Posted by: pinkturtle2 | Januari 27, 2012

Kesannya, Pas dan Pakatan menjadi bertambah baik apabila Hassan ditendang keluar


Responses

  1. salam,

    Hassan Ali dibuang eluk sangatlah. PAS bukan untuk kepentingan peribadi dia.PAS diasas dan dikemudi ulamak. PAS tidak pernah menyimpang dari dasar dan perlembagaannya tetapi orang yang mempunyai cita-cita peribadi seperti Hassan Ali menyimpang. Sepatutnya dia boleh menilai diri dia sendiri kenapa ia dibuang daripada PAS sebelum dia memburuk2kan PAS. Dia ni pakar motivasi hebat konon tetapi bila sampai bab ni dia sudah tidak boleh memotivasikan diri dia sendiri.

    Pendek akal si penyu sekor ni. Kesian dia.

  2. salam sdr alam…..
    lama hang bertapa?…..pi mana? ingat lupa dah PT nie…..

    bab asang akidah nie….aku dah nak muntah tengok perangai dia……mcm tak siuman…..cadang tuh nak jadi MB konon…..kalo dia laa MB selangor tu…..alamat lingkup pahana laa selangor tu dia kerojakan……kah kah kah…
    nasib baik dah kena perambat…..tu yg meroyan sakan tuh……seropa budak tadika tak dpt cokelat……..meraung tak tentu arah……….

    kah kah kah

  3. Asang la ni semaking jahat ….

  4. Salam,

    Cuba selak dan cari lagu mana rupa tok guru jackie chan dlm. filem drunk monkey in the tiger’ss eye.Kalau nak menang fight kena langah samsu/arak terhuyong hayang mabok baru bleh tibai opponent.

    Tu kira dah mabok la…sakan dok tibai keliling..sampai crita paling best
    actor kemut keliling jadi bahan utama….pakar motivasi juga yg. katanya memperjuangkan islam, melayu dan raja2 melayu.

    MMG. KERJA ORG MABOK SAJA BOLEH BUAT KELAKU LAGHU NI…
    “”””””””””KERJA PELAQ”””””””””””

  5. salam nasi kandar,
    alam ada cuma nyorok sekejap sejak sept 2011. Merajuk kat budak tadika tu. Namun tetap mengikuti cerita cerituk kalian. Kebetulan pula waktu tu PT2 mendiamkan diri entah apa sebabnya. Kini beliau aktif balik. Alhamdulillah. Alam pun teruja bila baca tajuk di atas ni. Memang benar seperti apa yang dikatakan. PAS dan Pakatan menjadi bertambah baik apabila…..memanglah gigi dengan lidah lagikan tergigit. Inikan pula kita adik beradik. Kalau kita bergaduh sesama adik beradik pun tak patut kita pergi cerita keburukan adik beradik kita kepada orang lain. Suami isteri begitu juga, seandainya perpisahanlah yang telah ditakdirkan tentunya tidak molek keburukan pasangan yang satu pihak lagi itu didedahkan. Tidak mulia hati orang itu jika dia mendedahkan keburukan orang yang pernah hidup bersama, makan minum bersama, susah senang bersama dan ke sana ke sini bersama dengannya. Rugilah dia sebenarnya. Sepatutnya dia menerima dulu apa saja keputusan tersebut. Hari ini suka, besuk tak suka mungkin lusa akan suka balik. Lumrah alam tu. Kalau sudah awal-awal respons dia macam itu sebenarnya dia langsung tidak beruntung malah rugi semata-mata kerana buat perangai macam budak……..

    takkan itu pun dia tak boleh fikir, wallahualam bissawab.

  6. Bagus3x…terajanglah lagi ramai2 ulama2 tu… kita suka…kita suka…biar terajang semua ulama…terajang hassan ali…terajang ustaz kazim. kita masukkan ramai2, ikan siang, kapal karam, mat sabu, bob lokman….nanti bila Haji Hadi dan Pok Nik dah bersara di pusara…ikan siang dan kapal karam akan menerajui pas…hakhakhak…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: