Posted by: pinkturtle2 | Mac 13, 2012

Tragedi Karm al-Zeitoun Homs… Seluruh Rejim Syiah di 4 Negara bersengkongkol

Syiah Hizbu Syaitan Hassan Nasrullah Lubnan ,Syiah Khomeini Iran Dan Syiah Muqtadar Sadar Iraq bersengkongkol dengan rejim syiah Bashar menyembelih sunni di Syria….

Dengar baik2 apa yang diucapkan oleh jurucakap tentera pembebasan Syria dalam  video di atas..kekejaman yang dashat ini dilakukan oleh rejim syiah bashar dengan dibantu oleh tentera syiah iran,tentera syiah mahdi muqtadar saddar iraq dan tentera hizbu syaitan nasrullah Lubnan…mereka semua ini bersengkongkol melenyapkan dan meyembelih umat Islam Sunni dalam proses penghapusan musuh mereka Ahlu Sunnah waljamaah di mana sahaja tempat mereka berkuasa…ingatlah saudaraku seislam…Syiah bukan Mazhab tetapi satu agama yang telah mereka anuti seperti kita juga umat islam,Pegangan Agama Syiah tersangat jauh bezanya dengan agama islam yang kita anuti..Syiah sangat -sangat bahaya kepada umat Islam terutamanya apabila mereka mendapat kuasa di negara yang penduduknya ada yang beragama islam..permusuhan dan dengki yang ditanam dalam akidah mereka terhadap Ahlu sunnah sangat bahaya…mereka akan sentiasa memusuhi dan memerangi ahlu sunnah sehingga hari kiamat…

Kelmarin sahaja angka kematian yang syahid di kalangan umat Islam Sunni di Syria mencecah 100 orang…

SUMMARY (12/03/2012): Another black day for Syria with more than 100 martyrs reported. Dozens of civilians, men, women and children, were rounded up and massacred by the regime’s militiamen in the eastern districts of Homs. Meanwhile, a group of 45 civilians fleeing the military assault on Idlib were reportedly ambushed and slaughtered by Assad’s forces. While the Russian and American foreign ministers were meeting to do a deal over the blood of Syria’s martyrs, George Sabra of the SNC was demanding that the international community take action to protect civilians. If we tell you he is a Christian will you listen to him? Source

……………………………………….

Dan kelmarin 12/3/2012 Akhbar “Siasah” dari Kuwait mendedahkan, Hizbullah mengebumikan semalam lima mayat tentera mereka yang terbunuh dalam operasi mereka mempertahankan rejim Basyar.

Sebelum ini, seorang Tentera Syria Bebas mendedahkan pihak mereka berjaya membunuh 120 orang tentera Hizbullah yang mayat mereka dipindahkan ke Iran bagi menutup penglibatan Hizbullah dalam mengekang kebangkitan rakyat Syria.

http://www.islammemo.cc/akhbar/arab/2012/03/12/145708.html

………………………………

Bahkan Wikileaks juga turut mendedahkan: Kebocoran dokumen sulit mendedahkan bahawa ribuan anggota Pengawal Revolusi dan tentera Hizbullah Lubnan membunuh rakyat Syria sekitar Julai tahun lalu.

Dokumen terbabit turut mendedahkan taktik tentera bersenjata Iran dan Hizbullah yang melaksanakan hukuman bunuh kepada tentera Syria yang tidak mematuhi arahan pihak atasan yang mengarahkan menembak rakyat yang menyertai demonstrasi aman.

Sumber tersebut turut mendedahkan di Syria terdapat:
3,000 tentera Pengawal Revolusi Iran
2,000 tentera Hizbullah
300 orang skuad pembunuh dari Pertubuhan Amal 
200 orang dari Parti Syria Sosialis Kebangsaan

Tugas mereka ini ialah berada di barisan belakang tentera Syria bagi memastikan mereka melepaskan tembakan kepada rakyat dalam perhimpunan atau mereka akan dibunuh oleh “skuad khas barisan belakang gabungan Pengawal Revolusi Iran, Hizbullah dan Pertubuhan Amal” jika mereka tidak melakukannya.

Sumber berkenaan juga melaporkan pada Julai tahun lalu, 42 tentera Pengawal Revolusi Iran dan 27 tentera Hizbullah berjaya dibunuh oleh tentera Syria yang berpaling tadah. Mayat-mayat mereka dibawa pulang ke Tehran menggunakan pesawat kargo Syria dan dan menggunakan kereta bagi mayat tentera Hizbullah untuk dibawa pulang ke Lubnan.

Sebelum ini, terdapat laporan bahawa seramai 20,000 tentera Hizbullah bersedia ke Syria bagi menentang kebangkitan rakyat Syria. Hizbullah ditubuhkan pada tahun 1982 dan diketuai oleh Hasan Nasrallah yang berpegang kepada agama Syiah Imamiah…Source

………………………………………………..

Tengok sahaja apa komen Negara Syiah Iran (yang selalu berlakon pada dunia Islam nak serang dan hancurkan Israel) kelmarin 12/3/2012 terhadap penyembelihan yang dilakukan negara sekutu kesayangan mereka di bawah pemerintahan Syiah Bashar laknatullah….

“Republik Islam Iran menyokong penuh terhadap kerajaan Syria dan menyalahkan negara-negara Barat dan Arab sebagai punca krisis berlanjutan”-  Timbalan Menteri Luar Iran, Husain Amir Abdul Lihyan Source

Lihatlah umat Islam di seluruh Dunia betapa jahatnya pemimpin-pemimpin Iran..mereka semua menyokong penuh  kezaliman-kezaliman saudara seakidah syiah mereka walau di mana sahaja mereka berada..sebab itu berbeza dengan kes di Bahrain…mengapa mereka beria-ia sangat mencampuri apa yang berlaku di bahrain…macam-macam kenyataan yang menghentam kepimpinan beraja di Bahrain…jawapannya kerana Syiah mahu mengulingkan kerajaan Sunni di Bahrain dan Bapak Syiah terbesar di Bahrai yang mengetuai demonstrasi besar-besaran di Bahrain semenjak beberapa bulan yang lepas…

Bahrain's leading Shi'ite cleric Sheikh Isa Qassim (C) takes part in an anti-government rally in Budaiya, west of Manama, March 9, 2012. Tens of thousands of Bahrainis demonstrated on Friday to demand democratic reforms, stepping up pressure on the U.S.-allied government with the biggest protest yet in a year of unrest.

Ini gambar beberapa hari lepas di mana Pemimpin utama Syiah  Bahrain Sheikh Isa Qassim mengetuai tunjuk perasaan anti kerajaan Beraja Sunni Di Manama Bahrain..

Bahrain's leading Shi'ite cleric Sheikh Isa Qassim (C) takes part in an anti-government rally in Budaiya, west of Manama, March 9, 2012. Tens of thousands of Bahrainis demonstrated on Friday to demand democratic reforms, stepping up pressure on the U.S.-allied government with the biggest protest yet in a year of unrest.

Bahrain’s leading Shi’ite cleric Sheikh Isa Qassim (C) takes part in an anti-government rally in Budaiya, west of Manama, March 9, 2012. Tens of thousands of Bahrainis demonstrated on Friday to demand democratic reforms, stepping up pressure on the U.S.-allied government with the biggest protest yet in a year of unrest.

A protester shouts slogans during an anti-government rally in Budaiya, west of Manama, March 9, 2012. Tens of thousands of Bahrainis demonstrated on Friday to demand democratic reforms, stepping up pressure on the U.S.-allied government with the biggest protest yet in a year of unrest.

Rulla Jaffar, a doctor who is on trial for taking part in anti-government protest, wears chains on her hands as she participates in an anti-government rally in Budaiya, west of Manama, March 9, 2012. Tens of thousands of Bahrainis demonstrated on Friday to demand democratic reforms, stepping up pressure on the U.S.-allied government with the biggest protest yet in a year of unrest.

Protesters take part in an anti-government rally in Budaiya, west of Manama, March 9, 2012. Tens of thousands of Bahrainis demonstrated on Friday to demand democratic reforms, stepping up pressure on the U.S.-allied government with the biggest protest yet in a year of unrest.

A riot police officer fires tear-gas canisters towards anti-government protesters on the road leading to Pearl Square in Manama March 9, 2012. Tens of thousands of Bahrainis demonstrated on Friday to demand democratic reforms, stepping up pressure on the U.S.-allied government with the biggest protest yet in a year of unrest. Hundreds of protesters broke away from the march to walk down the main highway into Manama in an attempt to return to the Pearl Square traffic intersection that protesters occupied for a month during last year's uprising. Activists said riot police blocking the road fired tear gas and the interior ministry said protesters threw stones.

Lihat sahaja apa yang didedahkan oleh akhbar islammemo.cc  lebih kurang 3000 pengikut Syiah Iraq khasnya penyokong fanatik kumpulan Moqtada As-Sodr (yang bertanggungjawab menubuhkan Tentera Mahdi bagi memerangi Sunni di Iraq) keluar mengadakan tunjuk perasaan di Iraq menyokong saudara seaqidah mereka di Bahrai pada hari yang sama Syiah Bahrain keluar beramai-ramai di jalan raya di Manama seperti bukti dalam gambar-gambar di atas…Bahkan turut didedahkan juga oleh pihak berkuasa Bahrain dengan bukti yang diperolehi  bahawa pemuda-pemuda Syiah yang menyertai tunjuk perasaan  ini telah dibekalkan dengan senjata api automatik oleh Kerajaan Syiah Iran.Mereka menyerang balai polis bagi membuat kekacauan dan akan dilihat oleh dunia bahawa angin revolusi juga melanda Bahrain walaupun sebenarnya tidak. 

 Bahrain merupakan negara yang diperintah oleh kerajaan beraja Sunni manakala sebahagian besar rakyatnya adalah Syiah.

Apa-apapun kita tunggu dan lihat apa yang akan beraku di Iraq pada 29 Mac nanti iaitu semasa  Sidang Kemuncak Negara-Negara Arab yang akan berlangsung pada 29 Mac ini di Baghdad,Iraq yang dijangka akan turut dihadiri oleh wakil kerajaan Bahrain.Kita tengok apa reaksi penyokong-penyokong Fanatik Syiah Muqtadar sadr pada hari tersebut…kita juga boleh melihat apa komen dari kerajaan Syiah Khomenie Iran dalam persidangan tersebut terhadap isu penyembelihan umat Islam Sunni di Syria..dan bermacam-macam lagi yang kita dapat lihat khususnya yang berkaitan dengan Syiah…Wassalam

Lihat dua video terbaru apa yang berlaku di Homs Kelmarin terhadap saudara Seislam dan seakidah di sana….

…………………………………………………

Statistik Terbaru Sehingga 12/3/2012

SYRIAN REVOLUTION STATISTIC AS OF MARCH

Revolution Statistics
Syrians killed: 10,459
Children killed: 750
Females killed: 627
Injured: +35,000
Missing: +65,000
Protesters killed under torture: 439
Protesters currently incarcerated: +212,000
Syrian refugees since March: +20,627
Refugees in Jordan: +4,000 
Refugees in Lebanon: +6,400 
Refugees in Turkey: 10,227

………………………………………………………

“Syiah Sangat Bahaya Pada Umat Islam Dan Negara Umat Islam Ahlu Sunnah Waljamaah”


Responses

  1. Salam.Dimana Arab Saudi dan sekutu2nya ketika Palestin dibedil???

    • Mana kau ketika Palestin dibedil. Kalau berani turun la ke Palestin berjihad

      • Setuju dengan Gaban…insankerdil tu kena tipu jer dgn syiah dan iran…israel ngan iran berlakon sahaja…utk sokongan dan menipu dunia…termasuk insankerdil..pernah ke iran serang israel…pernah hantar tentera ke sana???..Pernah Hassan Nasrlllh serang israel secara serius…agah2 sahaja…cukup2la ditipu…dptkan maklumat betul2

  2. Ceh…tak baca punya worang…saya di sini jihad cara yang saya boleh…sekurang2nya menegakkan kebenaran suatu jihad.Kata2 sebegini hanya dilontarkan org2 yang skeptikal dan berfikiran negatif…

    Pendirian Iran jelas…perang dgn Israel jika Iran diserang.

    Betul2 tak baca punya orang…nak jawab pun malulah saya…

    Ni betul2 takde fakta…sudah terang lagi bersuluh…

  3. Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

    jangan tertipu dengan konspirasi dunia, kawan..
    Iran cuba digambarkan sebagai “hero” dalam dunia Islam..

    hakikatnya Iran bersekongkol dengan Yahudi..
    perjanjian senjata dengan minyak membuktikan siapa Iran sebenanya, kawan..

    Iran akan serang Israel “jika” Amerika serang Iran..
    ‘insankerdil’ kena faham perkataan “jika”, jika nak tahu lebih dalam sandiwara dunia..

    perancangan Dajjal semakin ke kemuncak..
    fitnah-fitnahnya semakin bermaharajalela..

    semoga ‘insan-insan kerdil’ tidak terpedaya..

    • salam.ada tak apa2 bukti tentang perjanjian senjata dan minyak Iran dgn Israel.Harap dikemukakan di sini.

      Anda baca tak sanksi Iran?…

  4. Saya faham tentang pemikiran sebegini…kerana dulu saya pun berpendirian spt saudara…tapi setelah saya tahu fakta2 sejarah…fakta2 tentang Iran, negara2 Arab dan melalui pembacaan, pemerhatian, perbincangan…maka inilah pendirian saya…saya yakin anda tidak faham kerana anda tidak mengetahui banyak perkara tentang Iran, mazhab syiah dan mazhab2 lain dlm Islam…saudara, pemikiran saudara adalah cerminan diri saya suatu ketika dulu…

    Ingat saudara…fitnah sebegini bahaya…Israel adalah musuh Iran dan Islam…perjanjian senjata apanya…Russia dan China adalah alliance kpd Iran.

    Jika diperhatikan terdapat 2 blok kuasa yg tidak pernah berubah…

    Negara2 Arab juga berpecah kpd 2 blok…blok Iran-Russia manakala selebihnya blok Israel-Amerika-dan sebahagian negara Arab…ini sudah jelas

    Saya sudah nyatakan supaya jangan berpegang kpd teori konspirasi..

    “Sesungguhnya persangkaan itu tidak sedikit pun membawa kamu kepada kebenaran”

    Kalau nak berkonspirasi…inilah wajahnya di Syria…anda tidak nampak dgn terang siapa kawan dan siapa musuh.

    Dalam Islam baik sunni atau syiah tidak dibenarkan memerangi wanita dan kanak2…saya pasti di bawah kepimpinan wilayatul faqih Ayatollah Ali Khamanei…perkara sebegini tidak mungkin terjadi…

    Saya tahu benar…kerana saya belajar mendalam tentang mazhab ini…

  5. shiah pengikut dajjal akhir zaman.

    memang akan ada org yg terpedaya kerana dajjal raja segala pembohongan.

    semakin anda kaji ajaran kitab shiah , anda akan terpengaruh kerana shiah sama mcm ayahpin

    bukan semata2 satu ajaran kosong tetapi mereka ada iblis syaitan yang menyihir orang yg goyang pegangan. sama mcm holly water atau apa saja sihir yang digunakan. shiah dan zionist illuminati dgn kabalahnya.

    dah terang ajaran shiah byk yg karut, menghina sahabat2 Nabi saw, insankerdil masih nak sokong juga?.

    saya cadangkan kalau anda masih keliru dgn shiah ni, buatlah solat taubat dan istiharah serta banyak baca 10 ayat surah Al Kahfi.

    minta terus dari Allah swt utk beri petunjuk mengenai shiah ini kalau dah buta mati hati dan kepala utk melihat kekejaman dan kejahatan shiah.

    ini peristiwa akhir zaman, bukan main2. ini peristia menjelang keluarnya dajjal dari isfahan, bukan semata2 politik kebendaan. ini perang akidah akhir zaman.

  6. subhanallah…

    Imam Syafie berkata: “Aku mampu berhujah dengan 10 orang yang berilmu tetapi aku pasti kalah dengan seorang yang jahil, kerana orang yang jahil itu tidak pernah faham landasan ilmu”.

    Imam Syafi’I berkata : “ Apabila orang-orang bodoh mengajak berdebat dengan anda, maka sikap yang terbaik adalah diam”


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: