Posted by: pinkturtle2 | Oktober 2, 2014

Terima kasih PM dan BN atas kenaikan harga MINYAK

bngilobabi

bngilo

Kenaikan harga minyak sebanyak 20 sen menimbulkan pelbagai reaksi rakyat…mai tengok apa komen rakyat malaysia ttg kenaikan harga minyak semalam…

‘Minyak dah naik nti kluar ayat pawer yg akan di cetak rompak mcm ni ( kita akan pastikan kenaikan ini x akan membebankan
RAKYAAT.’ – Mohamad Mustaffa Abu Bakar

‘najib dah belajar dri tun mahathir….. melayu ni kl bagi umpan molek sikt seminggu dua dekat pru …. mabok k.o terus! …. tak nampak dah bulan … nampak dacing semata-mata….melayu mudah lupa!!!… mcm prk pkln kubur itu hari la!! ‘ – abdulqahhar14

‘hahahaha….itu adalah pm yg anda pilih…memiskin kan lagi rakyat yang telah pun miskin…gaji tetap ditakuk lama…puiii ‘ – Muhamad Faizal Mansoor Faizal

Angkara BN yang tidak berperikemanusiaan langsung kepada golongan yang tidak berada… – Salman Farisi

‘Najib !cukup cukup sudah sampai di sini saja.elok letak jawatan sebelum nasi menjadi bubur.Tun pun beri nasihat yang sama.’ – Redzawan Mohammad

‘DALAM APA2 KENAIKAN JANGAN TAKUT RAKYAT MESTI KAMI UTAMAKAN,,’ – Suara Kebebasan Rakyat

‘Yang memilih pemimpin yang ada sekarang kenalah memikul tanggungjawab….. tak-habis-habis nak seksa rakyat…alasan lapuk kalau minyak dunia tak naik dia orang guna alasan nak kurangkan subsidi…harga barangan harian tak dapat dibendung ditambah lagi alasan peniaga akan naikan harga barangan lagi….ramai-ramai berdoa agar Allah membantu mereka yang teraniaya..aaammin’ – Exora Jls


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: