Posted by: pinkturtle2 | Februari 24, 2012

Antara bukti Iran terlibat di belakang Rejim Syiah Nusairi Basyar Asad

Sebuah halaman Facebook mendedahkan gambar ini: Seorang tentera Syria yang berpaling tadah, Abdul Razaq Tolas berjaya menangkap beberapa warga negara IRAN yang menceroboh ke Syria. Mereka semua disoal siasat Tolas dan ditangannya terdapat pasport milik seorang warga Iran. Penglibatan secara langsung Iran dalam memastikan revolusi rakyat Syria digagalkan adalah sesuatu yang dikesalkan.

B aca di Sini

…………………………………………………………..

Kerajaan Syiah Iran terus meningkatkan sokongan kepada rejim Syria sekalipun penyembelihan rakyat Syria saban hari berlaku. Terbaru kenyataan Ali Akbar Wilayati, Penasihat Diplomatik bagi Pemimpin Tertinggi Iran Ayatullah Ali Khameini menyebut bahawa Basyar Al-Asad “sama sekali tidak akan dapat dijatuhkan”. Satu sumber Iran berkata, “Tehran akan berterusan menyokong kerajaan Syria dan ia (Iran) akan menentang kepada pergerakan yang menentangnya (Syria).”

Baca di Sini

………………………………………………….

Statistik syuhada’ yang gugur sehingga tarikh 23/2/2012 di Syria meningkat kepada 9073 orang. Bandar yang meningkat tinggi adalah bandar Homs diikuti Idlib dan beberapa bandar yang lain. Berikut adalah statistik yang dikeluarkan mengikut bandar : 

Homs : 3712
Idlib : 1392
Dar’a : 1046
Hama : 935
Rif Damsyik : 837
Dir Zur : 372
Lazakiyah : 230
Damsyik : 202
Halab : 152
Thortus : 62
Kenitra : 57
Hasakah : 48
Ar-Riqah : 22
Suwaida’ : 6

قال الله تعالى: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

Nota : Statistik ini tidak termasuk syuhada’ yang tidak dijumpai dan lain-lain.

…………………………………………………

Dua Syahid terbaru di pagi jumaat hari ini di Baba Amru,Homs…Dua beranak ini syahid setelah rumah mereka di bom oleh roket tentera rejim Syiah Nusairi Basyar Asad Laknatullah Alaih

Keadaan Saudara seislam kita di Baba Amru, Homs pada pagi ini…semenjak subuh lagi dihujani dengan peluru dan bom…

Advertisements

Responses

  1. Bagus gak Iran mmpertahankn pimpinan Syria krn cara trbaru musuh Islam utk menakluki sesebuah negara itu adalh dgn cara menjatuhkn pemimpinny spt Iraq, Afghanistan & Libya. USA & Israel mmg mahu menjatuhkn Assad sbb sukar utk Israel luaskn empayarny slagi Assad & Hezbollah wujud & brkuasa.

    • sebenarnya, musuh islam yg paling bahaya adalah org2 munafik. mereka disngkakan baek, tetapi hakikat nya lebih teruk drpd org kafir. mereka snggup bunuh org sunni tanpa sebab. lihatlah pemimipin di akhir zaman ini. buka lah mata hati, jgn lihat dgn mata hitam. allahualam.

  2. Ya Allah, bantulah hamba2Mu yg lemah, saudara2 kami di Syria.. hancurkanlah golongan2 kuffar & sekutu2 mekreka.. Ya Allah, kami menedah tangan bersama jutaan hamba2Mu yg taat kepada perintahMu, perkenankanlah doa2 kami, ya Allah Yang Maha Pengasih & Maha Penyayang…ameen..

    • ya allah,makbulkan doa kami…aminnn

  3. Sblm menuduh krjaan Syria lakukn kezaliman kpd rakyatny sendiri, perlulah trlebih dahulu nilai siapakah mrk yg brsungguh menjatuhkn pimpinan Al-Assad ini. Mrk d latih & d biayai sprtmana brlaku d Libya. Jgn salah menilai antara kaca & permata..

    http://www.presstv.com/detail/227860.html

    • anda merujuk presstv yang merupakan channel syiah…syiah dan amerika dua kuasa yang rakus bernafsukan syaitan, jika anda ingin mencari kebenaran jangan merujuk mana-mana sumber amerika dan syiah…kerana kedua-duanya sandiwara syaitan….

  4. http://bacajela.blogspot.com/

  5. Salam.

    Itulah jadinya.
    kalu sudah mula bergaduh.

    di sini, kalu jadi.
    pengandaq nasik kandaq naik.
    Kucing Kota pun pandai mengigit.
    KeLiWoN dengan sengat kelinya.

    Sekadaq great chief hilang kemana.

  6. Kubu Anti Suriah Minta Bantuan Israel Gulingkan Bashar Assad

    Kanal 10 televisi Rezim Zionis Israel melaporkan permintaan kubu anti pemerintah Suriah kepada Perdana Menteri Israel, Benyamin Netanyahu untuk membantu mereka menumbangkan kekuasaan Bashar Assad.

    Seperti dilaporkan al-Alam mengutip situs Hiwar wa Tajdid, kanal 10 televisi Israel menyiarkan statemen kubu anti Damaskus yang meminta Netanyahu membantu mereka menggulingkan pemerintahan Assad.

    Statemen berbahasa Inggris tersebut ditujukan langsung kepada Netanyahu. Dalam statemen itu, Khalid yang mengaku sebagai wakil dari kubu anti Suriah meminta Netanyahu mendukung aksi mereka karena hal ini menguntungkan Tel Aviv sebab pemerintahan Bashar Assad musuh bersama meerka serta bekerjasama dengan Iran, Hizbullah Lebanon dan Hamas. Selain itu kebijakan Assad selama ini menguntungkan Syiah.

    Masih menurut statemen ini, jika pemerintahan Suriah terus berdiri maka ancaman Iran untuk menghancurkan Israel akan terealisasi.

    Kubu anti Assad dalam aksinya meminta bantuan kepada Arab Saudi, Qatar, Turki, Liga Arab dan sejumlah negara Barat khususnya Amerika Serikat, Perancis dan Inggris. Tak lupa pula mereka memprovokasi Israel. (IRIB Indonesia/MF)

    Jika nak tahu siapa dalang kepada pergolakan di Syria.Banyakkan membaca.Banyakkan sumber.Objektif pada kebenaran.

    Jadi sewenang-wenang mengutip dari orang kebanyakan.

    Golongan minoriti yang akan ke Syurga atau ISLAM yang seperti buih-buih di lautan.

    Bilamana fitnah bermaharajalela, bagaimana anda menentukan sikap??Mohonlah petunjuk ilahi.Semoga anda semua akan dituntun.

  7. Kita sokong rakyat Syria dan juga rakyat dinegeri semenanjung Arab lain demi menegakan kerajaan Islam yang berpaksi kepada ajaran Sunnah waljamaah. Meskipun kerjaan yang sedia ada dipimpin oleh penganut Islam. Tidak semestinya mereka yang menganut Islam ini tidak zalim, Bahkan ada pemimpin kerajaan Islam ini kehidupannya setara dengan budaya yang diamalkan oleh Firaun…
    Jadi, apakah kerana mereka ini berugama Islam dan menjadi pemimpin, maka semua rakyat dinegeri itu mesti terima kepimimpinan mereka meskipun mereka bergelumang dengan maksiat, pembaziran harta negara dan ada diantara mereka sanggup membunuh ulamak, tidak suka ditegur dan mepersepsikan ulamak itu akan memusnahkan kuasa mereka?…Lalu rakyat, atas alasan jangan berpecah belah kelak Islam akan menjadi lemah.. maka rakyat wajib menyokong mereka…

    Ilmu kepala bapak mana yang diajar oleh Islam supaya rakyat menerima ajaran ini?..

    Islam Syiah. Pengiktirafan bagaimana yang hendak kita berikan kepada mazhab yang terang2 memusuhi Islam sunnah, bahkan dalam ajaran Syiah Imamiah ini telah menghalalkan nyawa ulamak sunnah dibunuh. Cuba kita buat siasatan, setelah Islam Syiah menguasai Iran sudah berapa ramai Ulamak2 Sunnah yang telah dibunuh dan dinyahkan dari negara Iran. Kita harus terima hakikat bahawa Syiah ini telah dklifikasikan sebagai sesat dan terkeluar dari Islam. dalam perkataan lain ajaran Syiah Imamiah ini lebih mirip kepada ajaran ugama Yahudi yang menghalalkan nyawa bukan dari kalangan mereka boleh di bunuh.

    Sekali lagi kita pertegaskan bahawa Amerika tidak akan menyerang Iran. Laongan Amerika itu hanya satu lakonan bersama presiden Iran. Amerika sebenarnya sedang bekerjasama dengan Iran mengambil kesempatan kepada negara2 Arab bermazhab Sunnah waljamaah yang mengalami proses Revolusi rakyat yang menuntut keadilan Islam ditegakan. Amerika Iran akan memihak kepada mana2 situasi yang boleh menguntungkan mereka.
    Cita2 Syiah sebenarnya mahu menguasai semenanjung Arab dan semestinya tidak dihalang oleh Amerika sebagaimana sokongannya kepada Yahudi yang tidak pernah menghormati hak rakyat Arab.

    Islam menguasai dunia pada suatu ketika dahulu kerana Rsulullah s.a.w menyeru umatnya berjuang atas dasar kalimah Tauhid dan beriman kepada Islam. Bangunlah berjuang tegakan Islam ini kerana Allah kerana ini asas kejayaan Islam.

    • salam Kucing Kota.

      setakat sokong.
      dengan air liur.
      kot. kotlah.
      air liur boleh jadi banjir.

      setakat dengan liur, tak payah le.

      • Setakat otak hang dok dalam mangkuk.

    • KK…no hp utk ana hubungi…effarania@gmail.com

      • Pinkturtle
        Insyaallah nanti akan saya hubungi.

    • Kucing kota—skrg baru dpat gambaran kenapa negara arab berbalah…sy masih dalam kekeliruan perbezaan antara syiah n sunni ni…n apakah syiah nusairi tu…erm….mohon jawapan…reply kat emel sy bley

      kirara_kyrana91@yahoo.com

  8. Salam.sekali lagi kita menerima pendapat sebegini “Iran & Amerika “bersekongkol”…tak tahulah orang ni terlebih-lebih dgn “teori konspirasi” atau “malas membaca” atau suka sangat berfikiran negatif.Tak ada keuntungan langsung untuk teori2 konspirasi ni.Iran adalah sebuah kuasa besar Islam di dunia. Amerika tak berani menyerang Iran kerana upaya ketenteraan yang tinggi.Kalau nak berkonspirasi…tak pyhlah isu nuklear Iran jadi isu besar.senyap2 sudahlah…

    “Sesungguhnya persangkaan itu tidak sedikit pun membawa kamu kepada kebenaran”

    Pasal syiah mirip agama Yahudi pulak…tak tahulah mana sumber yg mengatakan begitu…mungkin anda tak faham atau tidak membaca.Sudah lebih 1000 org berpendapat begitu.Adakah anda hanya mengutip pendapat orang lain…ataukah dari pengkajian anda…sumber mana yg anda perolehi???

    Ulama Sunni dibunuh??? Ini cerita orang banyak yang boleh dpt di internet…jika anda ke Iran…anda takkan dapati situasi sedemikian…bahkan berita pembunuhan dan pengeboman org2 syiah sudah kerap kali kita dengar di tv3 dan tv2 yg lain. Woi! akidah syiah tak suruh bunuh sunni lah…hukum bunuh hanya atas sebab2 yang hak…bukan sebab org tu sunni maka kena bunuh…oiii…nak bunuh semut pun agama tak bagi…ni kan pula manusia…

    sebabtu lah kena byk baca…keadaan di syria ni siapa dalangnya? Taukah anda puak2 pelampau2 agama tu mcmana…apa akidahnya…siapa yg menyokong mereka….ha! Yang anda tahu…setiap aje berita mesti benar…bukan nak kaji dan fikir.Tak tahukah fitnah zaman ni melampau2…

    Sesat yg mcmana pula yg kita anggap terhadap Iran? Hai…bawak2 lah bertaubat…

    Cuba p tanya Khomeini…betul ke dia halalkan darah wanita,kanak2…orang tua…orang yang lemah….kalau jawapannya ye…pasti dia bukan seorang syiah ahlul bayt….

    Sollu Ala Muhammad Wa Ali Muhammad.

    • Salam. Dapatkah tuan memberi jaminan, bahawa pengikut dan pemuja Saidina Ali ketika berperang, tidak sanggup membunuh tentera yang dipimpin oleh Saidatina Aishah Umul mukminin.

      Atau mungkin tuan ada alasan lain yang lebih relevan yang pengikut dan pemuja Saidina Ali tidak melampaui batas kerana tidak bersetuju dengan 3 khlifah sebelum Saidina Ali.

      Beranikah tuan mengatakan bahawa pengikut dan pemuja Saidina Ali tidak berdendam dan adakah mereka mengakui sejarah yang ditulis oleh para sahabat yang berkaitan kerajaan yang dipimpin oleh Saidina Abu Bakar, Umar dan othman itu benar?.

      Dan adakah tuan percaya hadith dan tulisan oleh para Imamiah penyokong Saidina Ali itu adalah benar dan tidak kontra dengan apa yang ditulis para sahabat Rasul yang lain.

      Tolong sebutkan siapa yang memberi gelaran ummul mukminin kepada Aishah dan isteri2 Rasul yang lain. Adakah peperangan diantara pengikut Saidina Ali dan Saidatina Aishah tidak ada yang dibunuh.. Kalau ada yang dibunuh ajaran Islam mana pula yang membenarkan mereka membunuh?…

      • Jika baca sejarah kami…peperangan jamal berlaku disebabkan terbunuhnya seorang pengikut di pihak imam Ali…setelah berkali2 imam Ali menghantar utusan agar tidak berperang…dan setelah berkali2 imam Ali mengingatkan Aishah untuk tetap tinggal di rumah sepertimana suruhan Rasul SAW kepada isteri2nya…
        Mohon maaf…sejarah boleh diputarkan.Khomeini sendiri melarang menghina para isteri nabi…namun Al-Quran sendiri mengumpamakan bukan semua isteri nabi itu jaminannya syurga spt isteri nabi lut dan Nuh as.
        Cuba anda kaji apakah asal kata Humaira…
        Pernahkah juga anda membaca…Aishah pernah mengatakan kpd nabi…”inilah orang yang menyangka dirinya nabi…”ini realiti yg boleh didapati dlm kitab2 sunnah…
        Pernahkan anda mendengar siapa wanita2 syurga…khadijah, asiah, mariam, fatimah…dimana maqamnya Aishah…
        dimana pula hadis2 riwayat ahlul bayt dlm kitab2 sunni…langsung tiada…Abu Hurairah masuk Islam lewat…hadisnya paling banyak…
        ibnu umar…kenapa bukan umar yang meriwayatkannya….cuba fikirkan…
        jika ditanya siapa yg menggelarkan ummul mukminin…jika sumbernya salah…apa yg boleh saya katakan…
        sedangkan gelaran amirul mukminin juga boleh diselewengkan walhal gelaran tersebut turun dr Allah AW…pemimpin kaum mukmin…bukan untuk gelaran khalifah…
        tahukah anda jika anda berada di pihak kami…insyaAllah…anda akan nampak seluas2nya Islam itu realiti,hebat…dan sememangnya Islam itu addin yang cemerlang…yang menjadi jaguh…setiap ayat al-Quran itu benar…syurga dan neraka itu benar…kesucian nabi itu benar…ahli keluarganya adalah keluarga terbaik…dan kepimpinan dlm ISlam tidak terputus hingga ke hari kiamat…inilah realiti…namun ramai orang terhalang drp melihat kerana dosa2 yg dilakukan…

        percayalah bahawa Allah jualah yang memberi petunjuk.

        Kita berselawat di dalam solat kita “Allah Humma Solli Ala Muhammad Wa Ali Muhammad’

        tapi sayang kita mengabaikan keluarga Muhammad…

        sesungguhnya Sulaiman mewarisi Daud…Ismail mewarisi Ibrahim…

        sedangkan Nabi Nuh ada pengikutnya, Nabi Ibrahim ada syiahnya, nabi Musa ada pembantu2nya, Isa denga hawariyunnya…mengapa tidak Ali dgn syiah2nya…

        Kepada Allah kita datang kepanya jualah kita kan kembali

      • Maaf tuan didak menjawap kepada persoalan.

        Kokulusi tulisan tuan.

        Tuan tidak mengesahkan pengiktirafan Syiah kepada Abu Bakar, Umar dan Othman.sebagai kahlifah.

        Tulisan tuan menjurus kepada saidina Aishah bukan terpilih sebagai Ahli syurga solah olah Aishah langsung tidak digauli oleh Rasulullah. s.a.w. ertinya semua hadith yg diriwayatkan oleh Aishah tidak boleh diiktiraf.

        Dalam perkataan lain tuan penganut syiah.. itu sajaa..

    • Bodoh piang mamat syiah ni.Dia kata kita malas membaca, berfikiran negatif, tengkorak kau! Kau dah baca kitab-kitab Syiah? Kau dah kaji kitab-kitab syiah tulisan Khomeini? Kau faham Taqiah tu apa? Apa pangkat taqiah di sisi Syiah? Kau tolong jelaskan pasal nikah mut’ah yang diamalkan Syiah?

      Muslim Syiah? Ah! Takde2!! Bila masa pulak korang ni Muslim sedangkan setiap hari meratib kutuk para sahabat Nabi! Makam Abu Lulu’a pembunuh Sayidina Umar seorang sahabat Nabi yang diJANJIKAN syurga oleh Rasulullah pun korang jaga dan puja macam nabi! Pundek kau!!

      Pasal agama Syiah mirip Yahudi, kau tolong tunjukkan tang mana yang agama Syiah tak mirip Yahudi? Jangan cakap kosong brader! Akidah Syiah tak suruh bunuh Sunni? Kau dah belajar takat mana isu taqiah dalam Syiah ni brader? Jangan buat malu kaum kau. Menangis Khomeini dapat pengikut cam kau!

      Buah-buahan ISRAEL pun dijual secara terbuka di pasar-pasar Iran.

      Kau baca bawah ni mangkuk!! :

      1. Yahudi telah mengubah-ubah Taurat, begitu pula Syi’ah mereka punya Al-Qur’an hasil kerajinan tangan mereka iaitu “Mushaf Fathimah” yang tebalnya 3 kali Al-Qur’an kaum Muslimin.Mereka menganggap ayat Al-Quran yang diturunkan berjumlah 17.000 ayat, dan menuduh Sahabat menghapuskan sepuluh ribu lebih ayat.

      2. Yahudi menuduh Maryam yang suci berzina [QS. Maryam: 28], Syi’ah melakukan hal yang sama terhadap isteri Rasulullah ‘Aisyah Radhiallahu’ anha sebagaimana yang diungkapkan Al-Qummi (pembesar Syi’ah) dalam “Tafsir Al-Qummi (II 34)”

      3. Yahudi mengatakan, “kami tidak akan disentuh oleh api neraka melainkan hanya beberapa hari saja”. [QS. Al-Baqarah: 80] Syi’ah lebih dahsyat lagi dengan mengatakan, “Api neraka telah diharamkan membakar setiap orang Syiah” seperti yang dinyatakan dalam kitab mereka yang dianggap suci “Fashl Kitab (hal.157)”

      4. Yahudi meyakini bahawa, Allah mengetahui sesuatu setelah tadinya tidak tahu, begitu juga dengan Syiah

      5. Yahudi beranggapan bahawa ucapan “amin” dalam solat adalah membatalkan solat. Syi’ah juga beranggapan yang sama.

      6. Yahudi itu berkata, “Allah mewajibkan kita lima puluh solat” Begitu pula dengan Syi’ah.

      7. Yahudi keluar dari solat tanpa salam, cukup dengan mengangkat tangan dan memukulkan pada lutut. Syi’ah juga mengamalkan perkara yang sama.

      8. Yahudi miring sedikit dari kiblat, begitu pula dengan Syi’ah.

      9. Yahudi itu berkata “Tidak layak (tidak sah) kerajaan itu melainkan di tangan keluarga Daud”. Syi’ah berkata, “tidak layak Imamah iut melainkan pada ‘Ali dan keturunanannya”

      10. Yahudi mengakhirkan Solat hingga bertaburnya bintang-bintang di langit. Syi’ah juga mengakhirkan Solat sebagaimana Yahudi.

      11. Yahudi mengkultuskan Ahbar (‘ulama) dan Ruhban (para pendeta) mereka sampai peringkat ibadah dan menuhankan.Syi’ ah begitu pula, bersifat Ghuluw (melampaui batas) dalam mencintai para Imam mereka dan mengkultuskannya hingga di atas kelas manusia.

      12. Yahudi mengatakan Ilyas dan Finhas bin ‘Azar bin Harun akan kembali (reinkarnasi) setelah mereka bedua meninggal dunia. Syi’ah lebih seru, mereka menyuarakan kembalinya (reinkarnasinya) ‘Ali, Al-Hasan, Al-Husain, dan Musa bin Ja’far yang dikhayalkan itu.

      13. Yahudi tidak Solat melainkan bersendirian, Syi’ah juga beranggapan yang sama, ini kerana mereka meyakini bahawa tidak ada Solat berjama’ah sebelum datangnya “Pemimpin ke-dua belas” iaitu Imam Mahdi.

      14. Yahudi tidak melakukan sujud sebelum menundukkan kepalanya berkali-kali, mirip ruku. Syi’ah Rafidhah juga demikian.

      15. Yahudi menghalalkan darah setiap muslim. Demikian pula Syi’ah, mereka menghalalkan darah Ahlussunnah.

      16. Yahudi mengharamkan makan kelinci dan limpa dan jenis ikan yang disebut jariudan marmahi. Begitu pula orang-orang Syiah.

      17. Yahudi tidak menghitung Talak sedikitpun melainkan pada setiap Haid. Begitu pula Syi’ah.

      18. Yahudi dalam syari’at Ya’qub membolehkan nikah dengan dua orang wanita yang bersaudara sekaligus. Syi’ahjuga membenarkan penggabungan (dalam akad nikah) antara seorang wanita dengan bibinya.

      19. Yahudi tidak menggali liang lahad untuk jenazah mereka. Syi’ah Rafidhah juga demikian.

      20. Yahudi memasukkan tanah basah bersama-sama jenazah mereka dalam kain kafannya demikian juga Syi’ah Rafidhah.

      21. Yahudi tidak menetapkan adanya jihad hingga Allah mengutus Dajjal. Syi’ah Rafidhah mengatakan, “tidak ada jihad hingga Allah mengutus Imam Mahdi datang

      Syiah cinta ahlul bayt?! Pundek kau! Syiahlah yang banyak membunuh para Ahlul-Bayt ni!! Kau jangan buat aku muntah brader! Nak aku tunjuk fakta di sini?! Mau berjela-jela panjang isu ni nanti!

      Pastu kau suruh kami pergi tanya Khomeini yang dah mampus?! Kaulah patut korek kuburnya dan tanya dia takat mana Iman Syiah kau! Kalau ditakdirkan oleh dia hidup semula waktu tu, silap-silap kau ditempelengnya sebab tak hafal lagi kitab Kasyf al-Asrar yang mengatakan MEMINTA SESUATU DARIPADA KUBUR ATAU DENGAN BATUNYA TIDAK SYIRIK!!! What the hell??!!!

      Lantaklah kalau nak copy-paste pun!! What’s the problem?!! Copy ke tak copy ke, kebenaran tetap kebenaran mangkuk!!

      Pastu pandai pulak kau nak suruh orang bertaubat. Kau yang kena bertaubat mangkuk!! Setiap hari meratib hina para sahabat Rasulullah, Sayidatina Aisyah, kaki perempuan (nikah mut’ah)!! Siapa yang kena taubat?!

    • “Ulama Sunni dibunuh??? Ini cerita orang banyak yang boleh dpt di internet…jika anda ke Iran…anda takkan dapati situasi sedemikian…bahkan berita pembunuhan dan pengeboman org2 syiah sudah kerap kali kita dengar di tv3 dan tv2 yg lain”

      Dapat di internetla mangkuk, kalau TV mana masuk sebab Zionis yang kawal! Pastu kau jangan buat-buat buta, yang kerajaan Syiah Basyar Assad ni membantai rakyat negara sendiri yang majoriti Sunni ni siap terang-terang lagi bersuluh ni kau tak nampak??!!

  9. Kita sudah nmpak dgn jelas arah-tuju negara arab pd masa akn dtng. Sekirny pemerintahn Bashar Assad jatuh & iany akan d ikuti pula Hezbollah d Lubnan. Final Card USA & Israel adalah Iran utk kuasai penuh tanah arab ini. Iran adalah negara yg gagalkn penguasaan 100% tanah arab. Sekirany trjadi dgn mudah negara arab ini akan d perkotak-katikkn musuh utk brperang sesama sendiri.

    Sy setuju dgn pendapat ‘love’ d atas bhw hanya golongn minoriti yg akan ke syurga.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: