Posted by: pinkturtle2 | Februari 3, 2012

Perangai celaka macam ini tak layak jadi pemimpin…

……………………………………………

MB Perangai Bodoh,Panas Baran, Ego Dan Bongkak Sombong…Boleh Merosakkan Parti PAS Dan Pakatan Rakyat

ulama gapo macam ni..tiada adab dgn wartawan bila kena batang hidung .. jawablah elok-elok …hang tu..ulama lagi ..mb lagi … sedih sanis rakyat kedah ..berMB kan seorang tua yang perangai tak senonoh macam setan…. dah lah pakain ala-ala hassan ..songkok, kot , tie … lain kali watrawan patut tanya ..pakain dia tu ikut sunnah ke tak …. cuba cari dalam Al-Quran ,HAdith, ulama mana pakain cam gitu ..salman faris hamat

………………………..

Tak sesuai langsung memegang jawatan MB kalau panas baran macam tu..tak ada ciri2 kepimpinan.. Sombong nya aku nampak muka kau zizan..dah hampir menyerupai Hasan Ali.. Elok lah kau join parti JATI. Rakyat malu melihat cara pendekatan yang kau ambil untuk menyelesaikan isu2 remeh temeh macam ni.. Elok kau tarik diri je zizan..nampaknya kau tak begitu kompeten as a MB.. Kalau keluarga sendiri dah tak suka apa lagj orang luar…


Responses

  1. Yang mu gi amek gambar lamo kisah cerito lamo tu buat apo benggong…!!!Dah tak revent lagi tuuu. Yang dah sudah tu sudahlaaaah. Mu tengok MB Pahang tu baik sangat ke? Aku pong boleh cari salah MB MB lain kalu aku nak. Apasal tak nak cerita MB Pahang tu yang dulu-dulu tu? Bekas MB Negeri Sembilan tu pun sama, Bekas MB Perlis pun juga apa kurangnya. MB Terengganu tu baik sangat ke? Tahi ayam punya perangai mu ni sengaja nak cari pasal yang bukan-bukan. Kalau nak cari salah orang pun biarlah yang menasabah sikit.

    • bro n sis….

      nie sapa yg dok mai hantaq posting mcm nie nie??…lain kali tulis nama aaa??
      apa yg salah sangat ngan us. azizan tuh??
      yg pink turtle pun…….hang siar laa benda baru….
      dok pi ambik benda dlm muzium tu pasai apa??
      dah padan dah us. azizan buat mcm tuh……
      wartawan pun buat soalan bangang…..so memang patut emm bee kedah buat cam tuh……
      bila dah soalan mai pun kuang ajor punya…..apalagi jwpan pun sama padan ngan kuang ajor tadi……..

      kah kah kah

      • Yang salah atau btul…yang baik atau jahat…nama dia tetap sama..kita manusia ni tetap sama..jagn niat kita asal orang puak kita semua baik…tak ada salah apa-apa.. Manusia ni kalau belakon warak…bahaya sikit..

  2. pergi ungkit hal lama buat apa. apa la

  3. bengong punya orang, mu kena belajar sejarah

  4. Bekas MB Sel yg bernama Mohd Taib dulu tu lagi hebaaaat. Kan kan kan? tapi kenapa diaaaaam..oooooo psl dia orang semua ni umno ye…bn ye? jangan nak cari salah azizan laaaa. Dia pun manusia biasa mcm kita juga. Bagi peluang dia menjalankan tanggungjawab dia sebagai MB. Hangpa yg tak gheti apa-apa tolong dok diam2. Tengok dan nilai diri sendiri dulu dan sempurnakan tanggungjawap hangpa kepada keluarga hangpa sendiri dulu.

  5. Kisah MB BN/Umno tu kita semua sudah tahu dan memang kita mahu tolak mereka.Azizan ni ramai yg tak tau dan ramai yg masih nak bela mangkuk ini.Biarlah kita tahu siapa mangkuk ini sebenarnya.Kita mahu yg terbaik di kalangan kita dan menghindarkan yg buruk!

    • maaf alhusseyn….
      aku selalu pi jenguk blog hang…tapi tang nie aku tak berkenan sikit dgn komen hang…….
      hangpa nih aku tau ada niat bagus punya…..tapi cara depa serang us azizan tu mcm puak hamlau sebelah sana jugak….kalo ikut rentak umngok.semua yg kita buat nampak tak betul…….kita pun tau ada sikit dia buat silap….tapi jngn cepat nak melatah mcm puak hamlau tadi…..
      adakah kesilapan mcm tuh merugikan sangat PR??……
      adakah masih ada hari esok untuk kita betulkan tanggapan salah kita??…..
      apakah kita dah lupa yg azizan dah banyak betulkan pentadbiran dan pengurusan kedah??……lupakah kita??….dgn sedikit ‘huru hara’ yg dimainkan oleh mereka yg tak steady dgn jamaah……kita pun nak sasau sama ke??………
      ini bukan soal nak bela nak backing…….kalo azizan buat mcm mat asan jati tuh baru laa kita check mate buang dia……selagi dia tidak langgar peraturan dasar dlm parti…..kita cuba dekati dia dan betulkan mana yg silap……baru laa ada adab namanya……..
      ini kalau kita pun dok maki dok nista mcm kena rasuk ……baru lah kita pun sama jugak bahkan lebih dari tuh……

  6. Aku setuju dengan kepala hotak hang NK. TQ TQ

  7. salam,

    Puncanya mai dari mana..depa dok SRONOK GELAK SAKAN
    PRU13 ingat puak2 ni…ABUL asalkan bkn umno lembu…
    Bagi rapat buang puak2 ABUL tu ..x dak dah nak dengaq cerekarama lagu ni.Sabaq sat saja lagi…dok nak mai dah..jgn. dok buat ramai..

    • salam gc…..
      mcm mana laa nie…..
      dah pi rumah tok besan ke?……
      dah buat kenduri basuh balai ke tidak??…….
      kah kah kah……
      word baru hang bagi mai….ABUL…..
      memang umngok tu lama dah ABUL…….
      yg puak kita pun jngn dok pi naik kereta lembu tu sama…..

      kah kah kah……..

  8. Sabaq dan geleceklah setakat mana yang buleh sementara nak tunggu PRU13. Lepaih ni nama Azizan takdak lagilah dalam senarai calon.

    Menang kalu akan dapat MB baru. Azizan plak dapat pencen… Oklaa tuu..;

    • salam kk………

      amboiiiiiiiii………
      hang baru jengoi noooo…….
      aku dok tunggu gak…….mana pi kucing nih??……
      tak kesudah ropanya….
      keluaq saja…….pukai aihhhhh…..kah kah kah
      tang hang teka tuh…sikit pun aku tak nafi……
      cuma takat laa nie.depa dok rimbuk orang tua tuh sampai tak mau mau……
      tumpang boleh bersilat….bertahan pi laa sat……buat pi laa….tak tahan tengok depa dok luku kawan………

      kah kah kah

  9. aku nak sidek hassang tu penceng dulu
    azizang tu sayup sikik penceng pong dak pe
    aduuuuuuu laaaaa
    sakit tiuk pade tayaar
    dok ghok cetong !
    doh guaneee !!!

  10. HANGPA PUN KENAI WARTAWAN YG DUK TNYA TU .. DIA UMNGOK BAWA DARI PERAK SETELAH SELESAI JADI ANJING DI PERAK ,DIA MAI KEDAH PULAK KACAU MB N DE GANG……..YG HANGPA NI DUK TIKAM CARA HALUIH NI PASAI PA….SELAGI DIA NAK MENEGAK KAN KERAJAAN ISLAM KITA WAJIB SOKONG… JGN DUK PEBURUK KEADAAN ….. NAK KATA BODO SEMUA CERDIK2 BELAKA… NI DUK BAGI BOLA TANGUNG KAT PUAK UMNGOK…..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: