Posted by: pinkturtle2 | Mac 22, 2012

Sedih & pilu..cuba selamatkan anak tapi ditembak mati bersama anak

Dua Beranak ini Syahid ditembak dengan kejam oleh tentera rejim syiah Bashar laknatullah..Si ayah cuba melindungi dan menyelamatkan nyawa anak dengan mendukung anaknya membawa lari,tapi apakan daya ajal mereka berdua sudah tiba..Mereka mati dengan mulia…Mereka Syahid dijalan Allah Insya Allah…Ya Allah Selamatkanlah saudara-saudara kami yang sedang dizalimi dan dibunuh di Bumi Syria… Ya Allah berikanlah pertolongan kepada mereka…

……………………………

Yang ini juga kejam dan tidak berperikemanusiaan…Syahid ditembak di kepala..lagi kejam kanak-kanak ini syahid sebelum bantuan kecemasan tiba kepadanya…Tragedi ini berlaku kelmarin 21/3/2-12 di Rastan, Homs…


Responses

  1. Takat yang aku tahu syiah ni islam
    Tapi kenapa jadi mcm ni
    Aku masih tak percaya orang islam bunuh orang islam
    Kenapa berbunuh2an sesama sendiri?
    Nak balik ke zaman jahiliah balik ke kita ni?

    • syiah bukan islam dia pnghianat …musuh islam .pndirinya ABDULLAH BIN SABA ( seorang yahudi mnyamar jd muslim..) jd waspadailah syiah

  2. shiah bukan islam… shiah pengikut dajjal yg menyamar islam.

    dajjal akhir zaman hampir keluar… dari isfahan di iran.

    mereka merancang menguasai tanah arab dan membunuh umat islam sunni.

    mereka adalah syaitan bertopeng serban dan mengaku islam.

    tidak perlu keliru dengan shiah ini.

    mereka pakar membohong dan pembohong paling besar adalah dajjal.

    kepada yang masih buta mengenai shiah..sila cari rujukan sendiri yg banyak dalam internet. jgn jadi bodoh dengan membela tentera dajjal.

  3. Syiah memang kaki putaq – belit.

    Tengok video kat bawah ni. Lain yg ditanya,
    lain yg pemimpin syiah ni jawab…

    • langsung tak ilmiah…hehehe

      • Langsung tak ilmiah ka….

        atau hang tak leh
        nak jawab…!!!

    • Ya, syiah menanam
      rasa ragu-ragu
      dikalangan umat Islam.

      Mula-mula “cucuk jarum”,
      Abdullah bin Saba’
      seorang berbangsa Yahudi berkulit hitam
      berpura-pura masuk Islam.
      Bila dah “declare” Islam,
      pura-pura berkempen
      menyayangi ahlul bayt
      “sehabis-habis” sayang.
      (minit 2:20)

      Lepaih tu, langkah kedua,
      timbulkan cerita,
      “kunun-kununnya”
      ahlul bayt dizalimi.
      (minit 4:00)

      lepaih tu, langkah ketiga,
      timbulkan keraguan
      terhadap Hadith sahih
      dan tafsir al-Quran
      (minit ke 5:35)

      • Cantiklah…pemuja wahhabi…ikutceramah mengaji pasal wahhabi tak?…tahu tak siapa adnan aroor ni?…sedap2 je copy link you tube sana sini…

      • Ceh…dia ingat perbahasan sunni syiah setakat mcm tu saja kah…suruh sayang ahlul bayt…abdullah bin saba…timbulkan keraguan hadis sahih…hehehe..

        ingat org syiah ni low class sgt kah…Iran dah sampai angkasa lepas dah pun…

        perbahasan syiah sunnah ini telah dibincangkan secara ilmiah berulang-ulang kali….secara panjang lebar…dgn rujukan2 drp ahli sunnah dan syiah sendiri…org kampung u boleh lah auta bro…

      • Habaq mai,
        sapa Adnan Aroor…

        Kalau hang terer sangat…..

  4. Saya pelik la org yg dok sibuk menghentam sunni…sedangkan syiah tidak pernah pun dok sibuk menyerang pemimpin sunni minum arak, pemimpin sunni kaki wanita, pemimpin sunni gay, pemimpin sunni rasuah, pemimpin sunni gila kuasa, pemimpin sunni menindas rakyat, pemimpin sunni percaya Allah bersifat seperti makhluk dan lain-lain…mereka sekadar memepertahankan siri drp segala tohmahan yg dilemparkan…

    saya pun pelik lah? Macamana ya?…selalunya pihak musuh yg beria2 menyerang…ini tidak….org yg claim dirinya benarlah yg selalu menyerang…

    Ini sudah terbalik…istimewa sungguh syiah ni…sehinggakan Israel yg membunuh umat Palestin pun masih dikira kecil bagi sunni berbanding syiah yg mengucap 2 kalimah syahadah…mensucikan Allah drp sifat2 makhluk…memuliakan ahlul bayt Rasulullah…

    Maha suci Allah…”ahad”…tempat segala tumpuan…

    • Memang Syiah tak hentam sunni….

      Depa BUNUH terus
      orang-orang sunni….!!!

      • Habaq mai
        org sunni mana
        yg anggap Israel
        bunuh umat Palestin
        masih dikira kecil….???

        Habaq mai namanya…???

      • Hakikat sebenaqnya,
        syiah yang banyak
        persamaan dgn Yahudi kan…???

      • Yang dok bertanya…suruh namakan pula…diri sendiri menghentam sudara seIslam melebihi Yahudi di sini…lagi boleh tanya siapa?…You ada faham apa you cakap.

        Sunni bertatoo berlambak juga…

        Sunni yang menyihir org pun berlambak juga…

        Sunni yang tak tahu agama pun ramai juga…

      • hehehe…

  5. last2 cari jawapan mudah dan bodoh…

    • contohnya…mcm ni…

      Memang Syiah tak hentam sunni….

      Depa BUNUH terus
      orang-orang sunni….!!!

      • Tapi memang betui
        Assad yg Syiah tu
        bunuh Sunni kat Syria kan…????

  6. bangsat kau .. Aku cari kau syiah.. Bodoh betul bela Syiah.. meh sini di Mont Kiara org Iran yang Syiah berlambak pakai taoo do sini.. Berlambak main pompuan disini…. Yang kita utarakan bab akidah bukan bab Kejahatan.. Jahat tu semua bangsa yg beragama ada yang jahat..Bodoh betul Gampang Syiah Sesat..

    • Akidah mana suruh pakai tatoo?…lu sendiri fikir la apa lu ckp…setakat aku jd syiah ni takde pulak aku jumpa fatwa suruh pakai tatoo…takda pulak hadis suruh bertatoo…

      sindiri mau ingat la

      betul ka Mont Kiara rami Iranian yg bertatoo ni?….ye ke ni?…ya kah?…bunyi lain mcm ja…mcm create saja…hehehe

    • Kalau syiah ada channel untuk mengelakkan zina iaitu mutah…kenapa pula perlu main perempuan sana perempuan sini…

      betul ke ni cerita lu bro…ganjil aje bunyinye…ke rekaan semata2 ni

      • Nak elakkan Zina,
        poligami lah MANGKUK…!!!!

    • Kalau tiada hujjah…jgnlah marah bro…

      ini tanda2 org stress…cthnya dgn mengatakan spt

      “bangsat kau .. Aku cari kau syiah.. ”

      Kau nak cari buat apa?…wah…dok tuduh org syiah bunuh sana bunuh sini…

      last2 dia yg 2 x 5…

      hehehe…

  7. Meh Sni kita tengok di Mont Kiara agen2 Syiah dari Iran buat makmal dadah kat malaysia untuk org2 melayu bodoh yang takde pegangan agama supaya senang mereka nak masukan kau dalam kesesatan Syiah mereka….

    Tak pernah dengar Syiah kutuk Sunni..?? Dasar Anjing Syiah.. Ko nak kencing org takde agama boleh lah wei.. Cari ceramah Agama Syiah..Bukan kutuk Sunni je Nabi pun depa kutuk kencing berdiri.. Dasar Dajjal punya mangkuk Syiah..

    OOii Bodoh Syiah.. Israel dan Amerika pun Kafir pun pergi Angkasa lepas.. Kita pun dah ke angkasa lepas lah bodoh.. Sial Syiah Penjahanam Islam..

    • Keh…keh..keh…Sunni dalam hadis yg dipegang mengatakan nabi berdiri…bukan itu saja, sunni dlm surah Abasa mengatakan nabi bermuka masam…bukan itu saja sunni mengatakan nabi mampu meniduri isteri2 dlm hanya semalaman…Masya Allah…sunni wahhabi mengatakan Allah turun setiap malam di kaki langit…

      Macamana ni?..

      Majulah Malaysia kerana ke angkasa lepas…org lain buat teknologi ke angsa lepas…bukan tumpang org lain ke angkasa lepas bang oi!…

      “OOii Bodoh Syiah.. Israel dan Amerika pun Kafir pun pergi Angkasa lepas.. Kita pun dah ke angkasa lepas lah bodoh.. Sial Syiah Penjahanam Islam..”petikan di atas.

      Aku tak faham hujah mcm ni…ko nak ckp apa sebnarnya ni? hehehehe

      • Jika nak tahu siapa bermuka masam di dalam surah Abasa…bacalah hadis-hadis syiah…

        Inilah penghinaan terhadap Nabi Muhammad SAW…zalim sungguh manusia yg berpegang dgn pandangan sebegini…

        Yg sunni dok sibuk menghentam syiah di sini…ntah dia pernah baca atau tidak surah abasa saya pun tak tahu…tiba2 dok jadi jaguh agama pula…jaguh mazhab sunnah al jamaah….tapi surah abasa tentang apa pun langsung tak tahu…kata ganti nama dlm surah Abasa pun tak tahu nak bezakan…tiba2 jadi jaguh SUNNAH AL JAMAAH

      • Aku dah agak Syiah
        akan sentiasa menunggu kesempatan
        mencari salah nabi.

        Tafsir surah Abasa
        yg kita belajaq selama
        ini kat sekolah pun
        ditulih oleh orang Syiah
        dgn memutaq-belit fakta
        mengatakan Rasulullah
        bermasam muka.

        Sedangkan hakikatnya
        Rasulullah tidak
        bermasam muka pun…!!!

      • Kawan…hang kata hang ahli sunnah wal jamaah…nampak hang tak bukak kitab…

        Syiah tidak mengatakan nabi bermuka masam dlm surah abasa, tidak mengatakan nabi kencing berdiri, tidak mengatakan nabi
        menikahi aishah pada umur 6 tahun, tidak mengatakan Rasulullah SAW buta huruf, tidak mengatakan nabi nak membunuh diri setelah mendapat wahyu pertama, tidak mengatakan nabi terlupa rakaat dlm solat, tidak mengatakan nabi disihir,tidak mengatakan nabi menggiliri isteri2nya pada satu malam.

        Last3 hang spin kata syiah yg kata nabi muka masam…

        Hang biar betul mat…hang duk fitnah sana-sini tanpa ilmu…

        Buku sunni pun hang tak pernah baca…ni hang kat sini berlagak mcm alim ulama…

        Hang boleh cari kitab2 sunni lah bro…hang bukak kitab…

        Tak payah nak fitnah sana-fitnah sini…sekali hang dpt hadiah free direct dari tuhan…baru hang tahu…

        Kalau kita bodoh…kurangkan bercakap dan kurangkan beremosi…

    • Org kampung mana aku kencing?…Ke ko yg create cerita sana-sini…betul ke ni…..mcm tak percaye aje bunyinye….

      • Assad yg terang-terang
        bunuh orang Sunni pun
        hang tak percaya….

  8. Hoi bodoh!…

    Yang mengatakan nabi bermuka masam itu sunni lah…bukan syiah…

    Ada hadis dlm syiah menceritakan tentang kepada siapa ayat “bermuka masam” itu diturunkan…

    Sunni kata nabi bermuka masam…apalah nak jadi ni…betul2 menghina nabi kita…

    mengaji sikit lah…

  9. Hang bacalah apa ulama sunni hang kata tentang surah abasa…bacalah…

    Kalau tak membaca sudah tentulah akan jadi bodoh…

    Kurang ajar menghina nabi sedemikian rupa…dok menganut mazhab sunni…tapi tak tahu apa ada dlm mazhab sunni…

    Kalau kita bodoh lebih baik diam dan jgn terlebih2….

  10. Assalamua’laikum.

    • *test

  11. insankerdil dan mis adalah orang yang sama. icon tak bertukar kalau hanya ubah nama, tapi tidak emelnya. wallahua’lam.

    • tahu…biarkan…may baru nak kenal dunia it…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: