Posted by: pinkturtle2 | Jun 15, 2011

Kita buat free..dia perabih duit rakyat 1.8 juta..rakyat patut sedar!!!


Responses

  1. Nii…nak maklumlah…. Satu cara nak mengisi tabung UBN nak menghadapi PRU ke 13 nii.. Semua menteri di kementerian yang buat bajet bernilai berbilion dan berjuta RM hendaklah mengCreatkan apa2 juga tender yg ditawarkan kepada syarikat2 kroni dengan tender berganda. Keuntungan yang selebihnya hendaklah dimasukan kedalam tabung pilihanraya UBN… Begitulah kira2nya kut…

    Kan masing2 jentera Pilihanraya telah diminta memainkan peranan menghadapi PRU 13 yang akan dibuat bila2 masa sajaa…
    SPR dengan peranan daftar pemilihnya….
    JPN dengan pengundi rakyat asingnya…
    KDRM dengan menghalang permit ceramah2 PR
    Media eletronik dan akhbar dengan serangan laporan dan beritanya…
    Peguam Negara dengan pendakwaan gilanya…
    Mahkamah dengan keputusan arahan politiknya…

    Pembangkang takat boleh menyalak saja laa……
    Eloklah rakyat pakat2 turun kejalanraya sebelum dimusnahkan semuanya….

  2. Bengap sangat ke staff dalam kementerian pelancongan ni
    sampai sorang pun tak reti guna facebook?

  3. bro n sis……..

    ini dah kira kes haghu biru…….
    kat penang PR buat laman fb “visit penang” …….
    haram tak keluaq duit pun…….buat free saja………….
    memang betol kata ikutceramah……..
    puak yg dok keroja dlm kementerian tu tak gheti ke buang sorang dua nak guna fb………
    kalu tak gheti jugak………mai laa kami nak ajaq…….
    takat nak buat fb tu…….sambil pekena nasik kandaq saja……..boleh khatam punya………………..kah kah kah

    pasai perabih boraih…..perabih pitih…….
    serah laa kat puak grombolan………
    cukup lajuuuuuu…….
    mengkala bukan harta meredak sendiri……..
    tu pasai depa pacu cukup cukup…….
    malaisia kan ke banyak ghanimah???…………….
    tunggu bapak apa lagi !!!………
    tumpang boleh pederaih……depa pederaih le……..
    mcm kata KK………depa nak buat modai PRU nanti………
    grombolan mana ada duit…….dok harap tumpang mcm nie laa……
    tu yg melehaq sangat tu……..

    kah kah kah kah

  4. Celaka sungguh UMprono ni.
    Tentu ahli BN sangat gembira kerana KERAJAAN 1 Malaysia pandai curi duit rakyat. Org buat facebook PERCUMA sahaj.

    Bodoh betul umprono ni.

  5. semua tipu daya dan putaq belit yang depa buat, demi menjayakan matlamat busuk depa ni sebenarnya adalah idea dari SANG DAJJAL AL MASIH yang sebenarnya menjadikan duniawi sebagai cita-cita..

    amat malang bagi mereka yang mengikut jejak-jejak Dajjal..
    semoga mereka diberikan taufik dan hidayah oleh-Nya..

    kajian ilmuan Islam, tentera-tentera Dajjal akan melakukan perang besar-besaran yang mereka panggil Armagedon untuk menghapuskan kebatilan dan memurnikan bumi ini..

    11-September-2012 menjadi tarikh yang dijangka untuk mereka mula melaksanakan operasi pembersihan tersebut yang telah mereka rancang sekian lama..

    daripada kita bertelingkah sesama sendiri, adalah lebih baik kita mengkaji kajian-kajian dari ilmuan Islam yang sekurang-kurangnya dapat memuhasabahkan diri..

    DAJJAL SEMAKIN HAMPIR UNTUK MENUNJUKKAN DIRINYA YANG SEBENAR DAN TENTERA-TENTERANYA SEMAKIN TERUJA UNTUK MEMPERCEPATKAN TERDIRINYA HAIKAL SULAIMAN DI TAPAK MASJIDIL AQSA DI MANA IANYA AKAN MENJADI PUSAT PEMERINTAHAN DAJJAL NANTI..
    WALLAHU A’LAM..

  6. salam 1Malaysia aka
    salam TGNA suka.

    rasanya, puak yang buat kerja.
    puak sukutigasukusakat.
    KK, nk dan ikutCelamah.

    puak ni dah menyerap masuk.
    depa bukang kira.
    depa bantai saja.

    kalau tak caya.
    tanya gc, dia tau semua.

    sekadaq rasa kita la.

  7. Salam adik beradik semua,

    Dok buat kita laghu nujum pak belalang
    semua serba tau pulak dah…..

    Apa yg. kita nampak
    sebenaqnya ramai dlm. puak sinun
    tak rheti nak main dgn. te tikuih.
    Al maklum lah..semua dah senja2.
    Lepaih ni mengkala semua dah tera-tera
    merengkai la puteri2 merah (red princess)
    Depa kira pulon tu saja la…
    Depa kata sereban pon boleh letak tepi
    apatah lagi kalau songkok laboh.Tengok
    dari jauh isthifar …bila sampai dekat dok
    ataih paha……alhamdulillah.
    bau tempoyak pon tak pa ..tetap wangi
    sbb. title dato’ …laghu tu la….

    FB = 1.8M
    TWITTER…..?
    bagi kat anak aku pon baguih
    ajaq nangui2 yg. tak rheti dgn. fb.

  8. 30 tahun dok menipu dgn rhetorik Negara Islam….
    30 tahun ditipu oleh pak serban berjanggut…
    ingat pandai pasai alquran…rupa2 yang pandai tang kawen 4 saja..
    1. Australia dlm jangkamasa 3 tahun akan belanja A150 juta bago promosi melalui sosial media.
    2. Filipina yang bangsat belanja RM7 juta setahun bagi promosi pelancongan melalui sosial media
    3.Pepsi cola belanja RM20 bagi promosi melalui sosial media.

    • rempah dah meretuih……..
      negara nak lingkup pun sokong tunggin tebalik………
      bawak mai idea negara luaq dok belanja segala projek depa……..
      megara luaq tu pakai duit sendiri….
      tak kacau duit rakyat pon……..
      apa punya bengong dok bawak mai mcm nie…….
      awat ????
      nak suruh banding kot?????………
      puak kerih saja yg dok kena pebodoh………..
      memang idea bangsat n bankrupt……….

      kah kah kah………..

    • PM belanja berjuta juta shopping.

      Puak UmproNO jilat jari laerrr…

      Padan muka penyokong umproNO.

  9. HARAMI GENG PANDI KUTTY SEKUTU APCO NI SEMUA KALU TAK SONGLAP@KELENTONG BUKAN UMNO@APCO LA NAMA DEPA ! MEMANG PENYAMUN TARBUS DEPA NI SEMUA DARI DULU KINI & SELAMANYA !

  10. Pencuri,Perompak, Pembunuh, Pengkianat ISLAM DAN MELAYU dulu kini dan selamanya.

  11. Salam Tolak 1Malaysia

    Bila lagi nk perabih… masa berkuasa leerrr..
    53 tahun memerintah….. berbilion bilion bilion dah dicuri..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: