Posted by: pinkturtle2 | Mac 19, 2012

Toghut ini wajib dibunuh sebelum beliau membunuh ramai lagi umat Islam

………………………….

…………………………..

…………………………….

………………………..

………………………….

………………………..

……………………..

……………………….

kita berdoa semoga Allah memberi kekuatan kepada saudara-saudara Ahlus Sunnah di Bumi Syria

Orang mukmin itu..saling berkasih sayang  sesamamereka…

Orang mukmin juga umpama satu bangunan yang kukuk,mereka saling bantu membantuantara satu sama lain kata Nabi SAW… 

Betapa sakitnya anggota tubuh ini bila melihat saudara seislam kita dianiaya disiksa dizalimi disembelih dibunuh dirogol di sana …
bila mereka menderita, maka kita juga turut merasa derita akibatnya…

Bantulah mereka setidaknya dengan doa..
bertakbirlah kepada Allah Rabb semesta

Wahai saudaraku di Syria
kepada siapa kalian memohon petolongan ?

“Apabila engkau menolong Agama Allah, maka Allah pun akan menolongmu”

Pertolongan akan tiba jika kalian percaya Allah
bersabarlah, sesungguhnya Allah bersama kalian.

Kebenaran itu bercahaya tidak akan hilang..
dan kemenangan itu pasti akan datang, Bergembiralah’

Semoga Allah Melaknat agama Syi’ah
Semoga Allah Menghancurkan agama Syi’ah
Semoga Allah Membinasakan agama Syi’ah

…………………………………………….

Advertisements

Responses

  1. Salam Sahabat, RencanaRakyat.Com telah bertukar domain kepada http://www.RencanaRakyat.net , harap maklum… Terima Kasih

  2. “…dan CELAKA lah Syiah kerana bekerjasama dgn Amerika…!!!” (minit ke 4:00)

  3. Contoh penyokong regim
    Basyar al-Assad di Malaysia….

    http://uwaisqarny.blogspot.com/2012/03/ulasan-zainudin-maidin-mengenai-isu.html

    BODOH NAK “MAMPUS” agaknya si Zam nih…!!!

  4. Syiah dengan Amerika pulak dah….haritu dgn Yahudi….

    Ini bingung punya org…asal dengar je dah anggap sahih…

    Kalau ada dua teori yang bertentangan…tugas anda untuk mencari yang mana satu kah yang benar.

    Bukan main….minit 4.00….terus je…menyahihkan berita…kih3…lawak betul mentaliti sebegini…

    You baca berita tak Israel n Amerika nak serang Iran…cantik…kalau tak serang…kawan Amerika….ni mentaliti tahap mana pun tak tahu…hehehe

    You tak tgk ke negera pemimpin negara Islam mana yg berpegangan tangan dgn Bush…

    • Allo… insankerdil…

      Tolong “link”kan,
      berita konon-kononnya
      Israel dan Amerika
      nak serang Iran….

      • Pergilah cari sendiri…berlambak…you duduk bawah tempurung kah?…

    • Ya… Syiah, Israel dan Amerika…
      depa semua ni sama.

      Nak aku “link”kan lagi dgn Youtube…???

      Tengok sampai minit 3:40.

      Ada gambaq pemimpin “pujaan hang” bersalaman dgn Presiden Bush LaknatulLah…!!!

      • Kamazani diharamkan oleh banyak ulama syiah…namun di Iran ia sudah menjadi satu bentuk kebudayaan…

        Pada sambutan syahadahnya Imam Hussin…banyak lagi acara bagi mengenag kematian sayyidus syuhada tersebut…antaranya pentomin, bacaan puisi, maktam dsbgnya..

        Kaum sunni yg konon2 nya cinta kan keluarga nabi…dok sedap2 makan bubur asyura…pastu mengatakan org sesat sana-sesat sini..

        baik punya perangai…

        Yg sunni bersalam dgn Bush tu lagilah berlambak2…lawak sungguh…

        Kalau fikiran sudah tersekat…dia akan nampak salah org lain saja…

    • Aku akan teruih “belasah” hang insankerdil,
      dan semua geng syiah kat “luar” sana….

  5. Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

    apabila matinya anak Adam, maka terputuslah segala amalannya kecuali tiga perkara yakni ilmu yang bermanfaat, sedekah jariah dan anak yang soleh..

    syabas ikutCeramah, ilmu yang bermanfaat yang boleh dikongsi bersama..

    • Cantiklah…duduk maki hamun org…bawa berita fitnah…ilmu yg bermafaat sgt…bagusnya….

  6. Yahudi mabuk mana la yg dpt berita lidah brcabang ni..

    http://www.presstv.com/detail/232549.html

  7. Yahudi mabuk mana la yg dpt berita lidah brcabang ni..

    http://www.presstv.com/detail/232549.html

  8. soalan utk insankerdil :

    kalau susah dan degil utk percaya youtube konon rekaan amerika(org bodoh je fikir mcm ni), maka mengapa tidak mahu percaya fatwa dan pandangan ulamak di Syria sendiri yg menyaksi dan berada di medan kezaliman bashar laknat dan shiah laknat di sana?

    kau duduk di sini dok belek buku shiah buat apa ?

    kezaliman shiah di syria itu sudah melampau batas kemanusiaan malah kebinatangan pun.

    apa guna lagi kitab2 sesat shiah utk membela ajaran dajjal itu?

    kezaliman yg sama kalau dilakukan oleh sesiapa pun tetap kita akan tentang. apatah lagi sekarang ia dilakukan oleh yg penuh hasad dengki berhati iblis syaitan anjing yg sangat membenci Islam.

    apa faedah membela kezaliman iran shiah hizboosyaitan wahai insankerdil?

    sudah hilangkan sifat peri kemanusiaan anda dgn sebab suka membelek kitab sesat dang penuh sihir syaitan shiah itu? sampai kezaliman begitu jelas tapi mata kamu buta utk menilainya?

    maka jelaslah insankerdil memang telah terkena sihir kabalah shiah hingga tidak merasa apa melihat kezaliman maha jelas dilakukan oleh shiah laknat.

    • Ini org bingung…sihir Karbalah@kabbalah tu…yg Yahudi punya…ini Karbala la…sebuah tempat di Iraq…Qarbun Wa Bala…

      bingung? kebingungan?…bila lah syiah ni sihir…

      ni banyak buku freemason ka?…ingat! sihir karbalah@kabbalah tu amalan Yahudi….yg tanah suci tempat imam Hussin penghulu pemuda syurga mati adalah…KARBALA…

    • BAINA ni tak baca kot…ulama Syria Syeikh Al-Bouti pun kena laknat oleh Wahhabi sbb menyokong Basyar…ada artikelnya dlm web ini…

      Lu cerita apa ni bro…

      Kalau lu minat Yusuf Qardawi…tu you punya pasal la…setakat minat membuta-tuli…pa kejadahnya…

      • eh sory lama tk buka, ada jawapan ye.

        sihir kabalah bukan karbala…siapa yg bodoh tk dpt maklumat.

        kabalah lain, karbala lain….ini kisah sihir yg ada kaitan skongkol syaitan dan dajjal. shiah ini bukan semata2 kisah politik agama sesat.

        takkan tk pernh tahu kisah akhir zaman dajjal blh turunkan hujan, hidupkan org mati, buat kemarau dll magik. tanpa sihir pertolongan syaitan tk layak dajjal shiah nk lawan al mahadi.

        lain kali kaji byk sikit, jgn taksub pd shiah. itu pun takde dh terasuk syaitan sihir kuncu2 dajjal.

        aku bukan minat qardawi. soalanya yg kau org shiah ni benci qardawi kenapa? sebab dia dituduh wahabi? siapa yg suka guna label wahabi? shiah dan amerika la… utk burukkan sunni dan tuduh wahabi itu teroris. wahabi yg dimaksudkan shiah dajjal n amerika ini adalah sunni lah.

        ini bukan soal qardawi…media moden tkboleh nk sorok apa yg shiah buat. ada mata otak akal dan iman akan tahulah sendiri dapat gerak hati utk menilai shiah.

        tak perlu qardawi atau sesapa nk keluar fatwa. kalau dah membunuh wanita kanak2 org tua…rogol wanita.. nk tunggu qardawi ke?

        al bouti atau sesapa saja sokong bashar zalim tu memang patut kena laknat. sesapa yg sekongkol dgn kezaliman adalah musuh Allah walaupun dia ulamak sunni.

        tapi taksub sebb disihir syaitan dajjal menyebabkan kau org sokong shiah walaupun shiah zalim.

        sebaiknya taubat kerana ini bukan sentimen kefahaman berbeza atau politik biasa…INI ISU KEMANUSIAN KEZALIMAN YG MELAMPAU OLEH SHIAH (PENGIKUT DAJJAL) KEPADA ISLAM SUNNI. IAITU MEWARISI DENDAM IBLIS KEPADA UMAT MUHAMMAD SAW.

        Wasalam

  9. utk pengetahuan pengikut shiah dajjal melayu yg malas mengkaji…perjuangan FSA syiria sudah mula disokong dan sertai oleh semua lapisan rakyat yg bencikan kezaliman bashar laknat.

    rakyat kristian, alawiyah yg insaf juga ramai yg bersama FSA menentang kezaliman umat dajjal di syiria.

    membenci kezaliman tidak mengenal agama. semua manusia yg normal bencikan kezaliman, malah melihat kezaliman kpd og lain pun hati tidak suka. itu tanda masih ada iman dan petunjuk.

    tiba2 melayu yg hidung kemek tak malu sokong shiah dan perasan shiah hebat. kalau kagum sgt dgn shiah pergilah join hizbossyaitan berperang dan sanggup mati sesat.

    org sunni ramai yg berani mati syahid jadi mujahideen di serata dunia di mana umt islam dizalimi. anak melayu juga ada yg bersama mereka.

    yg kau org shiah melayu ni bila lagi nk tunjuk anak jantan. buat apa buat kerja bodoh sambut upacara sesat karbala pukul diri sendiri. pergilah pukul kepala israel kalau berani.

    UPACARA KARBALA

    ini ajaran dan sunnah Nabi saw ke? kalau benar ia satu ibadat kenapa paderi2 shiah tidak jadi org yg paling hebat pukul diri sendiri? kenapa hanya pengikut lembu mereka saja yg buat kerja bodoh ni?

    betul2 ditipu oleh paderi shiah mereka itu. dan melayu yg lembu ini pun ikut tak pasal2. kau ingat perempuan iran nak ke kat kau org melayu utk mutaah.

    kalau kail panjang sejengkal jgn perempuan iran nk diduga brooo!!! hihihih

    kail korang tk blh nk lawan kail jantan2 iran la broooo…..

    perempuan iran pun tk selera nk mutaah dgn korang melayu shiah yg bebal ini.

    masa jadi sunni dulu tknk beramal dgn agama betul2. then keluar sunni masuk shiah konon shiah hebat.

    KERJA MENGUTUK SAHABAT RDH ITU AJARAN ISLAM KE?

    Nabi saw pun tidak suruh kita kutuk abu jahal dan firaun tiap2 hari macam shiah kutuk sahabat2 rdh dan menyemarakan dendam kepada mereka ygsudah tiada di dunia ini…bukankah yg dendam tak sudah ini HANYALAH SIFAT IBLIS LAKNATULLAH…..ini yg shiah melayu lembu sokong sangat ni.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: