Posted by: pinkturtle2 | Julai 14, 2011

Nak Menipu Siapa Lagi…Seluruh Dunia Melihat Kita..


Responses

  1. captured muka2 polis yang ganas…..kite sebarkan

  2. kah..kah..kah..satu dunia dah tgok penipuan org yg mati ari tue…byk sgt klon dlm PaRia ni…..yg mati laen yg hidup laen…yg kongkek laen yg sedap org laen…kah…kah..kah..

    idup2 lu ken tipu la pinktotok…

    kah..kah..kah..

  3. Ya….memang korang nak satu dunia melihat demo bodoh ini.. apa korang tak fikir yang negara lain sebenarnya mentertawakan kita ..?? Kita diantara negara Islam yang berdemo menentang sesama Islam … apa yang korang nak bangga sangat ni… korang sengaja cetuskan beberapa insiden untuk mensensasikan demo ini dan memanipulasi ‘kekejaman’ polis..!! Dah le tu, siap ada ‘adegan’ dan ‘lakonan’ pemimpin korang untuk menambahkan perisa tujuan asal demo ini diadakan… jangan ingat semua rakyat bodoh..!!

    • Oii… Hang Nadim bahalol…!!!

      Tolong guna otak sikit….

      Bila masa pulak negara lain
      mentertawakan kita…????

      Mentertawakan Najib al-Monggoli… adalah..!!!

      KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

      Memang bukan semua rakyat bodoh macam hang…!!!

      KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

    • Brother Nadim ooiii, dok bela sangat kera jaan BN tu pasai apa? Ada dapat apa-apa kot! Kalau lawan BN, satu sen pun tak dapat, dapat sakit ada laa! Betoi dak aku cakap ni? Ampu dan terus mengampu lah BN tuuu.

    • bangang…najib 2 islam ke sialllllll???? bodoh punya ayat…..sape1 y tolak hukum hudud x layak dipanggil islam…mmg kalu dasar umno n pngikut..jahil je sume..artis2 diagungkan…ulama dihentam….!!

  4. bersih 3 nanti mesti sapa bawak kamera kena ISA…. huaaakkkkkk….

  5. anak haram pun ada juga. Takut sangat dengan warna kuning bersih.

  6. Itu baru PRDM. Masuk kalu ATRDM lagilah parah….

    • Lu org berani sama melayu saje. Angkat la itu tentera pun. Kita org tarak hiran maa…

      Jgn ingat itu tentera pun umno maa..

      Bagus la lu mulayu ada kuasa hantam melayu (pakatan) juga.

      Ada itu akal fikir baik baik maaa..

      • Talak Hiran…kira tak takut la…

        Awak tau ke kisah 13 Mei 1969? Askar Di Raja Melayu tangkap orang Cina buat rusuhan lebih 4 lori tentera…kesudahnya semua tahanan dilaporkan hilang… Tau ke apa jadi dilaporkan hilang… (ditembak mati dan ditanam)

  7. Dey Singh…!!!!

    Lu lagi mau tipu ka…???

    Apa lu ingat suma rakyat bodo
    sama macam itu ameno ka…???

    Lu mau tipu pun,
    kasi itu lu punya kepalaotak betui sikit la…!!!

    KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

    • Nak Menipu Siapa Lagi.
      nak menipu ikutCelamah lah.
      yang membaca tak cukup.
      tu.

      • Itu Singh mau tipu ikutCeramah…???

        KAH..!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

  8. umno mana bodo…kata apa pun depa dok perintah negara…PR yg bodo amat…menjerit merata2…

    • Oiii… lam bahalol..!!!!

      Yg menjerit merata2 tu…
      polis & FRU…

      bukan PR
      bukan Penyokong BERSIH…!!!

      Tak caya…???

      Pegi tengok video kat ataih sampai habih…

      Tak caya jugak…???
      Nak kata video tipu…???

      Pi tanya Datuk T
      pasai video lucah dia sebarkan baru2 ni,
      tipu ke ori….

      Tak caya lagi…???

      Mai sini nak bagi penampaq…!!!

      KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!! KAH…!!!

      • lani nak tanya mana video altanuwar????

      • Video altanuwar…..????

        Video mana pulak ni…???

  9. bro n sis…….

    kah kah kah
    sapa kata grombolan menipu???????……….
    hangpa jngn dok buat petenah tak tentu kalu……
    hangpa jngn dok buat leceh…..jngn dok siru……..
    kalu hangpa tak tengok sendiri……..

    mana hangpa tau semua nie???………
    hitch n tempoyak saja yg percaya………
    sapa kata spital cina tu berasap……….
    depa bakaq sabut……hambat nyamuk saja…..
    banyak sangat ‘nyamuk’ n ‘lalat’ hari tu dok pi dok kerumun
    memutaq kat spital cina tu………
    tu pasai depa perasap sikit………
    yg tu pun hangpa nak kalut ke???……

    meloya bagi tau….
    hairan pun bagi tau jugak………
    semua tu petenah n authar saja………

    kah kah kah……….

  10. Umno pandai curi wang, jual tanah melayu pada cina. Melayu dihina disiksa.

    Standard UmproNo. Pandai menipu dulu kini dan selamanya hingga kemampus.

  11. U all ni semua hipokrit

  12. teruskan perjuangan saudara-saudaraku dalam pakatan perjuangan utk mencari keadilan bukan mudah INSYALLAH saya percaya satu hari nanti ISLAM YG BENAR DIJALAN ALLAH AKAN MENJADI SATU KENYATAAN biarpun ketika itu saya akan pergi meninggalkan dunia ini,,, teruskan walaupun ia amat pahit utk kita telan….ingatlah saudaraku biar batu atau kayu yg menimpa kita tetapi tali silaturahim kita hulurkan buat mereka kerana inilah perjuangan kita…..ALLAH HU AKBAR….

  13. ya teruskan perjuangan…kongkek cina doll…….perjuangan itu adalah sah dsisi perlembangaan PaRia….malah nuar pandikutty dah ditarbiah menjadi anugerah tuhan tahap kelima…yg x mgkn dicapai2 oleh mana umat dlm duni ni…kah,….kah..kah…malah pork nik dah diangkat jadi malaun tahap sial penjilat borek daPIGS….inilah perjuangan kita sejak azali…
    kah..kah..kah..kah…selamat lah selamanya…..

  14. terima-kasih saudara hitch tak kira sapapun kamu ,agama kamu,….terima kasih….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: