Posted by: pinkturtle2 | Mac 21, 2012

Saya tidak boleh memakai gelang lagi kerana tangan saya telah dipotong disebabkan Bashar anjing

……………………….

……………………..

…………………………

………………………….

………………………….

Baru-baru ini,Ketua Syiah Hizbussyaitan Lubnan Syed Hassan menyatakan  tidak ada apa-apa pun yang berlaku di Homs Syria…Syaitan Akhbar Syiah ini kata pekara Biasa sahaja yang berlaku ….inilah dia dajjal yang menghantar tenteranya dan bersengkongkol bersama dajjal Syiah Bashar membunuh dan menyembelih umat Islam Sunni di Syria

………………………………

Bukti penglibatan Iran membantu rejim Syria juga telah didedahkan dalam beberapa halaman berita BBC yang dipetik pada 10 Februari 2012: 

 BBC: Iran Menghantar 15 Ribu Tentera dari Pengawal Revolusi ke Syria

Penghantaran tentera ini dibuat atas permintaan pihak berkuasa Syria bagi memerangi kebangkitan rakyat.

Persoalan: Inikah Negara Islam ala-Syiah yang diasaskan oleh Khomeni? Sekali lagi umat Islam ditipu.Hentikan pemujaan terhadap Iran.

………………………………

Tentera rejim Syria dan kumpulan Hizbullah Syiah Lubnan mengibarkan bendera kuning Hizbullah di atas runtuhan bangunan di wilayah Homs. 

Saksikan video yang dirakamkan pada 17 Mac 2012 iaitu Sabtu lepas setelah tentera rejim berjaya memasuki beberapa penempatan di wilayah Homs.

Jumaat lalu ulama’ Islam terkenal Prof.Dr.Yusuf Al-Qardhawi tidak memanggil Hizbullah tetapi “Hizbu Latta”.

Hentikan memuja Hizbullah dan Hasan Nasrallah!

……………………………

 Tentera Pembebasan Syria FSA di bawah ketumbukan  Zu Nurain yang telah  berjaya menentang tentera rejim Bashar dan menyerbu masuk dan mengeledah Pejabat Pasukan Syabih dan Keselamatan Rejim Syiah Bashar di El-Abbasiya, Syria pada 15 Mac 2012. Mereka memperolehi bukti penglibatan Hizbullah lubnan secara langsung bersama-sama rejim Basyar dalam memerangi dan membunuh rakyat Islam Sunni Di Syria.

Hentikan pemujaan terhadap Hizbullah (Baca Hizbussyaitan) dan Hasan Nasrallah!

………………………………

Kelmarin 20/3/2012 angka Syhuhada yang gugur syahid mencecah 57 Orang

At least 57 martyrs have fallen today, most of them in Homs where Bab Sbaa, Khaldiya and Bayadah have been shelled with Thermal missiles which caused the collapse of entire buildings. Hama has also been under heavy fire today while the Free Syrian Army fighters withdrew from Deir Ezzor to try to avoid the city being shelled – but Assad’s forces hatred didn’t spare the city anyway. More info can be found on the map…Source

 

 


Responses

  1. Dah lama dah tak menulis. Malas nak tulis pasai Syiah ni, bukan apa. Syiah ni mazhab minoriti dibumi nii… Insan yg dok pertahankan syiah ni. Mak bapak atau tokwan dia asai syiah ker?
    Kita dok nampak penganut syiah ni sama dengan pengikut Rasul melayu dan pengikut Ayah Pin saja.. Depa ni bukan penganut asai fahaman sesat tu..

    Agak2 hangpa bila Islam dibawa masuk ke nusantara negara Asia ni dibawa oleh ulamak syiah ker?..
    Batu bersurat yg ditemui di Terenganu berusia ratusan tahun menukilkan
    hukum Islam tu dibawa oleh ulamak syiah ker?
    Adakah 90% muslim Indonesia tu di Islamkan oleh ulamak syiah ker?.
    Adakah Syiah Kuala di Aceh tu hangpa ingat penganut Syiah..
    Adakah Saad bin Abu Waqas yang bawak Islam kat negeri Cina tu seorang penganut Syiah?
    Adakah Raja Salahuddin Al Ayubi tu penganut syiah?
    Adakah orang muda panglima perang Muhammad Alfateh tu penganut Syiah?..

    Mereka yg disebutkan diatas tu adalah pendaie dan pembawa agama Islam berkembang kepelosok dunia. Kita kena akui bahawa tanpa manusia salafus salihin ini tentu ramai manusia dinusantara Asia dan Eropah tidak kenal Islam! dan adakah Islam yg dibawa oleh orang2 ini berfahaman syiah..

    Kalau Syiah telah mentakfirkan para sahabat selain Ali dan ahlulbayt. Tidak kah para salafus saleh yang membawa Islam kepelosok dunia ini tidak ditakfirkan oleh mereka. Ertinya merekalah komuniti umat nabi dan ahlul Bayt penghuni syurga meskipun mereka berpendapat Allah tersalah kerana memilih nabi Muhammad menjadi Rasul yg sewajarnya ialah Ali…

    Tiba berlakunya demonstrasi dan reformasi dibeberapa buah negara Arab, seperti ada hikmahnya kerana kebangkitan rakyat itu telah mempamerkan siapakah Syiah ini sebenarnya…

    Sebab itu dalam posting Kucing dalam blog ini yg lalu. Kucing pertegaskan Ini agenda Amerikan Zionis yahudi, Zionis Israel dan Islam Iran (Tentera Dajjal) untuk menguasai negara2 Arab seterusnya untuk memusnahkan Islam Sunnah yg jadi penghalang “kitab syaitan” yang mahu menguasai dunia.

    • Bercakap mengenai Islam di Indonesia.

      Kebanyakan kita menganggap Indonesia melahirkan ramai ulama’ sunni. Ya, memang benar. Namun harus diingat. Dalam masa yg sama, ramai orang Islam di Indonesia, khususnya berbangsa Jawa, Banjar dan Bugis masih terbawa-bawa adat resam dan budaya lama, yg kebanyakkannya bercanggah dgn syrariat.

      Sebagai pencerahan buku-buku tulisan ulama’ tersohor Indonesia, Almarhum Hj Abdul Malik Karim Amrullah (atau lebih dikenali sbg Buya HAMKA) boleh dijadikan rujukan.

      Utk bacaan yg lebih santai, sedikit nasihat dari guru pesantren (sekolah pondok) dlm buku Chef Li, “Petunjuk Jalan Kekayaan” boleh juga dijadikan panduan. Untuk rekod, buku Petunjuk Jalan Kekayaan adalah karya kedua Chef Li selepas “Jutawan Senyap”. Guru pesantren yg dimaksudkan adalah Almarhum Kiyai Muhidin Hamdi.

    • Sila bawakan hadis ini jika anda seorang yg benar…

      “Ertinya merekalah komuniti umat nabi dan ahlul Bayt penghuni syurga meskipun mereka berpendapat Allah tersalah kerana memilih nabi Muhammad menjadi Rasul yg sewajarnya ialah Ali…”

      mengapa tiada seorang ulama syiah pun yg berkata sebegitu?…anda kutip di Internet lagi kah?…tak baik buat fitnah kawan.

      Sesedap mulut anda sahaja…You ingat org syiah ni bodoh sangat ke?

      Teknologi Nuklear pun diorg boleh teroka…you ingat Amerika n Israel takut sgt pasal senjata nuklear kah? Ini bukan isu besar bagi mereka.

      You tak tahu ke..dgn ilmu nuklear ni..u mampu menguasai banyak sumber ekonomi, pertanian, tenaga asli…

      Amerika dan Israel takut kalau2 Iran mampu meneroka lebih banyak lagi peluang2 drp penerokaan ilmu nuklear ni dan mendahului mereka…mereka tidak mahu Islam kembali mengungguli tamadun ilmu pengetahuan

  2. iran = shiah = hizbossyaitan = israel = amerika = illuminati = dajjal = musuh imam mahadi akhir zaman.

    buangkan semua sokongan dan sikap positif terhadap sandiwara iran yg cuba menonjol sebagai pembela Islam melawan amerika.

    dajjal bermaksud pembohong.

    itu saja fomulanya kalau nak siapa iran.

    • Minta laluan Akhie BAINA.

      Bahagian pertama video konspirasi Dajjal.
      Bahagian kedua aku dah “persembahkan”
      pada insankerdil si taksubist Syiah.

      Tau taula dia tengok ke tak video tuh…!!!

      • Soalan?
        Adakah video ini bertaraf sahih…sehingga semua Muslim perlu berpegang dgnnya?…anda nak menyamakan video ini mcm sahih Bukhari kah?

        Masalah anda andalah…anda tiada upaya untuk bersikap kritis dan logik…dan anda bermasalah untuk mencari rujukan yg benar.

        Hizbullah boleh jadi Hizzus Syaitan pula…yg bantu Hamas di Palestin tu Yusuf Qardawi kot…bukan Hizbullah…

  3. kepada mat sabu dan pemimpin pas :

    kalau anda masih ada yg cenderung kepada shiah iran dan khomeini laknat tu…hentikan lah dan taubat segera !

    cenderung kepada iran dan revolusinya bukan semata2 sama mcm menyokong Manchester United tetapi tidak sokong agama pemainnya.

    tak sama langsung!

    menyokong iran shiah nasrullah adalah seumpama anda MENYOKONG ORANG YANGTELAH MENGHINA IBU ANDA SENDIRI. MENGHINA IBU ANDA SEBAGAI PENZINA DAN PENGKHIANAT KEPADA RASULULLAH SAW.

    itulah akidah shiah terhadap Syaidatina Aishah rdh. , Ibu kaum muslimin muslimat yang mulia.

    shiah sesungguhnya umat dan pengikut dajjal akhir zaman. ada iblisdan syaitan dibelakang serban dan imej Islam mereka.

    hanya dengan menyamar Islam yg alim warak berkeramat saja lah shiah dan dajjal dapat menipu umat Islam yg buta hati.

    kalau harapkan amerika dgn imej kafir jahat mereka, sudah tentu semua umat Islam malah umat dunia pun menolaknya.

    Bang mat sabu,

    taubat lah dan insaf lah kerana anda suka sgt memuji Khomeini laknat tu.

    dan anda sangat kagum dgn nasrullah laknat tu.

    tak perlu ambik semangat revolusi mereka. kita ada cara kita sendiri mengikut Quran dan Sunnah.

    shiah adalah syaitan yang bertopengkan Islam.

    • Bang Mat,

      Tak rugi hang
      tinggaikan Syiah…!!!

      • Mat Sabu bukan Syiah di Malaysia…tak pasti samaada dia ni syiah ke apa ke?…setakat sokong Iran…berlambak lagi sunni yg menyokong Iran…tak minat Mat Sabu…

      • Mat Sabu bukan ikon syiah di Malaysia (pembetulan di bwh)

    • Jadi, bagaimana pula anda…jika saya katakan menyokong sunni bermakna anda menyokong org-orang yg menzalimi sayyidah Fatimah, Imam Ali, Imam Hassan, Imam Hussin….

  4. Setuju memang Islam di Indonesia sangat bercelaru dengan perkara2 khurafat dan mistik yg merosakan aqidah. Kita akui cumanya kita bicarakan peringkat awal Islam masuk ke Indonesia bukan dibawa oleh ulamak Syiah.

    Kecalaruan Islam di Indonesia disebabkan oleh golongan agama yg mengambil kesempatan mencari untung keduniaan ditokok pula oleh rukun Pancasila yg sangat menyesatkan ….

    • Ini main sedap cakap aje…fuh?????…saya sendiri tak berani berkata sebegini saudara…

      “Kecalaruan Islam di Indonesia disebabkan oleh golongan agama yg mengambil kesempatan mencari untung keduniaan?” (petikan kucing kota)

      Masalah saudara adalah…suka membuat generalisasi atas apa yg saudara sendiri tidak dpt pastikan kesahihannya…

      Percayalah pernyataan2 sebeginilah yg banyak meruntuhkan agama Islam itu sendiri…membawa perpecahan…dan yg penting segala ucapan dan perkataan kita…akan di catat..lebih parah apabila ada manusia2 yg tidak berfikir terus menganggap benar apa yg saudara perkatakan itu…

      Nauzubillah…

    • @Kucing Kota
      saya Muslim, dari Indonesia, numpang ketawa aja ya untuk pandangan Anda tentang Muslim Indonesia, biar saya adem dan Anda juga adem. Hehehehhe.

      @Insan Kerdil
      lanjutkan pembinaan Anda ke Kucing Kota.🙂

  5. Islam kat malaya pun cukup bercelaru n haru bighu…
    anak dara pakai seluaq sendat ketupat…..baju ketat lengan pendek…
    kepala tudung….tak celaru ke tuh??
    mak nenek pun nampak sama gak..bawak anak cucu shopping…..
    yg si anak kalo duduk…..nampak lurah bilut….tak ke kalut tuh??
    waktu maghrib dok beli belah kat pasar kalabul malami lagi…..
    pasai tuh ramai si cilik yg kena culik?? mak bapak sampai tercekik??…
    tu baru satu dua cnth saja yg sangkut paut rakyat….
    kat atas sana tuh lagi maha kalangkabut….
    kalo salat…salat ekspress…
    mai puasa….ramai buka awal……nasik bungkus jadi pujaan…..kah kah kah
    mai bab hj…..dok pakat kena kepung….daftar 2012….2927 baru boleh pi…ada ke akai mcm tuh??
    mai bab zakat……depa jugak yg gagau….kah kah kah
    mai pru…..depa laa kuat menipu…..pakai bomoh rata penjuru……

    lu pikiaq le sendiri…..
    nak cakap pasai ‘syiah’??….ramai tak faham tak tau sangat?? kat Iran tuh pergeseran syuubiyyah……pasai tuh jadi lagu tuh…
    jngn tuduh sembarangan….buat kajian dulu….nampak pinkturtle hantam syiah……..hangpa pun pakat sinsing lengan sama……kah kah kah

    kah kah kah

  6. Tak payah laa nak menghina Islam yang ada pada bangsa lain. Korang semua orang melayu yang tak takut pada ancaman Allah Ka? Khurafat depan mata, amalan toghut keliling pingang, Lebih percaya rukun iman ada tujuh yakni tambah satu lagi sendiri buat “percaya pada duit, pitih, kupang, (orang melayu lae ning…). Rukun Islam yang lima boleh nampak di mata kepala boleh amal.

    Rukun iman pun boleh nampak juga melalui cara pakaian seksi atau tutup aurat . Azab nerak weh…..-Percaya pada Allah ka?

    Duduk menghina orang pakai jubah malahan tak tahu cara pakai jubah, duduk labuh kain jubah selerek atas tanah, nak sapu jalan kut nya. Percaya pada nabi dan rasul ka?

    Duduk tengok cerita hantu hari-hari anak beranak tak sedar malaikat lari tak duduk kat sebelah, tadak rahmat dalam rumah yang ada gambar manusia lengkap kaki tangan. Tak masuk malaikat rumah macam tu. Percaya pada malikat ka?

    Sembang pasal agama kalah tok iman kat masjid. Nak baca al-quran pun susah macam kena baca buku perundangan negara komenwel versi 2012. Percaya tak? rumah melayu mana yang kedengaran bacaan ayat suci al-Quran yang di baca mak bapak mereka setiap malam. Duduk tengok TV setiap malam adalaa… Percaya pada kitab ka?

    Cari rezeki hari-hari. Pergi kerja hari-hari tapi tak kaya-kaya. Hidup duk rasa tak cukup jee… Cakap pasal susah senang je Tak puas hati kat kawan dapat lebih dari dia…. tak terlintas rezeki allah bagi. Yang miskin dikata malas. yang kaya dikata bahagia. Tak percaya pada Kadar baik dan Kadar jahat ka?

    Berapa buah masjid tok iman orang melayu cakap pasal azab neraka masa kutbah jumaat. Kutbah jumaat, bukan kuliah, bukan ceramah, bukan kelas tambahan, bukan pusat tuisyen. Kutbah Jumaat tempat nak sedarkian buat macamana masuk neraka buat macamana masuk syurga. tak payah cerita jasa kerajaan laaaa…Hampak punya tok iman. Percaya pada hari kiamat ka?

    Takyah kutub bangsa lain, syiah, Pasal revolusi ka. Tengok Iman bangsa melayu lebih utama untuk dapat bersatu dikalangan melayu.

    ni laa perkara yang aku nampat hari-hari dalam bangsa melayu niii…..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: