Posted by: pinkturtle2 | Julai 22, 2011

Macam mana Yossi Benayoun boleh terlepas masuk ke negara kita..

English Premier League Chelsea player Yossi Benayoun (R) tries to block Malaysia's Mohd Fandi Othman (C) during a friendly football match at The Bukit Jalil Stadium in Kuala Lumpur on July 21, 2011, part of the Chelsea Asia Tour 2011.

English Premier League Chelsea player Yossi Benayoun (R) tries to block Malaysia’s Mohd Fandi Othman (C) during a friendly football match at The Bukit Jalil Stadium in Kuala Lumpur on July 21, 2011, part of the Chelsea Asia Tour 2011.

Mamat Yahudi Boleh Masuk Ke Malaysia

macam mana Yossi Benayoun (pemain Chelsea) boleh terlepas masuk ke negara kita sedangkan Malaysia & Israel tidak mempunyai apa-apa hubungan diplomatik!!!!!!Sape yg harus dipersalahkan???Pro Events, FAM @ Kerajaan Malaysia????atas alasan apakah MaMat Yahudi ni boleh masuk ke Malaysia…..semangat “kesukanan”???bagaimana pula kalo ade yahudi lain yang ingin masuk ke Malaysia atas alasan ‘pendidikan’ @ ‘bantuan kemanusiaan’????APA PANDANGAN ANDA?????

Kaki Bola

Chelsea's Yossi Benayoun (C) is challenged by teammates during a training session ahead of the Thursday's friendly match against Malaysia during its Asia tour in Kuala Lumpur July 19, 2011.

Chelsea’s Yossi Benayoun (C) is challenged by teammates during a training session ahead of the Thursday’s friendly match against Malaysia during its Asia tour in Kuala Lumpur July 19, 2011.

Chelsea's central defender John Terry (R) jogs along with Frank Lampard (2nd R) and Yossi Benayoun (2nd L) during a practice session at the Bukit Jalil Stadium in Kuala Lumpur on July 19, 2011. Chelsea will play a friendly with Malaysia on July 21.

Chelsea’s central defender John Terry (R) jogs along with Frank Lampard (2nd R) and Yossi Benayoun (2nd L) during a practice session at the Bukit Jalil Stadium in Kuala Lumpur on July 19, 2011. Chelsea will play a friendly with Malaysia on July 21.

Chelsea's Florent Malouda, 2nd right, and Fernando Torres, 2nd left, are congratulated by Yossi Benayoun, left, and John Mikel Obi after Florent Malouda scores against West Ham United during their English Premier League soccer match at Stamford Bridge in London, Saturday, April 23, 2011. 20 7864 9121 or EMAIL infofootball-dataco.com FOR DETAILS.

Advertisements

Responses

  1. apa nak heran… dah ada kat penang pun…

  2. Salam,

    1. Hai, inikan kerajaan umno/upco sdn bhd!…worldwide lagi….

    2. Kini sape2 pun boleh masuk. Satu dunia pun dah tak heran…..

    3. Kalau kita telitikan cina komunis pun dah berapa ramai masuk….masuk hilang…..masuk hilang tak dapat di kesan.

    4. Manusia dari negara2 lain tak usah nak sebutlah.

    So, kalau setakat Frank Lampard dan Yossi Benayoun tak perlu nak kisahkanlaaaa. Kita ada PRDM, ATRDM, KDN, Wisma Putra, Pondantra, Pondantri, Pundektra, pundektri dan puak2 Perkosa. Dah cukup segala-gala sudah ada. Negara kita aman dengan Bukit Aman, Hanifah Aman, Musa Aman, dan macam2 lagi. Amaaaaaan.

    Bila sebut amaaaaan! aku teringatlah satu perkataan Tuan Penasihat (Saleh kamil) kepada bos dia Saudagar Sadek Sigaragar (Ahmad Nesfu ) dalam filem 3 Abdul…..berkonsepkan komesyen 20 perseeen!!! ternyata akhirnya mereka berdua dilelong dengan harga yang paling rendah.

    Seperti mana juga tahun21500 – 1957 penjajahan barat (Pertugis, Sepanyol, Inggeris) datang dengan misi perniagaan (berdagang) akhirnya mereka membentuk kolonial berjaya menjajah takluk Semenanjung Tanah melayu (Semenanjung Emas) yang pada ketika itu rakyatnya dipecah-belahkan antara satu sama lain. Saling tak tumpah dengan apa yang sedang berlaku sekarang ini. Pada waktu itu, bumi kita mewan sehingga tersyohor dengan panggilan “semenanjung emas”, kehidupan rakyatnya aman dan makmur…..tetapi diporak-perandakan orang-orang asing – kolonial yang berhasrat membentuk kerajaan jajahan takluk (kuasa imprealisme) sehinggalah bangkitnya individu pembela bangsa yang akhirnya dianggap PENDURHAKA.

    Jepun juga sebelum menjajah khususnya di Tanah Melayu permulaannya pun begitu juga. Mereka menghantar perisik-perisik tentera mereka datang berdagang keseluruh pelusuk kampung negara kita. Akhirnya pada disember tahun 1941 mereka……….

    Kenapa kita hari ini langsung tidak mahu belajar dari SEJARAH masa lalu?

    • salam.

      apalah salahnya, dia mai kat sni.
      nama saja alam.
      tapi takut, pengecut.
      seropa Kucing Kota takut.
      kat tikuis.
      tekedip-kedip mata.
      dok tengok saja.

      cuma hang baguis sikit dari Kucing Kota.
      sebab boleh mengata kat kerajaan.
      hang boleh putaq sana putaq sini.
      jadi putaq alam.

      hang ni jugak, di alam tempurung.
      hang bukang tau fikiq lebih dari tu.
      kalau ada yang lebih, hang mulalah.
      tak faham.
      seropa nasik kandaq.
      dok tulih apa pong, tak tau.
      bacalah kat bawah.
      seropa suku3sukusakatnya.
      yang malais membaca.

      sekadaq jangan duduk dalam alam pengecut.

  3. bodoh dan rasist. pindah pergi afghanistan lah budak

  4. Things like this also want make it as as issue kah? Since when did Israel becomes a threat to Malaysia? Malaysia should not ban any Israelis or any Malaysians from visiting each other. Majority of the Israelis don’t even know where is Malaysia. Lift the ban on visiting Israel!!! What ever the business or problems they have with the Palestine is none of our business!!!! We should concentrate more in developing our country and the Malaysian as a whole. I wish I could visit Jerusalem one day with or without the ban by malaysia!!

  5. APCO bagi permit, tak tahu kah?

    UMNO-Untuk Monyet No Otak !!!!

  6. Post picisan sampah. Politik politik lah, Sukan sukan lah. Ade je mangkuk nak buat spark supaya ade sifat benci membenci. Mana semangat sportmanship? Dulu ada skali team hockey Israel datang main kat sini takde masalah pun. Government kasi kelonggaran la sebab semangat kesukanan.

    Aku kesian kat Benayoun asik kene boo je time dia dapat bola semalam. Ape tah salah dia. Kalau kot ye pon benci Israel tak payah la nak membenci orang Yahudi.

    Israel dengan Yahudi TAK sama.

    Zionist dan kaum Yahudi 2 benda yang sangat BERBEZA.

  7. bro n sis…….

    awat hangpa tak tau lagi ke???…..
    apa yg nak heran nya???…..
    adik bradik depa kan ke jenoh kat sini…….
    pak penakan ada……
    mak penakan ada…..
    pak tiri mak tiri depa pun ramai….
    sukusakat toksah dok kira laa………
    bukan takat mamat yahudi nie sorang
    saja dok telepaih masuk mai……..
    kan ke depa yg ramai dok jadi punaisehat………
    dok nasehat sapa toh???…….
    mcm mcm lubok depa masuk……
    mcm mcm petua depa dok bagi dok reka mai……..
    hangpa tau sendiri laa………

    nie semua puak tempoyak ngan tokua yg dok bawa masuk…….
    dlm kain depa nie penuh ngan yahudi………
    kan ke yahudi dah jadi sahabat qareeb puak tokua ngan tempoyak????…..
    hari hari depa dok buat ‘kenduri; kat rakyat mehsia….kah kah kah
    tapi yg ‘kater’ kenduri tu……puak tempoyak jugak laa……
    depa laa yg dok bayaqqqqqqqq……
    baik sungguh ati tempoyak nooooooo……
    memang umngok betoi laa depa……..

    kah kah kah

    • salam nasik kandaq.

      hang dok.
      awat sini, awat sana lah.
      tokua pong masuk cerita.

      ni. mesti cari tak jumpa.
      kalau jumpa.
      tak tulih laghu ni aih.

      sekadaq kena belajaq tulih sendiri..
      jangan dok copy n paste

      • alooo budak tokua…….

        tokua tu hang laa ngan puak puak hang…..
        puak haghu biru kelabu asap…..
        banyak tu orang tulih hang tak boleh nak paham……
        pasai tu kucing kata……kalau nak masuk mehsia……..
        kena mai bawak cerita elok elok……..baru depa lepaih…….
        kalu tidak jadi mcm mamat perancis tu……..
        mai nak londeh seluaq orang…….sapa tak marah…….
        tak pasai pasai depa halau balik…….kantoi….

        yg dok c n p…..memang hang sendiri laa………
        copy yg lama lama tu…….atawa salin balik……
        pasai tu semcm saja yg dok tunjuk………
        memang betoi laa takat kelas tadika lagi………bengap…….

        kah kah kah

      • salam nasik kandaq.

        manalah nak paham.
        tulihsan hang celaru.
        kadang-kadang merapu.

        nak tengok yang elok sikit.
        kootlah boleh paham.
        bila hang copy n paste.

        sekadaq hang kelabu sokmo.

  8. UmCo dgn Yahudi memang tidak boleh dipisahkan.

    Hubung UmCO @ UMproNO dgn Yahudi memang terjalin lama.

  9. Pasaipa pulak tak boleh lepaih masuk!
    Dah lama daahh… Depa nak buat hubungan diplomatik dengan yahudi nii..
    Tak caya! Tanya Datuk Mahfuz omar. Dia kena jail pasai buat demo bantah pasukan bola kriket Israel mai lawan di Malaysia… Tun M perintah tangkap mahfuz cemar nama negara.
    Nii kalau takat sekoq pemain bola yahudi Chelsea nii apa ada hal!
    mengkalu Apco penasihat Yahudi pun dah boleh dok makan minum. Depa bayaq berjuta pulak lagii… tak da hai punya lahh…

    Yang tak boleh masuk tu! tu! loyar Pranchis yang baru sampai kemarin.. Malam ni depa dah halau balik dah. Pasaipa?…
    Pasai nak mai buka pekong, sapa dia orang ke 3 yang terlibat dengan skandel komisyen 530 juta… Peranchis tu negara yang ada hubungan diplomatik ngan Malaysia. Kak Imelda Ros pun selalu dok belanja kat sanaa.. Hebat lah Malaysia nii… tak padan besaq kelemboi. Samseng!

    • salam Kucing Kota.

      hang ingat, orang macam hang ka.
      orang, tak seropa hang la.

      orang faham tang international relation lah.
      orang pandai guna diplomacy lah.

      yang hang.
      dengan tikuis pong hang tak pandai.
      berdiplomasi.
      lepais tu, bila hang takuit.
      mata hang tekebil kebil.

      hang dok harap kat pengandaq nasik.
      setakat kandaq nasik, boleh lah.
      nak p kandaq durian, kat balik pulau.
      depa tak bagi, takuit patah pengandaq tu.
      lepais tu nasik kandaq dan great chief,
      tak tahu nak buat apa.
      dok tolong bilang bilang buah durian orang.
      bilang buat apa.
      depa tak suruh pong.

      hang dok harap great chief.
      tang mana greatnya, tak tau lah.
      sebab.
      dok krosot dok pelan pelan.
      lepais tu, mengkala, mengkala.

      sekadaq Malaysia kena ada hubungan diplomatik dengan Israel.

      • Oii… Budak Tadika bahalol..!!!

        Hang jawab dulu
        soalan Kucing.

        Pasai apa peguam Perancis
        tu tak dibenarkan masuk
        Malaysia….????

  10. Tak apa, eloklah loyar peranchis tu kena halau. Dia mai nak buat kacau. Si yahudi ni mai nak berbaik2 dengan kita. Kita layanlah yahudi. Kita berkawan dengan siapa-siapa saja asalkan dia boleh menguntungkan kita. Orang yang tak mendatangkan sebarang keuntungan kepada kita itulah musuh kita termasuk pembangkang, kumpulan bersih dan puak2 NGO’s. Rakyat yg sokong bersih tu juga adalah musuh kita. Boleh hentak, pulas, tekan, sepak, gari, dan kalu mati pun lagi baik. Sebab dia musuh kita.

    Sekarang ni kita mula turun padang p bagi duit dekat rakyat kita di selangor. Kita tabur duit banyak2 sebab rakyat kita ni bodoh bahlol. Rakyat kita kelabu mata kelabu otak dengan duit. Segala2nya pada duit. Mudahlah kerja kita. Sebab itu kita kena kerja kuat cari duit.

    Kita berkawan dengan yahudi lagi baik sebab yahudi ialah pakar dalam segala bidang termasuklah bab-bab membunuh orang. Dia dah lama berkecimpung dalam pekerjaan tu. Jadi apa salahnya kita layan puak2 yahudi.

    Tak faham2 lagi ke?

  11. Salam,

    Sorang yahudi masuk mai hanya nak terajang bola.
    Ramai perangai yahudi penuh stadium sampai 84k
    tak sapa loghat pon…

    Kalau ikut ceramah
    Boleh bilang saja

    Pelik tapi benar
    Sana berbayar
    Sini free of charge

    Plan2 renung-renungkan
    Dunia sudah tua
    Org….mula dgn. kanak2..dewasa..menyusul tua
    Lepas zaman tua kembali ke budak..
    Mengkala kembalinya ke budak..
    Laghu kita dok nampak dlm. ni la
    Budak yg. dok ada…
    Laghu tu lah…
    Umoq panjang berjela
    Akai…1 micron

    • salam great chief.

      masuk seorang yahudi pong.
      nak terajang bola.
      sukusakat hang doh rioh.
      tak payah rioh lah.
      hang ada.
      depa tak pecaya kat hang.
      ka.

      tang ikut ceramah tu.
      hang jangan susah hati.
      kalau free dan takdak jamuan.
      sapa pong tak p.
      depa p, bukang kerana free.
      depa p, kerana ada jamuan free.
      takkang hang tak tau.
      koot.
      tanyalah ikutCelamah.
      atau pjoloq.

      tak payah mengkala mengkala.
      tak payah pelan pelan.

      sekadaq renung boleh lah.

      • Aku tak pernah
        dapat makan free
        time ikut ceramah….

        Makin keluaq duit
        adalah…. …..

  12. Salam..
    Yg gua ada terbaca si Yossi Benayoun neh masuk sini guna kerakyatan Sepanyol..
    Huhuhu..
    Tp yg kelakarnya kita neh klu nk pg Gaza,kt tengah laut pon Israel buat Roadblock..
    Selagi dia x ganggu Pm kita selagi tuh ble masuk sini kot..Whakakakakaka!!!!!
    Pasai sekoq Israel dtg sini pon gua dh nampak sedara mara dia bg komen nk backing Smpai sapa2 tgk bola pun dia nk nasabkan Yahudi jugak sbb nk backing Benayoun pye psl..
    Btol la ckp org muda kurang dgr ceramah agama,tp point of argumentnya bukan pasai tuh!!!
    Awat hang tak suruh mamat2 polis pg dengaq ceramah sama,biaq senonoh sket perangai tuh dgn rakyat awam..
    Paling tak pon jawab la persoalan kt entri neh,bukan pg katoq org..
    Awat la smpai ke situ pulak..
    Klu mcm tuh gua pon ble cakap sbb apa BN masih menang sbb org Melayu dh jd Yahudi,x suka dgn parti Islam..
    Klu gua nk men pakai gua pye persepsi,lg teruk pye komen pun gua ble tulis nk meyahudikan Geng Umporno neh..
    Tp sbb gua masih anggap luorang sedara seagama dan klu luorang mati,gua tetap bckan Yasin dan sedekah Al-Fatihah kt luorang..
    Jd x payah la nk melalut smpai nk meyahudikan org tgk bola,sbb stadium tuh pon buat pkai duit hangpa jugak..tp yg x best tuh game buat mlm jumaat plak kan..huhuhuh..

  13. Macam mana William Bourdon boleh terusir keluar dari negara kita..?

    • Bukan terusir!. Memang diusir oleh Najib, setelah Najib memendekan tempoh lawatannya ke Eropah
      Kalau PM Najib mengekalkan tempoh lawatannya di eropah, bererti Loyar Pranchis ni mungkin mendapat ruang masa untuk bersama majlis yang dianjurkan Suaram yang berakhir di Ipoh… Itupun kalau Mahyudin mengambil kesempatan membiarkan loyar Bourdoun mendedahkan skandal pembelian scorpheane dengan komisyen 530 juta kepada Prime maker, syarikat proxy Razak Baginda “think thank” kepada Najib. Razak juga sahabat karib Najib.

      Persoalannya kenapa Najib tidak menyerahkan tugas mengusir loyar Peranchis kepada Mahyudin?.
      Adakah Najib tidak percaya kepada Mahyudin?. bukankah lebih manis jika Mahyudin yang memberi arahan tangkap loyar ini dan seterusnya diusir keluar!. ini baru boleh dimiripkan sebagai loyar ini terusir.
      Dalam politik ada perkara yang boleh diamanahkan kepada timbalan kita. Takkan perkara yang dikira boleh dijadikan senjata makan tuan akan diserahkan kepada orang yang sedang mengintai peluang untuk duduk ditampuk paling berkuasa.

      Sebab itu Najib mesti memendekan kunjungan lawatan rasminya ke Eropah.
      Memberi kesempatan kepada loyar ini mendedahkan skandal pembelian kapal selam dan pembunuhan Althantuya akan meranapkan politik Najib yang selama ini ditunggu tunggu oleh Mahyudin. Itu saja.

      • salam Kucing Kota.

        seropa lah.
        kalau Kucing Kota p gerai nasik kandaq.
        kalau masa orang tengah ramai.
        kalau masa orang sedap makang.
        kena usir jugak.
        kadang2 diguna pengadaq.

        kalau p gerai nasik kandaq.
        masa takdak orang.
        masa dalca pong dah nak basi.
        tak apalah.

        sekadaq takkang tu pong tak paham.

  14. Memang UMNO suka berkawan sama yahudi. elok la perangai pun dah yahudi.

  15. Hentam Yahudi kawan dengan Nasrani, dah tu hentam Nasrani kawan dengan Yahudi, so fair and square and no big deal for APCO/BN UMNO SDN. BHD. So that is the game always played by BN/UMNO selalu back tackles aje. No fault involved in there, just play on, says the refree.

  16. KK,

    Najib nak lari ke mane tuuu? 1Dunia sudah tahuuu! dunia ni Allah yang punya bukan amerika, rusia atau peranchis punya.

    Jgn salahkan Muhyiddin sebab orang tu pun sama bodohnya jg. Tengoklah cap apa dekat dahi Muhyiddin tu. UMNO terpampang segak bergaya lagi-Kalah Gafar Baba. Yg akan meranapkan Najib, bukan Muhyiddin tetapi diri dia sendiri. Sedari awal lagi dia sendiri yg sudah buat kesilapan. Tersalah pilih bini……..!!! namun apa nak dibuatkan. Alang2 menyeluk pekasam…………kesiaaaan dengan Tun Razak dan Tun Rahah. Kecewa dia.

    • Sd. Ya saya setuju.
      Setiap yang bermula akan berakhir.
      Setinggi tinggi layang2 menyabung angin
      akhirnya terdampar kebumi juga.

      Umno bukan rukun aqidah dan bukan agama.
      setiap yang bathil akan musnah dengan sendirinya.
      tetapi jangan pula disoal kenapa sifat bathil itu ada penganutnya.

      Berhala Namrud ada penyembahnya, meskipun satu dari berhala yang besar sengaja disangkutkan kapak dibahunya tetapi berhala besar itu tidak uapaya menjawap pertanyaan siapa yang memusnahkan berhala lain disekelilingnya. Namun berhala itu
      tetap disembah kerana takut ancaman Namrud merampas kehidupan yang sedang selesa.

      Bolehkah mereka mendakwa. Kami juga beriman dengan Allah tuhan semesta.

      • salam Kucing Kota.

        hang suka sangat kata orang.
        bodoh.
        hang tu pandai sangat ka.

        kalau dulu hang yang kata.
        dulu hang tolong ambik kitab2.
        kat acheen street.
        dan hang tulih seropa ni.
        maka sahlah.
        yang hang tolong ambik saja.
        tapi tak baca.

        sekadaq lain kali baca lah.

  17. kah..kah.,.kah…woooiiii lu tgok la bero2k PaRia..bila berhujah x ingat dunia…ibarat alam semasta ana yg punya….kah..kah..kah..mmg gitula gamaknya bila berok2 ni berhujah dek dok kena air selipar jmban pork nik…!berok2 PaRia..mana tau tentang berhala atau tidak…sdgkna setan pun dia berkawan..smata2 kemaruk kuasa…..xpyhla dok kecoh pasal hak2 bathil atau x…..berok2 mcm hang semua tibai la…..mana ada had haala haram….janji masyok…..
    kah..kah..kah..kah…

    • Nah! Tulisan makhluk ini sendiri memperjelaskan..

      Monkey Ini salah seorang penganut agama Namrud.
      Umno Namrud dari dahulu tak pernah berjaya memperkenalkan Islam kepada penganutnya.
      Cuba baca gaya bahasa penganut yang Namrud dokterinkan ini.
      Adakah ini bahasa makhluk ciptaan yang Allah hendak.

      Makhluk ini percaya bapak dan datuknya punya ketinggian ilmu melebihi TGNA. sebab itu Ilmu yang disampaikan oleh bapak dan datuknya telah menjadikan dia bermula seperti beruk ciptaan menantu Paklah sendiri juga menjadi berok…. tetapi berok diatas ini lebih teruk seperti sumpahan Allah sama kepada umat nabi Isa menjadi babi yang akhirnya dihalau terjun kelaut….

      Beruk dan babi yang tak pernah kenal Ilmu akan menulis ikut akai yang dungu…

      • salam Kucing Kota.

        tengok.
        hang tulih laghu mana.
        lepais tu hang masuk TGNA.
        bagi malulah.

        sekadaq kitsiang kat TGNA.

  18. Salam KK,
    Tak mengapalah sdr KK, biarkan dia. Dia begitu tu sbb sudah terkena kat batang idung dia. Kalau dia nak sumpah seranah hina agama itu masaalah dia. Biarlah dia selesaikan sendiri. Dia bukan seislam sama mcm kita. Dia tu kapiaq, tengok pada namanya hitch. Fikiran dia morden kebaratan……dia dok ingat kita ni sesat mcm dia gak. Mudah2an dia selamat kita doakan. kalau tak pun terpulanglah dengan dia nak kena petir ke, nak kena gilis dek treler 10 tan ke, nak kojol tengah tidur ke, itu antara dia dengan tuhan dia. Kita ni pun ada bahagian masing2. Itu je standard budak-budak tadika yang dulu, kini dan selamanya tak mendapat taufik dan hidayah. Tulis ikut akai yang dungu. Biarkan mat jenin hitch tu jatuh dengan labu2nya…….

    • alahai, sukusakat Kucing Kota.

      hang islam.
      Orang lain Islam.

      islam hang takdak standard.
      asyik dok mengata orang.

      hablumminannas hang dok kat mana.

      sekadaq nak tanyalah.

  19. bro n sis…….

    ari ahad nie kita relak laa….
    komen selalu lalu pun tak syok jugak…….
    kalu komen mcm hitch n hog tu…….
    baik korek lubang saja…..hampehhhh

    mai kita tengok top 5 news of the week……
    so…….sukusakat boleh laa nak komen apa pun……

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2016839/Luxury-yacht-make-Roman-Abramovich-jealous-sells-3bn.html

    http://www.malaysiakini.com/news/170815

    http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=News&file=article&sid=8020

    http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=News&file=article&sid=8022

    http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/diplomat-eu-timbang-hantar-badan-pemantau-spr-tidak-wibawa/

    kah kah kah…mcm mcm dah dok mai…….

  20. ini mamat mana jadi ostad segera mcm bob lokman ni……siap nak amput aku dgn petir,kena gilis treler……kah..kah..kah..woooiii korg dah bpe byk sembhayang hajat nak turunkan bala kat PM dan org2 UMNO….satu pun Allah x makbulkan…..malah lagi byk Allah tunjukan bukti perangai2 berok pemimpin ko…….tapi aku lagi heran..bukti yg Allah bagi hang masih x caya…!hang masih caya pada penzina,penkongkek,peliwat…..mgkn hang dah terkena air mani dia kot….tu yg otak dok kabur..x ley nak tgok kebenaran….lagi satu PORK NIK tu tinggi sgt ke ilmunya…..atau otak dia dah biol…buat fatwa sedap sendiri,kata Allah pun mencarut….kata Nabi Muhammad tu mcm budak2 biasa……kah..ka..kah…..kalo ini hang kata Ilmu tggi…mmg sah lu punya otak dah kena liwat……atau lu dah terminum air selipar dia…kah..kah..kah…woooiiiii bertaubatlah….

    • kah kah kah…….

      nampak mcm bodo saja dok bawa komen gila………

      menari dangdut hog kita nie……
      tu pasai lupa diri…….
      dok persoal ilmu orang…..
      ilmu sendiri mcm tempoyak…mcm tokua……
      dia ajak mat romeo sekali…..
      dok bawa mai hujah zul kulum……..
      hujah puak katak ong…….
      dah jadi kupang temaga………
      tak dak sapa dok ambik peduli dah ngan zul kulum tu……..
      sukusakat grombolan pun tak brapa kebuloq dng mamat kulum tu….
      cuma tinggai hangpa saja dok jadi dia pujaannnnnnnnn……

      kah kah kah

      • salam nasik kandaq.

        hang kalau bab.
        mengata orang dan merapu.
        no. 1.

        hang pong dah terikut dah.
        yang tak gi, tak gi.
        yang dok laghu tu.
        orang putih kata, no go.
        orang penang kata, tang tu.

        lepais tu, hang dok hara hara hara
        kah kah kah.

        sekadaq macam mana nasik kandaq hang.

  21. Salam 2 all.

    Teman menjunjung kasih dan angkat tabik kepada Tuanku YDP Agong atas keprihatinan Tuanku untuk memastikan keselamatan, keamanan dan keharmonian kehidupan rakyat akibat agenda jahat kaum yang mahu menganjurkan perhimpunan haram 09 Julai. Titah Tuanku sangat jelas, dan cukup bijak. Tuanku tidak melarang, tetapi menasihat dan memberi panduan. Nak buat boleh, tapi jangan sampai menyusahkan rakyat Tuanku. Buatlah di tempat yang terkepung dan terkawal, lebih kurang macam dalam zoo. Sebab yang beriya-iya nak berhimpun haram ni adalah golongan yang sedara-mara mereka kat zoo pun malu nak ngaku sedara yop! Sebab dema ni kaum yang sesama sejenis dema tak balun yop ;))

    BERSHIT-2 TETAP HARAM

    Perkara pertama yang perlu kita sedar ialah majlis perkenan mengadap oleh Tuanku YDP Agong bukan bermakna kaum ini sudah jadi sah. Kaum yang melabel diri mereka “Bersih-2” (tapi punya niat kotor ini) sebenarnya masih berstatus tidak sah @ haram. Kerana pihak Pendaftar Pertubuhan telah mengisytiharkan mereka haram menurut undang-undang. Jadi level mereka sama dengan komunis, sama dengan Kumpulan Ayah-Pin. Oleh itu sebarang aktiviti yang dibuat atas nama itu adalah haram dan boleh dikenakan tindakan.

    Kedua, setelah mengadap Tuanku YDP Agong, kaum ini masih berkeras mahu mengadakan perhimpunan. Ambega Sreenavasan sebagai peguam patut tahu bahawa sebarang perhimpunan ditempat awam mesti mendapat permit polis berdasarkan peruntukkan Perlembagaan dan Akta Polis. Pihak polis, dan hanya pihak polis sahaja yang berhak memberi permit atau menolaknya jika didapati ianya memudaratkan keselamatan negara dan ketenteraman awam.

    KESELAMATAN & KETENTERAMAN TIDAK TERJAMIN

    Tuntutan mereka mahu mengadakan perhimpunan di Stadium Merdeka bukan sahaja perbuatan biaDAP dan angkuh, malah tidak menghormati titah Tuanku YDP Agong. Yang menjadi keprihatinan Tuanku ialah keselamatan dan keharmonian rakyat dan negara. Adakah Ambega boleh memastikan itu? Mungkin perhimpunan didalam tempat tertutup dan terkepung saperti di stadium boleh dikawal, tetapi bagaimana dengan sebelum dan selepas, diluar kawasan stadium. Kita dapat melihat dalam himpunan aman dan pesta saperti bolasepak pun boleh berlaku rusuhan dan kekacauan. Bagaimana dengan pergerakan selepas perhimpunan, adakah Ambega boleh kawal?

    Apatah lagi jika dibuat di Stadium Merdeka yang terletak didalam bandar, begitu hampir dengan tempat awam saperti Bus Stand Klang, China Town Petaling Street, Jalan Hang Kasturi, Puduraya, dan hanya beberap minit berjalan kaki ke Jalan Masjid India, Jalan Tuanku Abdul Rahman, tempat dimana orang ramai akan turun dihujung minggu bersama keluarga dan lain-lain. Adakah Ambega boleh pastikan kaum himpunan ini tidak bertindak diluar batasan setelah mendengar ceramah maki hamun dan caci-maki didalam stadium? Pengalaman lampau membuktikan tidak. Sebab itu teman desak pihak polis supaya tidak memberikan kebenaran perhimpunan dibuat di Stadium Merdeka. Sebaliknya kalau nak buat juga, buatlah di Stadium Shah Alam. Menteri Besar sudah pun memberikan tawaran menggunakan Stadium Shah Alam. Itupun negeri pemerintahan pembangkang. Ianya jauh dari tempat orang ramai, dan tidak menganggu kegiatan dan aktiviti rakyat biasa.

    PAS & AMBEGA

    Apa pun, yang paling patut malu dengan majlis mengadap Tuanku YDP Agong oleh Ambega ialah PAS. Cuba bayang yop, Ambega sikit pun tak pandang kepada Timbalan setia dia Matsabu. Sepatutnya Ambega wajib bawa Matsabu bersama semasa mengadap Tuanku, kerana Matsabu tanpa rasa malu beriya-iya menjadi pembantu setia Ambega. Tetiba bila time glamer nak mengadap Tuanku, nama Matsabu pun Ambega tak sebut, jauh sekali nak bawa sekali. Tinggal Matsabu terkonteng-konteng sorang-sorang bersama kaumnya yang tak abis bertakbeer nak ngikut mama Ambega, tapi akhirnya kena koner je yop.

    Takkanlah kaum Anwarinas tak nampak-nampak, masih terhegeh-hegeh nak membontoti si Ambega ni. Ni lah orangnya yang kaum Anwarinas dan kaum Kunyit-2 maki hamun dulu. Siap isytihar jihad. Orang yang mendalangi IFC, menyokong murtadnya Lina Joy, penganjur forum “masuk Islam” yang jelas menghina Islam. Kini dinobatkan oleh kaum Anwarinas dan Kunyit-2 sebagai kalipah dema yop, dengan diiringi gema takbeer yang membuatkan iblis pun menangis yop! Ni kerja gila babi yop, babi gila pun tak buat kerja macam ni.

    Tapi nak kata apa lagi yop, bila dah gila nak berkuasa, kalkatu pun akhirnya musnah kepada api yang dikejarnya! Nasihat teman kepada kekawan kaum Kunyit-2 dan Anwarinas, hentikanlah tindakan memperbodohkan diri ini membontoti si Ambega ni. Dia ada agenda tersendiri, buat apa mike memperlembukan diri kepada agenda dia. Kalau nak sangat, buat himpunan sendiri. Kan mike semua dah biasa buat solat hajat dan himpunan dalam stadium. Tak perlu bergantung, apatah lagi nak membontoti orang lain, tambah-tambah kapior harbi laknatullah yop.

    TIADA JUSTIFIKASI TERUSKAN HIMPUNAN

    Apa pun, teman sudah tidak nampak apa rasional untuk himpunan haram mahu diteruskan lagi. Ambega dan kaumnya mendakwa himpunan haram itu dibuat untuk menyerahkan memorandum kepada Tuanku YDP Agong. Semalam mereka dah dibenarkan mengadap Tuanku sendiri. Siap dapat makan kuih minum teh lagi. Jadi apa rasional nak dibuat lagi perhimpunan haram tersebut. Tunggu sahaja lah langkah selanjutnya yang akan dititahkan oleh Tuanku kepada mana-mana pihak yang Tuanku pertimbang wajar.

    Jadi rancangan Ambega untuk meneruskan himpunan haram di stadium, dengan mengheret sekali kaum Anwarinas dan Kunyit-2 yang mangalipahkan dia jelas adalah tindakan yang sangat biaDAP dan angkuh. Siap nak mintak buat kat Stadium Merdeka lagi. Stadium keramat tempat bergemanya laungan merdeka umat Melayu dan rakyat Malaysia. Pada teman, kaum Kunyit-2 sudah tidak adalah alasan dan justifikasi untuk meneruskan lagi himpunan haram tersebut. Teman mendesak pihak berkuasa supaya jangan melayan mereka ini. Sudah pasti mereka ada agenda lain; kerana maksud mahu berjumpa Tuanku sudahpun dipenuhi oleh Tuanku YDP Agong sendiri.

    BIAYA OLEH GEORGE SOROS

    Teman juga mendesak pihak berkuasa supaya menyiasat mengapa Maureen Aung-Thwin, pegawai tinggi Open Society Foundation yang dikuasai penyangak matawang Yahudi George Soros yang dilapurkan berada di Kuala Lumpur 27.06.2011 – 02.07.2011 dan dikatakan menemui beberapa pemimpin pembangkang dan Bershit-2 baru-baru ini. Wanita ini adalah orang yang sama menemui kepimpinan PKR dalam tahun 1999 bagi maksud membiayai PKR untuk Pilihanraya Umum ke 10. Adakah George Soros turut terlibat membiayai himpunan haram ini? Ini sesuatu yang serius yang perlu disiasat dengan teliti oleh pihak berkuasa; jangan dibiarkan anasir-anasir luar membiayai aktiviti untuk mengkhianati negara!

    PEMANTAUAN AKTIVITI

    Malahan teman rasa pihak polis elok teruskan pemantauan dan tindakan pencegahan dan preventif yang sedang diambil. Bukti jelas yang ditemui polis menunjukkan memang ada pihak cuba mengambil kesempatan daripada himpunan haram ini. Penemuan senjata saperti parang, bom botol dan molotov koktel jelas membuktikan niat jahat segelintir pihak yang terdesak.

    Teman juga meminta pihak polis dan pihak berkuasa memantau semua masjid di dalam Kuala Lumpur dan Selangor khususnya Jumaat ini. Teman dimaklumkan ada segelintir kaum Anwarinas dan Kunyit-2 akan membuat porak peranda dengan mengadakan himpunan haram diperkarangan masjid-masjid selepas solat Jumaat untuk menyampaikan ceramah maki-hamun mereka. Mereka juga akan menyebarkan risalah dan bahan-bahan caci-maki kepimpinan dan sistem pemerintahan negara ini. Malah teman mendapat maklumat, ada pihak sedang mengusahakan khutbah di mimbar-mimbar masjid di Selangor Jumaat ini menyentuh tentang hak berhimpun dan hak memprotes. Teman berharap pihak berkuasa agama akan memantau dan mengambil tindakan sewajarnya.

    RUMUSAN

    Apa pun, teman berpendapat isu sistem pilihanraya yang cuba dibangkitkan sebenarnya sengaja diada-adakan. Kita tidak menafikan ada beberapa perkara dalam perlaksanaan pilihanraya yang kita amalkan boleh diperbaiki lagi, sebagaimana juga dinegara-negara lain termasuk negara maju saperti Amerika, Britain, Turki dan lain-lain. Contohnya teman pernah mengusulkan didalam Dewan Rakyat supaya sistem undi pos ditambah-baik dengan membenarkan wakil calon hadir sewaktu pengiraan dan menandatangani Borang 14 sebelum dimasukkan dalam penjumlahan undi semasa hari mengundi. Teman juga pernah mengusulkan supaya amalan mengadakan pilihanraya kecil dihapuskan kerana sangat membazir dan menambahkan kegiatan politiking yang tidak berkesudahan dalam negara ini.

    Tetapi semua ini boleh dibuat dengan cara yang lebih bertamaddun, tanpa perlu himpunan haram apatah rusuhan. Pihak Suruhanjaya Pilihanraya sudah menyatakan kesediaan untuk berunding dengan semua pihak untuk menambah baik sistem perlaksanaan pilihanraya. Jadi tidak ada sebab mengapa perlu mahu diadakan perhimpunan haram atau rusuhan yang akan menyusahkan semua rakyat yang cintakan keamanan dan keharmonian.
    Apa pun, kaum yang melabel diri mereka sebagai “Bersih-2” (tetapi yang berniat kotor ini) tetap haram. Himpunan yang mahu dibuat juga haram selagi tidak mendapat permit. Semua justifikasi untuk mengadakan perhimpunan itu sudah tiada apabila Tuanku YDP Agong berkenan menerima mereka mengadap semalam. Dan kita khuatir ada elemen dan pengaruh asing yang mendalangi dan membiayai himpunan haram oleh segelintir mereka yang gilakan kuasa ini yop. Saperti yang pernah teman sebut, kita bukan gila kuasa, tetapi kita nak haling orang gila daripada berkuasa!!!

    petikan dari sulkifli nordin.blogspot

    • Kah! kah! kah!
      Pecacai 2 ekoq kat ataih nii…berhujah macam otak udang

      Nii laa anak murid Zul Kulum yg dulu loyar tukang bawak beg Anwar turun naik mahkamah. loyar Tukang karut lebih dari loyar peguambela Anwar. banyak buat perkara munafik..

      Loyar yang masuk bertanding pilihanraya deposit pakai duit hutang sampai laa tak bayaq…
      Loyar yang kena ugut dengan Umporno pasai tak bagi penyata kewangan masa PRU ke 11. takut kena istihar MP yang tak sah. dandan buat U turn sokong Umporno. Dasar syaitan bertanduk.

      Loyar yang dah takdak pejabat. Nasib baik menang PRU 12. kalau tidak dah jadi loyar merempat.

      Kita jemput dia mai ceramah kat surau bawak isu yang dia pertikai kenyataan TGNA. awat tak berani mai?… kalau rasa dah hebat sangat mai laa…. Dulu pantang orang plawa belum maghrib dah sampai.

      Loyar yang takdak quality niilaa yang jadi pengampu Najib. Bukan main seronok bila Najib percaya dengan dia… Soronok sungguh si Munafik loyar berkupiah.
      Dari semua PM Najib yang paling bodoh pasai bole terima loyar ni buat teman. Agaknya akademik Zul Kulum ni lebih tinggi dari Najib yang belajaq tak habih kat London.

      • kalau dah kata zul nordin loyar buruk dan macam2 lagi
        maka tolong bagitahu pulak kenapa nama2 mereka yg dibawah
        ini juga meinggalkan PKR yakni meninggalkan peliwat anwar
        seperti
        1. chandra muzaffar
        2. ruslan kassim
        3. ezam m.nor
        4. nalla karupan
        5. zaharin
        6. umi hafilda
        7. zaid ibrahim
        8. tan tee beng
        9. datuk wee
        dan ramai lagi yg meninggalkan anwar bapa kk
        kenapa ya????? tolong reka kan cerita keburukan
        mereka2 di atas…….

      • Kah! kah! kah!
        Chandra Muzaffar. Dia ingat dunia politik di Malaysia ni sesuai untuk cari makan. Dia ingat PR & PKR boleh tubuh kerajaan secepat mungkin. Ada peluang OKU pertama dapat jadi menteri.
        Bila harapan berkecai. UBN dah tak jemput dan dibuang dari senarai Professor2 yang diberi habuan setiap program kerajaan dan IPT. Syoruu dah miss!!! mengelabah beruk, tiada jalan lain kena U Turn, cari pasai supaya disinkir dari PKR.. Mana bole tahan kalau biasa hidup mewah.. boleh blah!!!

        Ruslan Kasim: Loyar melayu yang tunggu diistihar muflis bila kalah calon PKR di PRK 2001 parlimen P.Dickson. Perniagaan MLM Amway semakin merosot,masa dlm Umngok hidup mewah, tak tahan banyak bergantung kepada pendapatan isteri. Terpaksa cabut bersama Zahid Md. Arif cucu Ghafar Baba. Istihar kembali pada UMNO. PKR takda sumber yang boleh bagi duit…

        Ezam Noor: Pesaing kpd Azmin Ali yang kecewa kerana Anwar tidak percaya kat dia. dikaitkan dengan salah menggunakan wang parti berebut dengan Lokman Nor Adam dibelasah oleh Azmin tidak dibela oleh Anwar bahkan dibelasah lagi terok, akhirnya merajuk dipujuk menantu Paklah akhirnya kembali kpd Umngok, dibagi senator untuk menghentam Anwar… Dalam PKR tak bole cari makan..

        Nalla Karuppan: Pesara tentera dan “businesman” kaya ini memang org yang banyak “Backing” dan sahabat Anwar. Punya cita2 yang tinggi macam Chandra jugak. Nak jawatan yang tinggi dalam PKR. Mintak backing Anwar untuk bertanding jawatan tapi ditolak oleh Anwar. akhirnya kalah dikaitkannya dengan isu bangsa meskipun diri sendiri bukan org yang mahir dalam politik.. blah dan tubuh sendiri punya parti sudah berkubur barangkali.. pelajaran pertama berpolitik kutuk PKR dan Anwar..

        Zahrain: Juga sahabat Anwar semasa dalam Umngok dan sebagai TPM. Masuk keadilan bertanding sebagai Adun di Penang. Ada perniagaan di New Zealand tetapi menghadapi masalah kewangan perlu suntikan modal 10 juta kalau tidak! akan diistiharkan bankrupt. Mintak bantuan LGE buka syarikat nak masuk tender mengurus Penang golf club 40 juta tetapi ditolak LGE takut dituduh mengamalkan kroni macam Ubee End. Otak umngok ini merajuk dan istihar keluar PKR…..

        Umi Hafilda: Seorang wanita adek Azmin yang bercita2 tinggi nak jadi isteri Vip kalau dapat kahwin dengan Anwar semasa Anwar bujang lagi. Cinta Umi tiada respons kerana Anwar sudah berpacaran dengan Azizah meskipun tidak direstui oleh keluarga Azizah. Akhirnya Umi sedia bersekongkol dengan RTC yang amik kesempatan atas kekecewaan Umi untuk buat konspirasi fitanah liwat 1 tahun 1998….

        Zaid Ibrahim: Bercita cita mau jadi TPM paling pantas selepas Anwar sekiranya PR dapat menguasai Malaysia. Meletakan jawatan menteri Umngok kerana menjangkakan UBN akan tewas dalam PRU 13. Step pertama mesti menang jawatan Tim. Presiden PKR sebab presiden isteri Anwar yg dikira tidak mencabar dan berwibawa. Malangnya dia tiada sokongan grasroot tapi mengharap jawatan Tim Presiden tidak dicabar oleh Azmin. mau menang tanpa bertanding… akhirnya kalah. Kecewa keluar PKR. Kekayaan tidak semestinya boleh membeli semua….

        Kedua orang Tionghua: Bukan semua cina boleh berkubang dengan kerenah dan mehnah pemimpin2 PKR. mereka adalah orang politik yang berbeza dengan Tian Chua Pemimpin NGO yang memahami politik hanya semasa dalam PKR.. pendekatan tetap berbeza….

        Untuk memacu kejayaan menuju Putra Jaya, mereka yang tiada ikhlas dalam perjuangan membela rakyat perlu disingkir meskipun terpaksa menderita dengan persepsi dari berbagai pihak..

      • 1. chandra muzaffar – Demi duit bukan demi rakyat. Bagus jadi pecacai UMCO/UMproNO. OKU ni tak layak dlm PR

        2. ruslan kassim
        Demi perut yg buncit. Untuk tembamkan muka mcm org utan. Layak tinggal dgn beruk umco. Pengkianat Islam.
        Sangup menghina ulama.

        3. ezam m.nor – Gila nak jadi TPM. Demi duit sangup gadaikan maruah. Pengkaianat Melayu. Lidah dah bercabang macam seekor sesumpah. Tidak layak dlm PR.

        4. nalla karupan – Anak hindu ni pun inginkan TPM. Tidak layak dlm pimpinan hindu dlm PR. Elok pergi tangkap biawak untuk sajian puak-puak UMCO..

        5. zaharin – Seorang pengkianat pengundi Bayan Baru. Tidak ubah seperti Katak puru dgn kelkatu. Modal RM2 nak buat business juta-juta. Dlm PR sori yer katak..
        PRU 13 ni nak bertanding dimana?. Kalau Katak ni menang aku nak potong jari. Pengkainat Melayu. Tidak layak dalam PR. Layak dlm UMNO

        6. umi hafilda – wanita UMCO yg gilakan Anwar. Lagak seorang alim dan mengatahui lebih dari PM 1Israil. Pengkaiant Islam. Tidak layak dlm PR. layak dlm UMNO

        7. zaid ibrahim- Nak jadi PM. Baru dlm PR dah nak lebih-lebih. Sori dlm PR sori. Buat parti sendiri. Parti yg tidak ada arah tuju. Menanti sokongan dari ubn.

        8. tan tee beng
        9. datuk wee
        Dua-dua cina ni pengkianat pengundi. Dia ingat lepas ni umno nak abil dia jadi menteri. Puaka-puaka ni ada masalah kewangan. Dalam PR sori. PRU 13 bertanding dimana?. sendir tanding sendiri pangkah.

        TIDAK ADA KENA MENGENA SAMA ADA HIDUP ATAU MAMPUS.

        HEHEHE…

  22. bro n sis………

    cuba hangpa tengok clip vid nie…….
    sistem biometrik boleh ditumpaskan,,,,,,,,,
    yg tak boleh tumpas depa kata dakwat kekal……
    so….mcm mana??……
    awat yg tak mau sangat pakai “indelible ink” toh??……
    atawa ada udang lipan bawah nasik dak??……….

    kah kah kah

    • semasa mereka tu semua di dalam pr mereka dilindungi,,,
      dipuji…walaupun ada masalah tapi bila mereka keluar parti
      maka kejahatan pun bersama mereka….mereka keji,,hina,,
      nak bankrup.. itulah MODAL parti PENIPU RAKYAT sama macam
      bos mereka…sivaji the bos..
      kita semua kena ingat bila seseorang yg keluar parti mereka semuanya ada masalah….hehehe!!! tak siapa yg bagus…semua orang yg keluar….adalah keji dan bermasalah… hanya mereka saja yg bagus…
      ada banyak lagi aku nak tanya….tapi itulah jawapan taik kucing
      jawapan yg sama…..

      ” semua org yg keluar pati mereka adalah keji dan hina ”
      hanya mereka yg akan masuk syurga…………………………….

  23. kah…kah…kah….kah…kah…..kah….kah….
    kahak……pui!!!!!!

    • bro n sis…….

      eddy on Julai 26, 2011
      at 1:24 pm

      awat sikit sangat yg dok bawak mai toh???……
      buat lengoh hang karang nama depa semua tu…….
      puak puak nie aku nak bagi tau kat hang……..dah lama masuk muzium……..
      dah tak gheti caghi makan sendiri……
      tu yg dok jadi denalu tu……tumpang rata pokok …..
      tu pasai kena beringat sikit ngan denalu nie……..
      kalu dia hinggap……..punggahhhhhhhhhhhh…..
      depa dah kena kencin ngan grombolan dari awai lagi…….
      tak kan lupa kottttttt………anak hashim gerai dok pi ‘mengorat’ depa nie dulu…..
      tuan punaisehat………20 persen……
      80 persen puak karat tibai………kah kah kah………
      nak patah balik…….dah maluuuuuuuu……dah buat taik……..
      so depa pun belajaq laa melompat…….
      ong sana ong sini……
      kos sana kos sini……….
      tu yg pakat jadi tak ketahuan hala sampai laa nie tu……….

      kah kah kah

  24. pecacai MCA n MIC

    sedekah la tanah melayu pada cina n india

  25. Jadi la pecacai mca & mic

  26. dah sampai tahap tak ada menafaat setitik pun dok lyn budak2 sewel tu…….

  27. bro n sis…….

    cua hangpa tengok bilamana puak puak tempoyak di mesir…..
    kuku depa dah kena cabut………siannnnnnnnnn
    tu laa…….
    masa jadi orang besau tu..tak mau keghoja elok elok……..
    bila dah tak dak apa……..
    mcm mcm depa dok taji hangpa noooooo…..
    sampai kena dok dlm ‘metal cage’ lagi…….siannnnnnnnn…..
    pasai nie laa ‘orang’ gerun kalu dah telepaih ‘kuasa’……..

    http://english.alarabiya.net/articles/2011/07/29/159897.html

    kah kah kah……..

  28. Salam utk. semua,

    SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN.

  29. senang citer la.. si benayoun tue kepas masuk ke malaysia sebab dia ada kerakyatan SEPANYOL.. means passport dia origin SPAIN..BUKAN ISRAEL..
    JAdi tiada sebab untuk tahan dia dari masuk malaysia. Memang Yahudi DGN zionis amat berlainan, tapi jgn lupa.. benayoun nie penah jadi kapten team bola sepak zionis ISRAEL.. jadi budak tadika, tolong bagi fakta..sebab aku tgk xder pn komen hang yang jawab persoalan dari artikel nie.. hang dok merepek macam pe menakan hang yang dok terkinja2 kat penang la nie.. mamak mengaku melayu..pttthhhuiiihhh!!!

  30. semalat menyambut ramadhan al-mubarak.

  31. op,
    selamat menyambut ramadhan al-mubarak

  32. salam, tak boleh nak ban sgt la org2 Yahudi ni….kita jgn sempitkan pikiran kite yg mengatakan yg org2 Yahudi tu dtg dr Israel saja….Yahudi bukannye dr Israel saja…kaum Yahudi ade kat mane2 pon dlm dunia ni…kalau M’sia sekat kemasukan Yahudi dr Israel, tapi M’sia still x sekat kedatangan foreigners dr lain2 tempat, betul tak?….negara2 lain pon ade kaum Yahudi….ade Yahudi yg dr Turkey, USA, UK, Italy, France, Russia, Mesir etc…saya bg satu contoh la ye, kat M’sia skang ni, bersepah org2 Iran…kita jgn ingat org2 Iran tu semuanye Muslim…kena tau yg Iran adelah negara kedua terbesar yg ade org2 Yahudi (selepas USA)…org2 Iran ade jugak yg berketurunan Yahudi…so, kalau camtu, M’sia kena sekatla semua pelancong2 dr seluruh dunia…sebab kite x boleh nak tau/bezakan org2 Yahudi dr macam2 negara yg dtg ke sini….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: