Posted by: pinkturtle2 | April 23, 2011

Kelantan Belasah Perlis 4 – 0

Advertisements

Responses

  1. Salam 1Malaysia.
    Salam TGNA suka.

    Tahniahlah Kelate.
    Belasah Perlis yang kecik.
    Apa2 pon, menanglah.

    Tapi, berita yang lebih baik.
    Saman ekoq dah tak ada.
    Semuanya terbuka.
    Tahniahlah Timbalan KPN.
    Satu pendekatan yang baik.

    Sekadaq dah takdak yang komen.
    Kita komenlah sikit.

  2. Tajuk diataih ni pasai bola, yang hang dok tahniah kat tokwan hang tu apa cer?.
    Dua tiga N3 hang yang lalu, dok mintak hapuihkan saman ekoq. Rasanya hang ni memang pelesit jalanraya. Hang ni budak yang baru dapat lesen kutt… Tengah gila stereng.
    Hang jangan dok perasan laa kata saman ekog dah takdak lagi. Nii!! hang baca maklumat dari blog GB. Apa kata tokwan hang tuu….

    Ulasan GB

    Hanya baru kelmarin polis menyatakan:

    “Kita tidak lagi menyorok balik tiang, kita saman terus dan kalau sudah kena saman jangan lupa bayar,”

    Kini mereka menyatakan:

    Tidak ada sistem di dunia boleh bagi saman pada ketika itu juga. Polis tidak ada ‘kepak’ untuk kejar kenderaan itu bagi surat saman

    Kedua-dua kenyataan di atas saling bertentangan.

    GB sudah menyatakan sebelum ini, bahawa hanya mahkamah yang berhak menentukan samada tindakan polis berkenaan betul atau salah.

    Tapi macam mana pun hang toksah dok gaduhlaa… Hang pi bawak kad ketua cawangan UMNO pak hang, tunjuk dekat polis, gerenti depa delete rekod saman hang… PDRM kan komponen BN jugak.. takpa takpa hang pilaa kan Malaysia Tokwan dan mak bapak hang punya….

    • salam Kucing Kota.

      kita dah berjaya.
      berjaya sungguh kita.

      baru kita tulih laghu.
      hang terpaksa keluaq dari sembunyi.
      kira2 hang baguis dari Saddam.
      Saddam tak keluaq, tapi hang keduaq.
      hang keluaq, hang tulih panjang-panjang.
      kalau panjang tu, kira baguis lah.
      baguis setakat standard.
      suku3sukusakat malais membaca.
      tapi, kalu standard kita.
      hang ini merapu, merapu sungguh.

      sekadaq kalu TGNA baca pon.
      dia KeLiRu.

  3. Berjaya gila babi apanya! Hang mana boleh baca dan tulih komen standard,
    pasai tu komen hang tahap budak tadika tongong jaa…

    Yang berjaya Tokwan hang ” Balwant Singh” yang bagi gajah pengsan.
    Masuk N3 nii.. pasai hang tu bodo takdak maklumat, dok perasan saman ekog konon dah takdak… pastue nak ucap tahniah kat tokwan hang… Boddooo!!!! punya budak.

  4. baca sat yg nie dulu….mentara nak mai entry baru……..
    sambil tu bawak bawak laa mengucap kpd adik adik yg dok prasap kerih lama tu……….

    http://bilahrotan.blogspot.com/2011/04/umno-bersandiwara.html

    kah kah kah…….

  5. assalamualaikum,,,,
    tajuknya kel. belasah perlis… sukan pun nak dipolitikkan
    kesian sungguh aku lihat penulis2 taksub dah berak kapoqqq
    sampai dah tak tahu nak kata apa dah…dok suh org baca ni
    baca tu..baca tang ni baca tang tuh…baca blog ni baca baca baca baca
    woi..brp byk nak baca la woiiii….
    dah salah sokong tu..mengaku sajalah..dok pi jadi taksub sgt buat apa…apalah punya karat kuning betoi lah..

  6. hang pa nie aku nak bagitau mai..
    kalau bagi sekor beruk suh hangpa jaga..pun hangpa tak reti nak jaga
    tambahlah lak bg satu negeri…
    tambah lak bagi satu negara…abis melingkup..semua
    sbb org yg alim tu bukan semua berilmu,,
    dan tidak semestinya org alim itu org yg arif…
    sbb semua perkara yg berlaku hangpa nak politikkan, nak menipu, mengaburi mata, nak menfitnah apa sj
    sepertimana syaitan yg berbisik diseluruh pelusuk pancaindera yg ada .

  7. aloo authar putar…….

    hang dah start gilin rempah noooo……..
    kalu kata bengap…..hang nanti mengamuk….marah….
    tu laa jngn dok lantak tempoyak sangat…….
    kan ke dah jadi mcm budak perak tu……..

    bola ke apa ke dlm dunia nie…memang kira politik punya…
    dia dok dlm sistem bernegara…….kira politik le tu…….

    cuba tengok ayat putaq hang……
    “sbb org yg alim tu bukan semua berilmu,,
    dan tidak semestinya org alim itu org yg arif…” authar

    kalu alim tu…..berilmu laa namanya….ngok…….!!!!..
    kalu dah alim tu memang arif laa……..
    yg tak arif tu mcm hang….mcm tempoyak……..mcm rempah……pasai tak berilmu…..mcm mana nak ariff……
    pasai tu hangpa try argue pun nampak melelong…..gelong………….

    mca dok pebodo hangpa pun……..boleh terima lagi….
    mai kopiah labuh dok besandiwara laa……dok besanandong laa konon…….
    tu laa namanya ngokkkkkk…..

    kah kah kah kah

  8. yahoo……
    akhirnya dpt tengok ANUwar….
    besarnya…..
    patut la kena cari chinadoll…
    bini dah x sanggup nak tahan woooo….

  9. kah kah kah……

    dash board dah mola main chinadoll….
    meloya tetap meloya……
    pencacai tulen…….

    kah kah kahHHHHH………

  10. kira bodoh juga hang …nasik kandaq,,
    tulis saja tau…tapi tarak faham….otak karat kuning,,


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: