Posted by: pinkturtle2 | November 15, 2011

Shahrizat Jalil Perlu Letak Jawatan – Pimpinan Umno


Responses

  1. Sekali dengar ucapan Bung Mukhtar ini macam hebat telus nak lihat keadilan dilaksanakan didalam kerajaan Umngok BeEnd. Maka Sharizat dituntut supaya meletakan jawatan.
    Fakta yang disebutkan kerana syarikat milik keluarga Sharizat adalah milik Individu. Menyalahgunakan peruntukan kerajaan oleh NFC RM 250 juta dengan 9.8 juta buat beli kondominium memang satu kesalahan tatacara kewangan, sebab kondominium itu bukan menjadi milik Umngok. Pastinya ialah tentu milik syarikat keluarga Sharizat.
    Lalu kesalahan itu disebutkan sebagai menyusahkan kerajaan Umngok untuk menepis tuduhan dan dakwaan pembangkang dalam dewan dan media2 yang disiarkan.

    Bila diamati dengan duakali dengar ucapan Bung ini macam menempelak Ds Najib yang terkait dengan komisyen Rm 530 juta pembelian kapal selam “scoperne”. Meskipun syarikat ” Prime maker…” didaftarkan atas nama isteri Razak Baginda, bila merujuk laporan mereka yang berunding dengan syarikat pembekal dari Peranchis dan dakwaan seorang gadis monggolia seorang pegawai tinggi kerajaan bernama Najib Razak ikut serta bersama mereka.
    Apakah Rm 530 juta itu dipunyai oleh syarikat individu keluarga Razak baginda atau dikongsi bersama dengan lelaki yang bernama Najib Razak atau juga dikongsi oleh Umngok Malaysia. Maka perbahasan isu ini diparlimen yang lalu, tiada MP Umngok Bn menuntut lelaki yg bernama Najib Razak letak jawatan. padahal lelaki berjawatan TPM inilah yang berhubung dengan Razak Baginda, peguam Shafie Abdullah dan KPN yang membuat Razak Baginda merasa tenang dan selamat. Adakah Najib Razak yang disebutkan itu adalah dua lelaki yang berbeza?.

    Adakah perlu kita mempercayai ungkapan Bung Mukhtar mendakwa kerajaan Umngok BeEnd mahu melihat keadilan hendaklah dilaksanakan dengan Sharizat hendaklah meletakan jawatan.
    Bagaimana pula kes komisyen Rm 530 juta yang terkait dengan PeeEm yang terkenal mempunyai Isteri cukup berjimat menabung dari sejak sekolah hingga mampu membeli cincin permata 24 juta… ?.

  2. kita tegas???……..
    ini bukan kerja umngok???…..
    siapa dia??..dia bersalah………
    negara ini negara adil???……….kah kah kah

    kah kah kah….woitttttt!!!……..
    kepala bana apa bercakap nih???…….
    mama ijat tu kan ke puak umngok???…….Bung berani takat tu saja……berani mengampu namanya tuh………Pru dah dekat……kinabatangan tak brapa selamat kot???mau tukaq selera ke??……

    masa nie laa nak tutuh kawan…..masa nie laa nak tunjuk ke depan…….masa nie laa jugak puak puak umngok dok bersilat perebah kawan……dlm umporno mana ada intergriti dalam berkawan……..berkawan pun ada pasai……..yg lingkup mampoih pi laa kat hangpa….tanggung laa sendiri……boleh pijak…depa akan pijak cukup cukup……….

    kah kah kah

  3. cepat PRU13…cepat berakhirnya pasar lambak puak2 setan berjoli.

  4. Dahsyat………!

  5. Kinabatangan macam bagus sangat..
    Kalau Shahrizat letak jawatan, kurang lagi sorang pencuri duit rakyat.
    UMNO ni pencuri duit rakyat. Pecacai UMNO dapt apa?. Dapat tahi lembu

  6. kes nie dah jadi karbata.dah jadi golmar…….ini laa kejayaan puak sarkis yg terbesar tahun ini……….

    hangpa baca yg SEMPOI NIE …….lepas itu cua hangpa pulak jawab…….terutama puak Tempoyak n the geng….rempahman…..authar putar mutar…..tok wali n lain tuh………
    lama hangpa tak mai ziarah sini……..pasai apa???………BT tu tak kata laa….dok belah dorian nak bikin tempoyak……kat Batu Kurau ngan Trong laa nie dorian tengah menjadi……….hang tak mau ajak aku sama ke Tempoyak??…..pekena dorian hang…………

    kah kah kah

  7. Lembu jantan suruh lembu betina letak jawatan


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: