISLAM. ISLAM MEMBAWA KEMAKMURAN DAN KEADILAN.”..

    mintak rempahman pikiaq, UM4NO ni tolak Islam ka ambik Islam..?? dan..
    tolong bagitau mana pemimpin UM4NO yang tak buat kekayaan atas kesempatan yang diberikan rakyat..??..
    DAN TOLONG BAGI TAU, MANA PEMIMPIN PAS YANG BUAT KEKAYAAN BILA BERKUASA..

    jawab dengan fakta atau lebih baik DIAM..!!!

  16. salam…fanatik,

    Berkenaan dengan sejarah penubuhan PAS dan sejarah perjuangan PAS, ingin saya tegaskan ianya kini hanya tinggal SEJARAH.
    Buat apa nak berbangga sangat dengan sejarah kalau perjuangan sekarang dah tidak selari dengan tujuan asal penubuhan.
    Satu contoh…
    1) Tahun 1963 – Seleweng maksud ayat 28 surah ali-Imran dengan mengatakan “Orang Islam yang bekerjasama dengan kafir memerintah negara menjadi kafir”. Hukum ini dibentang dalam kertas putih Kerajaan Malaysia pada 8hb Nov 1984 m/s 8. Tetapi apabila Pas dapat faedah politik dengan bekerjasama dengan DAP (1999) maka Pas keluarkan hukum baru bahawa konon ianya mengikut contoh Nabi.

    2)) Tahun 1993 – Pembohongan dengan Hudud Pas Kelantan. Dr. Mahathir dituduh mengugut Kerajaan Pas Kelantan dan menolak hudud. Empat muka surat kenyataan Dr. Mahathir telah diselewengkan maksudnya. Hudud juga tidak diwartakan oleh Pas. Pas berjanji di dalam Harakah 28.02.1997 akan bawa deraf Hudud ke Parlimen tetapi sehingga kini tidak berbuat demikian…nyata PAS bohong.

    Kalau hendak tahu, mana2 pemimpin PAS buat kekayaan, sila layari blog kickdefella. Tapi biasa la, bila ditunjukkan kebenaran dan kebenaran tidak pulak seperti yang anda mahukan. Kebenaran ditolak.

    Tak mahu tulis panjang2, nak komen saja, blog kita sendiri boleh la tulis panjang2.

    Wallahualam

    Ada yang lain, tapi cukup setakat itu.

  17. kalau nak karang kerja2 UM4NO lagi la banyak, sampai esok tak abih..

    daripada Singapura bagi kat orang, tak serik2 Batu Putih plak orang sapu sampailah kepada dok pekena rakyat penaik harga petrol..

    macamana pun telahan rempahman, hakikat yang sebenar sekarang ni, UM4NO semakin ciput tunggu masa nak grhuyup..tapi PAS semakin teguh sampai non muslim pun dah jadi biasa pakai baju lambang bulan..

    hang tok sah dok buatlah macamana pun, tang janji Allah tu pasti sampai, bro..

    kepada rempahman, bukan rempahgilin noo??, sebelum malaikat maut mai panggei, pikiaglah dalam-dalam sikit..
    yang dok pi sokong parti sekular ciptaan yahudi/nasrani tu, betui ka?? awat sistem Islam ni lekeh ka, tak sesuai ka, kurang tang mana??? di mulut kata Islam ni agama sempurna, tapi awat yang pi begelumiang dengan parti yang tolak Islam..

    kita ni hidup bukan di sini saja bang ooiiii…
    semoga tuan rempahman diberi hidayah oleh Allah..
    kami hanya ingin menyampaikan apa yang benar, supaya sedar dan kembali ke jalan lurus..

    apa yang panjang pada Apr,14, 1:54am tu, cuma nak bagi gambaran jelas tang keesatan UM4NO dari sebelum merdeka lagi..kemudian disedari oleh ulama-ulama yang menganggotai Biro Agama UM4NO yang kemudiannya keluar beramai-ramai masuk PAS..

    berita besar ni digelapkan dalam buku2 teks sekolah..

    setelah lebih berpuluh tahun negara disekularkan oleh UM4NO, lahirlah generasi yang anggap Islam ni hanyalah pada syahadah, solat, puasa, zakat dan haji..bab-bab lain, Islam tak boleh campur..
    lu pikiag la sendiri..

  18. ya..bnar skali..rky ni,xpikir ke,kdg2 dng brbkalkn wang sogokan 5orm or 1oorm utk 5taun..hahaha..snguh kelakar,lau nk dkire logik.. Yg pmimpn Umprek lak,dlm msa 5taun 2,brapa bny wang yg dia bleh gelapkan..n brapa bny prjek yg mreka dpt monopoli utk kroni kaum kerabat mreka..klu dlm prti pas xkn ada sume 2.sbb bapak kpd prti or presiden dia x mkn rasuah n glapkn duit negara..i2 psal ank2 buah mreka x brani nk buat mcm 2..ni x,dlm umprek,lg bpak,lg bsar mulutnya baham tang kedarah duit rkyt..hampeh tol lh.

  19. ada trtlis dlm al quran.

    Brang siapa yg menentang hudut or syariat islam yg sejati jihad or perjuanganya or brsekutu dngnya, maka,org i2 trgolong dlm golongan org yg kufur…naumzubillahiminzaliq.

  20. salam…fanatik…

    Bukan UMNO yang tolak hudud.
    UMNO kata keadaan sekarang belum sesuai.
    PAS yang beria sangat nak kan hudud, tak kira apa.
    Soklannya sekarang, KENAPA BILA DAH PERINTAH, TAK MAHU BENTANGKAN DRAF HUDUD DI PARLIMEN???
    Kalau tak silap la…Islam pon tak suka kepada “KETAKSUBAN”.
    Aku tengok baru2 ni Hadi berpelukan dengan Najib.
    Kalau hang jumpa aku, boleh berpelukan tak?

    • UMNO tak tolak hudud?

      KEPALAHOTAK HANG…!!!

  21. ikut celamah….lebih baik jadi ikut celaka
    hihihi…..sbb otak karat kuning


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: