Posted by: pinkturtle2 | Julai 10, 2011

kecil2 lagi dah pandai benci kat PM najib…

Malaysia's Prime Minister Najib Razak holds a boy as he sits on a sidewalk on Jalan Masjid India, the location of Saturday's anti-government street protest, in Kuala Lumpur July 10, 2011. Najib will likely hold off on calling a snap election any time soon and rethink tough economic reforms to consolidate support after a rare anti-government protest highlighted the opposition's growing strength.

Tengok saja muka PM najib terus menangis budak di sebelah kiri tu…dia tak sanggup tengok muka Najib PM di depannya…samalah dengan seorang lagi budak yang PM tengah dukung tu…bila dia tengok je yang dukungnya itu ialah Najib PM terus je nak terjun turun dari dukungan najib…meluat betul dia kat Najib..kecil2 lagi dah pandai benci kat PM najib…

peristiwa bersejarah ini sempat dirakam oleh wartawan Reuters pictures di Jalan Masjid India  hari ini

Advertisements

Responses

  1. muka bangla saje kat belakang tu

  2. salam sdr naim……..

    ketam pun ada jugak dlm tu………
    ieeeee banyaknya muka eeeeeeeee…….
    geng parpu kari n rempah gilin………
    puak tempoyak tak dak nampak pulak……..

    nana…chombee..mamu ngan mami……..
    depa semua nie dari dulu……sejarah melayu melaka……..
    memang pencacai tegar sepanjang zaman…….
    tukang kipas laa kata kannnnnn…..

    kah kah kah

    • Salam NK,

      Riiiiiimaih lah tengok depa
      terpa keruuuuuumun raaamai2.
      Semua tu reeebuih tak hempok.
      Sereyau jugak takut depa keriyau
      balik kat kita.

      Boleh pakai chombie dgn. Pak ALI
      saja dlm. IBU MERTUA KU…
      yg. lain…plan2 mau ushar….

  3. GAMBAR TU MENUNJUKKAN NAJIB GELAK TENGOK ANJING KAFIR DOK MELOLONG TENGAH JALAN

    KERAJAAN TAK JADI APA PUN – PERABIS BOREH JA

    • apco tu……..persatuan ulamak dunia kot noooo???….
      susah payah dok pi bayar berkarung karung kat depa pasai dok pi mengaji “ulum” laaa kot???….
      yg tu tak perabih boreh pulak…….
      yg tu perabih iman……….

      alooo anti bangang !!!!!
      memang hang terlalu bangang……….
      kalu hang nak tau???……
      apco tu memang kapiaq inad……..
      hang tanya kucing kota laa…..apa tu inad??……
      jngn tanya geng hang si tempoyak tu………
      dia memang mcm hang jugak………

      umphorno dok main ngan apcono……..
      dok bayaq apco…….
      dok bergulin garak ngan apaco…..
      boleh pulak nooooooo???……
      hat tu bukan kah terlalu bangang namanya????……..

      kah kah kah……

  4. j;lk/;

  5. Jangan laa kondem Presiden parti orang melayu niii.. tak baik..

    Manusia ni kan ada aura dia tersendiri.. Tok jib tu kan nampak macam aura orang Islam yang beriman, berbanding dengan Tok guru haji hadi yang Ilmu dia takat belajag pondok dengan Al azhar saja.

    Ilmu Islam najib cukup tinggi masa dia pi belajag kat England dulu,pasai tu dia tak suka dengan orang kafir.

    Doa Najib lebih maqbul dari doa’ pemimpin parti Islam. Organisasi yang dipimpin Najib bannyak disebut AlQuran. Pasai tu ada sorang pemimpin) depa (dah Arwah dah) suruh rujuk ayat ” Yaa aiyuhallazi na aamanuu ” baca Ummanoo…kalau baca tak ikut tajwid UMNO laa…
    Cuba tengok berapa banyak ayat macam ni disebut dalam Al Quran…
    Pasai tu la jugak ahli parti nii bila depa buat apa pun perkara yang Islam larang depa rasa tak berdosa. Pasai depa yakin Allah tak kira dosa depa..

    Haa”…niila bukti yang dipakai oleh ANTI BANGANG yang Najib dan ahli parti ni adalah parti yang disebut dalam Quran… Ugama yahudi berhukum. selain dari bangsa yahudi adalah kafir boleh dibunoh.

    Khabarnya Najib nak jadi imam tarawih bulan posa nii… baguih lahhh….

    ANTI BANGANG tapi melantun lantun bangang….

  6. Masih ada lagi yg bangang dulu kin dan selamanya.
    ini budak anak haramper/

  7. salam 1Malaysia aka
    salam TGNA suka.

    baguis, baguis sungguih.
    3sukusakat.
    nasik kandaq, great chief dan Kucing Kota.

    baguis setakat merapu lah.
    memang sah BOBOI lah.

    sekadaq teringat kat BOBOI.

  8. tuan blog, itu bukan gambar allahyarham, sila rujuk malaysian insider gambar sebenar allahyarham Baharuddin Ahmad

  9. Betul ke dia benci najib atau itu hanya respon biasa seorang kanak-kanak terhadap orang yang tak dikenali…jatuh hukum pada perkara yang kita tak lihat dan tak pasti boleh kena humban 70 hari kedalam neraka bro…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: