Posted by: pinkturtle2 | Disember 23, 2011

Video YB asam… tajuk letak sendiri


Responses

  1. apa nak jadi dengan Pak Hassan ni. Dia kata ahli PAS tak dungu hahahaha apa dia ingat rakyat Malaysia yang lain tu dungu…. ish ish dah jadi adik beradik Panglima Ludah hahahahahha

  2. Kasi lah ruang untuk hassan ali membela diri…..saya suka kalau PAS lebih matang dalam saat kritikal kemenangan ini…..

  3. Salam,

    Mengapa ada permulaan penubuhan parti di kalangan melayu wujud
    umno & pas kalau dah betul2 prihatin terhadap bangsa islam melayu.
    Tak perlu ada banyak…sustain satu saja….Apa motif sebenarnya.
    Lembu fidlot pon berak kat kondo la ni.Kita plak cirit berselerak merata.
    Tak boleh ka guna saluran najis yg betoi…bersih & sihat lagi..
    tuuu.dia yg. kata pakar tu…..hampeh..elok dah tu ..kalau tak join lembu2 di
    sana..buka kandang baru…dah pecah tiga…kita buka sampai kpd. 73 kaum yg. hadith nabi saw. sebut.

    Dan jika kamu menuruti kebanyakan orang-orang yang di muka bumi ini, niscaya mereka akan menyesatkanmu dari jalan Allah. Mereka tidak lain hanyalah mengikuti persangkaan belaka, dan mereka tidak lain hanyalah berdusta (terhadap Allah). AL AN’AAM ayat :116

    • salam chief d great.

      lama kita tak tulih. sibuk main gofl. mana tidak. kita dah maju. takkan nak main guli lagi.guli dah ketinggalan zaman.

      seropa chief lah. ketinggalan zaman. sekarang mana ada great, great lagi. sekarang semua presiden. KTMB ada presiden, cuepac ada presiden. bola ada presiden.

      cara chief tulih pun ketinggalan zaman. sekarang orang tak kutuk-kutuk lagi. orang tulih dengan penuh berkhemah, ada adat, ada tertib.

      sekadaq chief dengan nk, KK seropalah. ketinggalan zaman.

  4. salam.

    orang putih kata, politik kotoq.
    orang kita buat, politik jijik.

    kalau dah mula berpolitik.
    dan jadi politikus.
    maka seropa tikus lah, perangai.
    apa lagi.
    meracau, gerit sana gerit sini.

    bila dah berperangai tikus.
    ustaz kemana, imam kemana, ulamak kemana.
    lebai lagilah entah kemana
    keimanan dah kecundang.

    sekadaq itulah poliTIKUS.

  5. bro n sis…….

    dari main goli pergi main golf….maju laa konon…..
    dari dorian mangkaq buat tempoyak…..pekena ngan roti mengali…masih wajah kampung lagi laa budak tempoyak oiiiiiiii……..kah kah kah

    asan ali nie sebenaqnya……pengacau dlm jamaah saja….bila keluaq tee vee tiga suku dok jaja dok habaq yg diri tu hebat sangat……..univ tu laa univ nie laa…….maka faham ilmunya teramat laa rendah……hilang laa harga diri sendiri yg kata hebat sangat tuh….ini mechanism Islam……seorang tidak akan mengaku terlampau ceghodik……seorang tidak akan mengaku yg dia tau segalanya……..bila dia menyerang pribadi sesama pemimpin jemaah……tau laa kita tara mana ilmu dia……..gempaq saja lebih…..bagi keroja…keroja hancai n hancuzzz……..apa sangat dia buat sejak jadi exco selangor tuh??….tiada apa yg boleh ditonjolkan??………

    cua hangpa tengok vid nih pulak……..mcm mana ‘cool’ nya Tok Tapa Ali…..kah kah kah………

    kah kah kah………

    • salam nasik kandaq.

      sorilah.
      lama tak pekena nasik kandaq.

      takkang hang tak tau.
      orang politik ada dua jenih.

      satu jenih ahli politik.
      satu jenih lagi politikus.

      sekadaq yang mana satu.

      • salam,

        ayaq dok berkocak dah kembali tenang.
        Tak payah dok tongtiang banyak2 dah.
        Nak main goli ka..tibai golf ka..pi la mana2 pon
        tapi…..mau dok plan2 ushar sama…
        takut lembu gila dan panglima melayu HANG LUDAH
        mengamok…..

      • w’kumussalam BT……..

        dorian hang tak luruh lagi ke??
        aku nak pi makan nie……nak ajak GC sekali………
        tak kan tak mau semawa kot?………
        kalo banyak……..aku ingat nak buat tempoyak laa sikit………kah kah kah
        hang tak buat feedlot sendiri ke?? dok biaq apa kebun hang yg luas tuh…….kalo kekurangan pitih…….hang boleh pi jumpa noh anak omaq tu………dia boleh kasi pinjam punya……….
        pasai ilmu ternak menternak lembu nie……hang kena tanya GC…..dia ada bakat besaq dlm ilmu nih…..lagi pun dia berjiran dng mami ijat tuh………….

        kah kah kah


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: