Posted by: pinkturtle2 | Februari 2, 2009

Banner Rayuan kepada Pak Lah

1pm

3pm

2pm

Banner Rayuan kepada Pak Lah

Pertahankan Jawatan PM dan Bahasa Melayu

Banner Rayuan kepada Pak Lah agar Pertahankan Jawatan PM dan Bahasa Melayu…Banner2 tersebut dipasang dimerata tempat di lembah klang. Ini adalah bukti kepimpinan Najib diragui oleh rakyat, mereka terpaksa merayu Pak Lah kekal sebagai PM kerana kegagalan serta perangai Najib yang memusnahkan bangsa dan bahasa Malaysia serta ekonomi negara.

Rakyat perbagai kaum wajar mohon Pak Lah kekal sebagai PM sehingga kepimpinan negara di tukar kepada PAKATAN RAKYAT… tiada seorangpun dalam BN yang layak mengambil-alih kepimpinan negara.


Respon

  1. Tanda-tanda kehancuran BN memang dah nampak ketara. Walaupun banyak tikus-tikus cuba membaiki labu (BN), malangnya labu makin rosak. Sesungguhnya rakyat sudah bersedia untuk menguburkan Barisan Najis. Kecamuk dalam umno sudah parah dan tidak boleh diselamatkan lagi. Pakar-pakar pemusnah seperti Khairy dan Ezam telah menjalankan kerjanya dengan penuh kesungguhan agar UMNO/BN terus lenyap dari persada Malaysia tercinta ini. Syabas Ezam dan KJ! Cepat-cepatlah bagi jahannam BN!

  2. Alah….ada dua tiga keping banner kat lembah kelang ajer…..baru berapa kosnya untuk bohong rakyat jelata….mana ada orang mau dah kat pokloh tu???? Kecuali pihak-pihak yg nak provok UMNO dan BN….siapa? Kalau bukan pembangkang seperti hadi tu! Cit murah punya cerita. kami tak mau pokloh dan kj…..


Tinggalkan komen

Kategori