Posted by: pinkturtle2 | Januari 17, 2012

Agak buruk perangai org yg bercita2 besar ingin jadi MB tetapi gagal..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… PARASIT NI APA?…. kah kah kah..

kah kah kah…PARASIT INI KES HUTANG KE?…..m kah kah kah…

kah kah kah… NAK DEDAH KAN PARASIT…. kah kah kah…

kah kah kah….NANTI HARAKAH DEDAHLAN PULAK HUTANG TAK BAYAR APA MACAM?… ka kah kah…

kah kah kah… BUKAM SIKIT …900 RIBU RINGGIT…kah kah kah..

kah kah kah…KESIAN HARAKAH…. kah kah kah..

NOTA:
lepas menang tahun 2008 dulu
malaon ini ada jumpa anwar
malaon ini minta tolong
selesaikan utang
tapi anwar tak layan
kah kah kah

…………………………………….

Cukup la hassan tk perlu lagi perjelaskan org lain pun cardik dan telah lama memperjuangkan islam ni.mu ni masuk saja nk buat pandai2.setiap perjuangan ada caranya kalau ingin kemenangan di samping berdoa kpd allah dan bertawakal kpdnya.sb tu kita dok dlm jemaah jgn ikut pandai2 kita saja. ahli jemaah tegurpun buat lagi ni la orang yg patut di buang terus dlm apa2 pasukannya.dlm bola sepak pun jika kita ikut kepala kita pasukan kita takkan menang dan orang macam ni patut di buang dalam pasukan baru dpt kemenangan.kita yg buat salah mintak maaf la.bukan pada ketua , jurulatih , pengurus dan semua kawan 2 dalam pasukan kalau tidak mu tak layak ada dlm pasukan ni.serupa dgn mu tu.MB

……………………………………………..

Tak habis2 dengan alasan. Sertailah UMNO agar perjuanganmu terserlah. Jangan kacau PAS, PAS dah lebih 50 tahun wujud. Ramai pemimpin veteran PAS. Mereka lebih arif sebab pendapat dan fikiran disatukan, berbanding dengan otak kamu yang sebiji saja.

…………………….

Lu la Parasit Dalam PAS Wahai Hassan Ali.. parasit Yg Berangan Nak Jawatan danJadi MB Selangor! Tapi Harapan Tak Kesampaian.. kah kah Kah.. Kalau Nak Buat Roadshow Jangan Lupa Bergandingan Dgn Zul Nordin.. dua2 ni Pejuang Akidah dan Melayu Terulung dlm negara! kah kah kah kah.. Mesti Gempak..

……………………………..

Terbukti apa yg di katakan DHA terjerat dgn perangkap UMNO adalah benar..kini secara langsung dia akan membantu UMNO dlm kempen jelajahnya nt..kita saksikan

……………………………….

Yang sebenarnya parasit adalah kamu sendiri..kamu bertindak membidas PAS secara terbuka di dalam media UMNO termasuk TV3..dan dalam yang masa sama mulut engkau tu kurang ajar bidas akhbar PAS sendiri iaitu Harakahdaily…kamu memang layak dipecat pun wahai Hassan Ali.

………………………………….

Agak buruk perangai org yg bercita2 besar ingin jadi MB Selangor tetapi gagal…Dr. Hasan kena ingat, dia bkn Presiden Parti Pas yang kemaruk nk bg arahan itu ini dan nk org ikut telunjuk dia..Kalau Dr. Hasan rase diri sudah hebat, tubuh la parti baru, lihat kekuatan sendiri. Ni belajar ilmu dari surah mane ni dah kena pecat dr parti lepas tu nk hentam parti? Dulu masa jadi Naib Presiden takde plak bunyi soal parasit. hakikatnye, mereka2 yg kena pecat itulah parasit sebenar..dalam parti ade jemaah..kalau nk buat kepala sendiri bleh join incik Ibrahim lerr…


Responses

  1. Ok, nak jelajah seluruh negara? Cantik tuuuuuu……! seluruh rakyat nak kenal lebih dekat siapa kamu……!:

    1. Sape yang sebenarnya parasit dalam PAS melainkan Hasan Ali;
    2. Sape yang sebenarnya hidung tak mancung bontot tersorong2 melainkan Hasan Ali; dan
    3. Sape yang sebenarnya terkenal atau lebih ‘popular’ di seluruh pelusuk M’esia dan di seantario dunia melainkan bukan Hasan Ibrahim Ali tetapi Anwar Ibrahim…….!

    fikirlah dulu sebelum berak….! inikan pulak nak bercakap tang tong tang tong taik. Tak usahlah buat kerja tu atau pun 120 orang penyokong saja akan ikut jelajah kamu dan mendengar pet pet pet kamu tuuuuuu. Duduklah diam-diam.

    • salam esdi.

      orang nak berak.
      mana boleh fikir.
      nak berak, berak lah.

      sapa pulak.
      yang bercakap tang tong taik.
      yang tulih, kita tau lah.
      nasik kandaq dan Kucing Kota.

      sekadaq marah betoi hang nuur.

  2. Salam,

    Pak Hassan oiii,hang keliling seluruh dunia pon takat nak bawa mai
    pasai PAS PIS PUS,LIWAT,HOMO,PKR MAKAN DAP sereba mak nenek
    hang buat lah.Aku tetap aku sampai ke mampuih kalau letak api,batu,
    lembu,kepala lembu,kepala babi,tunggoi kayu lawan amno/BN…aku tetap
    geng PAK ABU….ASALKAN BUKAN UMNO…

    • salam great chief.

      dah aih.
      orang bercita-cita nak jadi MB.
      mana pulak buruk.

      kot buruk pun.
      orang yang buruk sangka.

      sekadaq tak payah kepala babi le.

      • Salam BT,

        Dah ushar ka bideo Datuk berahim a razak
        setapak dok balaih…tu kaum puak sendiri..

  3. salam budak,

    Oooo patutla kaum kerabat kau
    suka2 hati je berak merata2
    tepi jalan tengah jalan
    depan rumah dalam kondo

    kau berak kaulah yg basuh.

    • salam esdi.

      baguis sungguh esdi ni.
      cerdik pandai.

      orang berak pun.
      tepi tengah jalan.
      depan rumah dalam kondo pun.
      basuh tak basuh pun.
      esdi tau.

      sekadaq esdi belajaq kat mana.

  4. kah kah kah………

    woitttttt asang geli !!!….game dah over laa…..yg hang dok melalut meraban sampai mengalahkan budak tadika tuh…….apasal haaa??….
    budak tadika kalo tak dpt makan baru dia hu hu hu……..nie dah nak lebih dari dia pulak…….kah kah kah
    masa dok dlm jamaah dok pikiaq diri hang sorang saja jadi imam besaq…..imam pun bila terkentut..dia kena keluaq……orang lain yg dok belakang tuh pulak naik ganti…..bila dengaq dia baca…..nampak lebih sedap dari hang pulak…….kah kah kah……
    tu laa kan aku dah bagi tau……jngn dok peleceh orang sangat…..
    tak gheti jadi imam laa…….
    tak dak kebolehan laa…..tak dak itu laa…tak dak ini laa………
    laa nie awat??……..
    hang gigit jari laa……..pi laa round satu mehsia bagi tau yg depa buat naya kat hang…..depa nak dengaq sangat authar hang nie…..kah kah kah
    dok kata kat orang “”parasit””” konon…….yg sendiri jadi “”pelesit”” tak nampak??…….kah kah kah

    hutang dengaq kata banyak sangat??? dah setel??……..

    kah kah kah


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: