Posted by: pinkturtle2 | Julai 3, 2011

Majnun Naik Minyak…Beberapa Wartawan Diserang

Advertisements

Responses

  1. menate ni nak mapuh llo llo pun tak kaba lagi?

    • bahasa mu hebat.
      hebat sunggguih.

  2. Binatang melompat ni telah memilih untuk berhimpun didepan Istana negara. Dia kata sekedar mahu berhimpun dan tidak ada membawa apa2 memorendum untuk diserahkan kepada Yang dipertuan agung. Dengan perkataan lain untuk menentang demonsrasi bersih.
    Apa niatnya kalau bukan untuk provok ini!.

    Makhluk ciptaan Allah yang menjadi binatang politik cari makan ini, sedang berusaha menjaja dirinya menjadi pengampu pemimpin Umporno supaya tidak meletakan calon Umno diparlimen Pasir Mas. Dia sedang meloby untuk berhadapan dengan calon Pas, satu lawan satu, semasa pilihanraya ini nanti, pastinya dia bukan calon Umno tetapi berharap mendapat peruntukan dan bantuan jentera Umno untuk berhadapan dengan calon Pas.

    Manusia munafiq yang dipecat keahlian Umno oleh Tun Abdullah ini, sanggup memperdaya TGNA untuk menggunakan lambang Pas dalam PRU ke12 yang lalu. TGNA terkesima dengan deraian airmata munafiqnya, berjanji untuk menegakan Islam bersama Pas. Hakikatnya dia sendiri tahu meskipun dia menang dan Pas masih memerintah Kelantan tetapi Pas tetap tidak akan boleh menubuhkan kerajaan diperingkat Persekutuan.

    Simunafiq ini masih punya cita2 untuk menjadi menteri pusat, dia bergelut untuk mendapat kepercayaan Umporno dan berharap diterima semula menjadi ahli. Malangnya hingga sekarang Najib tidak menunjukan sebarang tanda agar simunafiq karat dipelawa kembali kepada Umporno.

    Gelombang bersih ini adalah saat seekor katak meyahut dentuman guruh dan hujan. Dia mau dilihat sebagai wira bangsa lebih Umno dari Umporno kerana dia terlalu yakin hanya Umporno yang mesti memerintah Malaysia ini.
    Biarpun parti haprak bergelumang dengan najis yang busuk dari mulut sampai keusus. Katak puru ini tidak peduli itu semua, kerana katak ini juga pernah tenggelam dalam tangki najis yang lebih lebar dan luas dari tong.

    Belagak macam gedebe tapi jiwa macam mengkarung….

  3. Ha ha ha KK!!! mengkarung?, cung cung cung lari mcm kilat lebih laju dari lipas kudung. Gedebe kampung samseng taik minyak……oghe Pasir Mas/Pasir Pekan/Wakaf Bharu semua dah tahu langkah dia bilamana tatkala bila ketika dia terserempak dengan musuh, inikan pulak nak g halang BERSIH? Aduuuu temberang tak habis2. Nilah jenis manusia mudah termakan alok! ada dua tiga kerat penyokong dibelakang saja pun, naik anginnya serupa tok dalang woyangkulit lagaknya namun PENGECUT mcm babi takut ko tunggul. Marilah kita pakat saksikan nanti lagak dia seterusnya. Mari kita tengooook sape yang kenaaaa!

    • mu tulih sini, tak guna.
      dia bukangnya baca.

      mu jupo dia lah.
      kat pasir mas.

      tengok, sapa yang tejolor.
      mu ke dia.

  4. brahim ali mu memanh gila..tok guru pun mu sanggup tipu meme manusia munafik….mu macan ayam gila ko sakok..umno buang mu,tapi masih gilo nok sokong umno,mu ni berjuang atas dasar gapo eh..guba nak jadi hero,.kononya hero taik ayam,aku raso mu dah kena bala allah oleh ni,akibat banyak sangat menipu..mu tak takut balasan allah ko bila mati nanti…taubat lah weh kito ni akhir nyor mati juga…

  5. bro n sis…….

    kah kah kah……..

    Laila tak mai tengok sama ka abang majnun dok kena rasuk….sampai berpeluh peluh naik minyak???…..
    habih semua orang tak betoi…..
    dia sorang saja yg betoi……..
    minyak dah lama geng tempoyak dok penaik…….
    mcm mcm minyak depa dok juai……
    minyak nyioq….
    minyak angin…..
    miyak urut……..
    minyak senyonyong……..
    taik minyak……..kah kah kah
    tu pasai majnun nie pun naik minyak…….kah kah kah

    ujub, sombong dan riya’ adalah brotherhood syaitan laknatullah……….
    pasai tu orang lain semua tak dak betoi punya…….

    pekasam sesuai makan ngan pulut saja……….
    tempoyak gu ngan sambai…..

    kah kah kah………

  6. Mai kita cerita lagi tentang perhimpunan bersih.

    Harini Spb yang dipertuan agung telah bertitah secara rasmi, mintak perhimpunan Bersih dibatalkan walaupun niatnya baik tetapi dijangka memberi gambaran buruk pada negara. Sementara kerajaan yang memerintah hendaklah berlaku adil dan amanah kepada rakyat.

    Titah baginda ini diulas oleh berbagai pihak pro Umporno, seolah2 titah ini menyebelahi Umporno. Titah ini dah menjadi talian hayat kepada Umporno.

    Umporno langsung tidak mau mengulas titah supaya berlaku adil dan amanah kepada rakyat dan negara. macam mau sorok titah baginda yang ini.
    Berasaskan titah ini. AJK Bersih akan berusaha mengadap baginda, sebaiknya juga perlu maklum gelagat Umporno memutar belitkan titah ini.

    Perhimpunan Bersih ini wajar diteruskan sekiranya Ydp agung, PM, SPR dan wakil dari bersih tidak upaya mengadakan satu rundingan mengembalikan intigeriti SPR sebagai badan bebas mengurus pilihanraya yang adil dan saksama.
    Adalah sangat janggal apabila kelansungan baginda telah mengeluarkan kenyataan yang berkaitan dengan isu perhimpunan bersih yang dianggap mengancam keselamatan negara, dalam masa yang sama baginda membiarkan Umporno mengecam pemimpin bersih disamping membiarkan PDRM menangkap aktivis rakyat yang menuntut keadilan dan kesaksamaan demokerasi yang kononnya diamalkan di Malaysia.

    Satu soalan kepada baginda yang menjadi payong kepada rakyat.

    Apakah rakyat akan dikatakan derhaka apabila keadilan dan amanah yang dituntut oleh baginda kepada kerajaan yang sedang berkuasa sedangkan kerajaan itulah yang sedang menipu, berbohong merembat khazanah negara? tidakkah ini menzalimi rakyat namanya?….

    Tidak bolehkah perhimpunan bersih disokong secara aman oleh semua pihak mengikut seperti termaktub dalam perlembagaan malaysia?

    Rakyat tidak selamanya boleh didungukan kerana akal dan fikir sentiasa berkembang mengikut masa. Allah bersumpah dengan kata “Demi Masa”…..

    • salam Kucing Kota.

      tah ke apa apa yang hang tulih.
      ni.
      nak paham pong payah.
      nak komen lagi lah payah.
      nak gunapakai langsung lah.

      sekadaq jangan dok sembunyi lama lama.

  7. bro n sis……

    pikiaq punya pikiaq……..
    baca punya baca…..
    congak punya congak….
    renung punya menung……

    puak yg mengaku depa dari bersih nie…..
    pusingan pertama…….depa dah menang………
    depa dah bagi bola tanggung tiga pat hari lepaih…….
    bola tanggung tu pun…….amporno tak boleh nak lipat balik………
    ropanya umpan tempoyak yg bersih uloq……depa telan sampai kenyang…………….
    lepaih nie……puak bersih kena caghi umpan lain……..

    kah kah kah

    • salam nasik kandaq.

      sekarang hang tau.
      the power of tempoyak.
      bedengun.

      sekadaq dalca parpu hang jugak.
      yang takdak power.

  8. saheh,
    Otak budak tadika ni BENAK
    Keturunan mairufang
    Siam perut hijau
    Tak dak akal fikiran
    Tak faham2 sampai bila
    Dia ni makan tempoyak campur tahi dia
    Itu pasal dia mengaku
    the power of tempoyak bedengun
    SAMPAHMU

    nak kena heret p kambus.

    • dah mula merapu, dah.
      inilah PENANGan dok pporno.
      otak pong dah beku, tekejut syok.

      keturunan mu memang hebat hebat.
      tapi yang hebat tak turung kat mu.
      sebab mu dok pporno.

      turung kat brahim.
      koot lah.

      sekadaq kitsiang kat mu.

  9. Salam,

    Mohkalukata nak berjuang hak melayu
    Laghu katak ong dok bunyi lepaih hujan.
    Gelong x dak dah….umno juang utk. sapa.
    Semua kena join kimma & patriot lah..
    Biaq neutral skit…dok di bawah MERICAN &
    ABDUL AZEEZ….ATAU DEEEEEN..
    SPELLING NAMA PON LAMBANG KAPAI RAJULA..
    PENUH SIREEEEEEEEEEEEH…

    Sengap2 x yah berjuang …
    plan2 huloq pi kat kerajaan negeri kebajikan..
    Surat sudah sampai..depa huloq rm300/bln
    kat abg. ipaq sy yg. oku sejak kecik
    effective jun’2011-mei’2012..DULU KINI &
    SELAMANYA…BOLEH TENGOK PERUT
    DEPA BUNCIT SAJA LA…..

    laghu tu lah..x payah dok riuh laghu
    ayam kena sembeleh melupoq x tahuan..
    Kita umat ISLAM jgn. dok ikut kelaku
    IBRAHIM ni..Kita kena ikut kelaku
    IBRAHIM yg. dok ulang alik dari SAFA-MARWAH..
    Yg. ni kalau takat baca …jadi x faham..
    tapi kalau plan2 mengaji
    tangkap suuur..penuh nikmat….

    • salam great chief.

      hang kata katak pong.
      dia berani jugak cakap.

      yang hang.
      dahlah chief, mengaku great pulak.
      apa yang hang dah buat.
      dah satu tahun, QC hang tarak jugak.
      hang tulih saja.

      hang jangan dok ikut perangai nasik kandaq.
      dia.
      mana ada prinsip.
      sana tulih, sini tulih.
      hamPAS ada lah.

      nasik kandaq tu serbasalah dengan hang.
      nak marah pong tak kena.
      sebabnya.
      zeeez deeen tu, sukusakat dia.
      yang dok kandaq kandaq tu lah.
      depa bukang ampu.
      depa kandaq.
      bila kandaq, yang di atais.
      syoknya semacam.

      sekadaq coba kandaq TGNA.
      kalau kandaq dia suka.
      kalau ampu dia marah.

  10. katak ni org umprono umapco amat sayang.

  11. salam GC……..

    dusun kat balik pulau apa mcm???….
    bila nak boleh pi pekena doghiyan kat kebun yob???……
    habaq kat BT……….kat penang orang tak buat tempoyak…….
    kat sini orang buat lempuk,,,,,aka kueh durian,,,,,,pekena ngan serabai,,,,,,,,,,,,,,,tangkap surrrrrrrrr,,,,,,,,kah kah kah…

    ikan yg kat teluk kumbaq tu….
    dah besaq ke??
    atawa hang dah juai……..
    sesekali tu buat laa barbecue……..
    boleh ajak jemaah sekali pi pekena kat umah hang……..

    bila depa nak aleh bersih masuk stadium…….
    nampak sangat majnun caghi laila tak jumpa jumpa…….
    ropanya Laila pi mengadap……
    tu yg majnun naik sawan tu……..
    nak mengamuk konon………kah kah kah

    dlm dok riuh rendah…….
    dlm dok kena mcm mcm……..
    nampaknya bersih dah sukses sampaikan mesejnya……..
    anak muda kian paham…….
    orang ramai mola celik….celik akai dan celik mata…..
    yg dok pejam mata……
    yg akai masih terpenjara hanya puak puak tempoyak jugak…….
    depa nie semua mcm limau purut tiga sedara………..
    tak dak akai……habih pakat becempegha………..

    kah kah kah

    • salam nasik kandaq.

      dusun apa.
      dusun pong, bukang hang yang punya.
      bukang sukusakathang yang punya pong.

      kalau dah bukang sukusakathang yang punya.
      manalah ada peluang nak buat tempoyak.
      hang pong tahu, kang, kang.
      depa dah ekspot kat merata.
      hang boleh tengok saja lah.
      abis, abis. hang dengan great chief.
      dok belajaq bilang bilang.
      nak bilang buah durian bukang senang.
      kadang-kadang mata hang kena tekebil-kebil.
      seropa Kucing Kota takuit tikuis.

      lagi satu.
      kalau dah gerai kat padang kota.
      yang dekat dewan sri pinang tu kotoq.
      stadium lagi lah kotoq, koot.
      koot lah.

      sekadaq hang kenalah p bersih.
      bukang bersih 1.0.
      bersih 2.0.

  12. Umporno BeeEnd bersungguh sungguh nak menentang sunnah alam. Umporno beeEnd dan umatnya nak menghalang dunia jangan kiamat.
    Umporno beeEnd tak percaya setiap yang bermula akan berakhir.

    Gelombang untuk menamatkan kerajaan taghut Umporno BeeEnd yang semakin hari semakin kabur dan lumpuh. Ia akan pupus menjadi sejarah sebaris dengan kerajaan Firaun dan Abu Lahab yang akan dikutuk sepanjang zaman generasi hariini dan akan datang.

    Lihat saja Umporno menjadi sasau dan gila untuk berhadapan kempen Bersih hasil dari gabungan 62 Ngo yang berdaftar. Menteri keselamatan Umporno menjadi dungu dan benak. Menteri ini gagal mengklasifikasikan yang mana pertubuhan haram dan yang mana gabungan tututan rakyat yang bergabung bersifat sementara kerana menuntut keadailan dan kesaksamaan hak rakyat….. Menteri bangang ini mahu gabungan sementara ini didaftar. Umporno dipimpin oleh keluarga bodoh!!!

    Polis PDRM yang diadaptasi dari polis savak kerajaan Shah iran telah menjadi ketagih berlaku zalim kepada rakyat hanya kerana sedikit habuan dunia yang dititipkan oleh kerajaan Umporno. Mereka jadi bangga dengan habuan sementara pencen ini. Mereka juga lupa, mereka akan jadi insan yang melukut dimesjid dan disurau dengan harapan diterima perbuatan mereka yang lalu itu sebagai satu ibadah….
    Atau mereka melutut dibirai2 katil hospital menunggu saat dijemput Allah.

    Doa kita semoga sepanjang perkhidmatan mereka itu bukan menjadi sebab mereka dikifarahkan diatas segala perbuatan kerana mereka menurut perintah Firaun yang menjadi tuan mereka.

    Tuan kepada alam menyaksikan siapa yang rukuk dan sujud hanya kerananya bukan kerana secebis nikmat lalu menjadi sombong dan derhaka kepadanya.

    Terima kasih tuanku seripaduka. Daulat tuanku kerana melihat darjat rakyat yang sentiasa dihina dan disiksa……

    • salam Kucing Kota.

      hang ni, letih dok akut kitab sajalah.
      mana tak letih.
      nak akut, kena p acheen street.
      mana tak letih.
      dok cari dosa, mengata orang.

      ni, lah. orang kata.
      kalau tak membaca.
      kalau membaca pong, tak paham.

      kalau sukusakat hang.
      bejuang cara hang.
      sampai mapuh pong, tak.
      menang, menang.

      hang dok ikut perangai nasik kandaq.
      dia mana pernah akut kitab.
      dok akut pengandaq adalah.

      sekadaq kitsiang kat hang.

  13. Mai kita tulih dan baca lagi pasai Umporno haprak tengah begelut nak menghalang perhimpunan bersih 9 Julai esok lusa.
    Kejayaan bersih berimpun esok lusa akan buat Umporno jadi gila mereyan takut hilang kosa.
    Mereyan Umporno dah sampai peringkat nak jadi gila terang dan nyata. PM 1 Malaysia bercakap seropa orang gila, bila Spb ydp Agung tak halang Bersih nak berimpun.
    Kesan dari agung setuju bersih berimpun ini, akan mengancam sokongan rakyat pada PRU ke 13 nanti. Umporno menjangka depa semakin dekat hilang kosa.

    Perang tehadap Bersih akan diteruskan sehingga 9 Julai hari sabtu ini. Cuba kita tengok berbagai persepsi dan tuduhan telah dilempaq kepada Bersih.

    Pengerusi Bersih seorang peguam perempuan India dikaitkan sebagai penyokong murtad.
    persoalannya apa masalah bila simurtad melanggan peguam ini untuk kes mahkamah?. Yang peliknya PM 1 Malaysia tiba2 jadi bodoh menjadikan profesyen peguam ini menjalankan urusan guamannya sebagai satu penghinaan dan isu… Nilahh standard PM Malaysia.

    Untuk mengaitkan Pas sebagai parti pelampau agama, tiba2 terbit berita ada sekolah Maahad telah menkaderkan pelajarnya menjadi anggota JI yang ditakrifkan sebagai pengganas. Tuduhan ini sebenarnya untuk memberi persepsi dalam Pas ada pengganas.kerana Pas sokong Bersih…

    Dalam pada pihak PDRM sibuk menahan mereka yang berkempen pakai baju kuning Bersih, tiba2 pulak dipaparkan oleh berita akhbar. MP Sg.Siput Dr. Jeyakumar dan beberapa orang anggota partinya telah ditahan dan dituduh cuba menghidupkan fahaman kominis semata2 kerana bawa risalah kempen bersih dan pakai baju kuning.
    Tuduhan ini sebagai untuk memberi persepsi yang kononnya perhimpunan bersih itu nanti disertai juga oleh anggota kominis. Peristiwa lakunan AlMaunah berulang lagi…

    Yang terbaru ini pihak PDRM mendakwa pihaknya telah mendapat laporan, mereka menjumpai sejumlah parang, risalah, baju bersih dan bom “Cocktail” atau bom kepala butuh yang yang menggunakan botol plastik di kakilima sebuah pusat perniagaan di Jln Raja laut. Persepsinya nak menggambarkan ahli PKR yang ganas juga ada dalam perhimpunan ini.

    Setakat hari ini belum ada lagi apa2 rekayasa yang boleh dikaitkan dengan DAP yang dilebelkan sebagai chauvenist. kita tungguuu….

    Kesimpulannya kemungkinan menjelang tiba 9 Julai atau pada tarikh itu, mungkin kita akan menyaksikan ramai pemimpin Bersih dan pemimpin PR akan diborong sekaligus diangkut sebagai tahanan ISA.

    Atau, kemungkinan pada hari perhimpunan itu, pihak yang diarah membuat provokasi dengan memakai baju bersih yang dirampas oleh Polis akan menimbulkan ketegangan dan keganasan bagi menghalalkan tindakan Polis dan FRU bukan saja membedil dengan “water canon” bahkan kemungkinan peluru hidup akan digunakan seperti yang berlaku dalam demo di Kuala Terengganu beberapa tahun yang lalu…

    Kerajaan Umporno beeEnd yang sedang mempertahankan kerjaannya melalui senjata lubang jubur dan video pantat ini tidak mustahil akan menggunakan tindakan gila, kerana mereka telah jauh tersasar dari erti iman dan ajaran Islam alquran….. Merka tidak dilebelkan sebagai sesat kerana mereka sedang berkuasa..

    • salam Kucing Kota.

      hang salin dari mana ni.
      sampai salam pong hang tak bagi.

      dulu hang, bukang main lagi.
      sikit sikit hang tulih tentang hadis.
      lepas tu, hang cerita ambik kitab.

      sekarang apa dah jadi.
      takkang terok sangat koot.
      nanti lidah hang terjoloq pulak.

      sekadaq kita tu, kitsiang kat hang.

  14. wahai budak tadika,

    yang dok pong kok pong kok
    yang dok pporno pporno tu mu dan kaum kerabatmu
    bukan aku
    takkan mu tak sedar2 lagi selama ini
    keliling dunia semua orang dah tahu
    tak caya kita sama-sama nanti tengok
    takat mana hebat mu

    hebat mu kerana makan disuap
    tak lebih dari itu
    disuap apa pun kamu telah
    tidak terkecuali dari segala macam tahi
    tahi besi
    tahi minyak
    tahi itek
    tahi judi
    tahi dadah
    tahi hutang
    tahi berlagak
    tahi temberang
    tahi pengecut

    aku tetap percaya kamu dah termakan macam2 tahi
    sebab itulah pemikiran mu tak berubah2
    tak mau terima pandangan orang lain
    dok sama takuk lama berulang2 cakap benda sama
    setaraf dengan brahim a/l tun ali

    sekadaq aku nak pesan kamu akan menyesal tak habis…..

    • tu lah mu.
      orang bukang serupa mu.
      orang makang disuap.

      makang kenalah disuap.
      mu, bolehlah.
      tak payah suap suap.
      sebab lidah mu boleh tejoloq keluar.
      lidah pjoloq kemudiang telang.

      sekadaq hebat mu.

  15. sampah mu
    kotoran sampah
    mu makan
    tulah pasal
    hidupmu jadi sampah
    pemikiranmu kotor
    hatimu cemar
    jiwamu kacau
    disuap oleh puak2 umporno
    mu jadi iblis yang suka kotor
    tu pasal mu jadi lagu tu

  16. salam kawan2 oi,

    nah……mari kita tengooook
    sape yang kenaaaaa!!!!!!!

    dah tahu itulah lagak dia
    yg hanya gheti melalok!
    hati kecut mcm buah jabek kering

    …..Gedebe kampung samseng taik minyak……oghe Pasir Mas/Pasir Pekan/Wakaf Bharu semua dah tahu langkah dia bilamana tatkala bila ketika dia terserempak dengan musuh, inikan pulak nak g halang BERSIH? Aduuuu temberang tak habis2. Nilah jenis manusia mudah termakan alok! ada dua tiga kerat penyokong dibelakang saja pun, naik anginnya serupa tok dalang woyangkulit lagaknya namun PENGECUT……

  17. salam semua,

    Mana perkasa
    Mana Ahli2 seni silat
    Mana brahim ali puki
    Mana omar din

    mana
    mana
    mana

    pit tuiiiiii!
    dasar PENGECUT 1Malaysia.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: