Posted by: pinkturtle2 | November 5, 2011

Gambar Terbaru PM N Isteri Dari Padang Arafah

About these ads

Respon

  1. salam 1Malaysia aka
    salam TGNA suka.

    sekarang.
    Islam kat Malaysia ni.
    diserang kiri kanan depan belakang.
    secara sedaq atau tidak.

    nasik kandaq dok mimpi di cekerawala
    Kucing Kota bermimpi di alam maya.
    great chief siang hari pun bermimpi.

    jadi sukusakat nk, gc dan KK.
    berentilah dari dok merapu dan mengutuk.
    jangan dok ralik mengutuk.

    tulih baik baik.
    bagi pandangan dan hujah.
    kalau tak reti, nak tulih jugak.
    cari buku dan bacalah banyak sikit.
    kemudian tulih.

    TGNA pun pikir2lah.
    pencen, beri tumpuan membela agama.
    ini.
    tok guru sama tok guru.
    mufti sama mufti.
    tak sepakat, tak sekata.
    ustaz sama ustaz.
    imam sama imam.
    lagi lah.

    yang nasik kandaq pulak, terasa lebih Islam.
    yang Kucing Kota, teringin nak bela Islam.
    yang great chief, plan2 pun dok cuba.
    tapi semuanya tak menghasilkan apa2.

    sekadaq apa nak jadi.

    • Jangan risau BT…

      Usetan Meloya dah siar
      gambaq Najib tawaf
      kat kaabah kat muka depan.

      Pasni, gerenti UMNO
      menang besaq…

      Kalau depa menang laa….

  2. pasai um no tadbirlah yg islam di M’sia ni dok jadi lagu ni bodoooo!
    hang ni akai langsung takdak.

  3. bro n sis……..

    Bila tempoyak kata, “sekarang.
    Islam kat Malaysia ni.
    diserang kiri kanan depan belakang.
    secara sedaq atau tidak.”…….

    yg serang tu sapa???……kati senget jugak……
    yg sedaq tu sapa???……..kati senget jugak….
    yg tak sedaq pun kati senget jugak……….

    kah kah kah……….

  4. gambar begini elok disebarkan, keutamaan kepada umno. pembangkang tak payahlah. gantung di dinding rumah. tunjukkan kepada tetamu bahawa PM kita dah hajilah. PR belum haji lagi. Kalau boleh gambar tu dibesarkan dan diletak di ruang tamu, siapa duduk pasti dia nampak. tentang hukum gantung gambar ini tak nak komenlah. sebab melayu kita ni mana tahu itu semua, asalkan gambar PM depa pampang besak-besak. di jalan masjid india, orang KIMMA baru jadi senator, gambarnya bertaburan di sana-sini. kesian betul, kalau jadi menteri penuh bagaimana agaknya? mungkin melayu tak akan ke situ lagi…

  5. Gambar tak cantik macam gambar2 yg disiarkan oleh Pinkturtle yang lain.

    Bab serang Islam kiri dan kanan ni, banyak yang datang dari Umngok dan pemimpin2 depa.
    Sampai dah nak pi buat haji pun depa dok perlekeh Islam lagi..
    Pasai depa punya pahaman Allah itu ada di masjidilharam Mekah saja…
    Masuk kawasan masjidil haram, baru depa pakai tudung tutup habih..
    Keluaq ja dari kawasan masjid jambul duduk depan tudung la balik.
    Bila balik ke negeri masing tudung litup dan baju labuh dah buang habih.

    Perkara2 yang Islam haram dah tolak tepi. Pakaiyan balik macam asai perangai pun dah macam asai. Tak tergamak nak panggei haji ataupun hajjah dan depa pun taksuka dipanggei bang haji atau kak hajjah.. pasai penampilan dan perangai dah tak macam haji dan hajjah.

    Abih tuu.. buat apa hangpa pi haji??..
    Pasai ustad kata. Kalau dah ada kemampuan maka wajib hamba Allah sempurnakan rukun Islam yang ke 5. Maka barulah lengkap diri jadi umat Islam seperti yang nabi suruh…

    itulah kefahaman Islam yang mengikut tafsiran Umngok!!!

    • Assalamualaikum KK………

      hang nie dahsyat laa……
      gambaq tak ‘cantik’ pun hang perasan…….
      tapi betui jugak nooooooo???…….
      pasai apa jadi lagu tuh??
      aku rasa laa…..cuaca kat sana panaih sangat?…..
      sampai kamera pun ‘merajuk’…….
      lagi pun depa ‘snap’ dlm khemah masa wuquf kot??………
      tak pro sungguh depa nie ambik gambaq…….
      kalu cuaca mcm nie……..tempoyak boleh kering kersiau….
      pakai lempaq buang laa……..tak boleh nak makan………..

      kah kah kah

  6. mengapa cepat sangat najid selesai haji ni sapa penasihat agama dia

  7. Salam aidiladha,

    La ni baru ghasa dok kalut jenoh kiri kanan
    islam kena balun…awat baru sedaq dari lena
    di buai mimpi indah ka lagu posting kat austolia tu.
    Dok heran apa eihhhh…kalau bawa benda dari
    maha pencipta…dari awai mola nabi bawa sampai
    kiamat lah nnt. dok kena lagu tu la…baca saja byk. buku
    kalau tak tangkap masuk ke otak..pakai dok bengong
    sampai ke tua la….

    Kalau ayat sekarang
    Islam kat Malaysia ni.
    diserang kiri kanan depan belakang
    cuma ada jalan kluaq ataih bawah saja la.
    Yang ni pon tempoyak tak bleh pikiaq ka..

    Adui macaaah…dok buat taik mata lagi ka..
    kah…kah…kah…

    .

  8. salam nasik kandaq, great chief, Kucing Kota.

    hampa betiga memang lah.
    hampa lah lebih Islam.

    hampa lah tau semua.
    sampai.
    gambaq tak cantik.
    kamera pun merajuk.
    buat taik mata pun.
    hampa tau semua.

    orang seropa hampa betiga lah.
    puak puak yahudi suka.
    dok gelak kah kah kah.
    dok hara sana hara sini.

    sekadaq tempoyak pun ada nama.
    teluk tempoyak, p.pinang.

    • Kalu lebih praktik Islam…….itu yg lebih afdal BT oiiiii………..
      tapi kalu dok ikut ikut mcm puak hang………aku takut jadi
      lagu NI

      pasai tu bila jadi orang Islam……..memang nak kena ambik tau semua……bukan pak turut taklid buta mcm hang tuh……..
      mengaji Islam sekerat sekerat mcm puak hang tu laa yg apco yahudi dok pelangkung tuh……….

      kah kah kah…….

      • salam nasik kandaq.

        hang ni la.
        kita tak lagu tu.
        kita tak puak puak.
        kita tak dak puak.

        bukang seropa hang.
        dok puak puak
        dengan Kucing Kota.
        dengan great chief.
        dengan suku suku sakat malais
        membaca.

        kita senang
        yang betoi tu betoi.
        yang salah tu salah.
        yang tak kena tetap tak kena.

        sekadaq nak TGNA pencen awal.
        pi dakwah.
        jangan dok ber puak puak.
        nanti ter kuak kuak
        dan meraban raban

  9. hi…. alhamdulillah, mabrur mabrur

  10. aloo BT………

    apasal hang mengaku tak ada puak???…..
    puak tu……jamaah laa……..
    kalu hang tak masuk mana mana jamaah….
    kira hang jadi kera luku laa….atawa kera kongkang……
    orang Islam kalu dia berpisah dgn jamaah……kalu dia mati…….mati mcm orang jahiliah laa……..
    kalu tak percaya…….hang tanya KK atawa GC…….depa lebih maklum !!!…..
    pandangan jamaah lebih berkesan dari jenih pandangan sendiri sorang sorang………..pasai tu dlm Islam tak boleh terpisah dari Jamaah !!!!!!

    kah kah kah

  11. cua hang upload plak gambaq k mah kat haiwai @ hauwau…..


Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 61 other followers

%d bloggers like this: