Posted by: pinkturtle2 | April 19, 2009

Kejam.. Rasanya Video Ini Betul,Tapi Tak Tahu Bila Dan Dimana

Hati-Hati Bila Berhasrat Nak Ambik Pembantu Rumah

Wanita ini Memang kejam dan bersifat lebih teruk daripada Binatang.. patut lah ada saja kes dera kanak-kanak oleh pembantu rumah yang keluar di TV.. macam ni rupanya mereka dera anak-anak kecil yang diamanahkan pada mereka untuk menjaganya…

Saya sendiripun tak sanggup untuk melihat video ini sampai habis.. menangis isteri saya bila melihat video ini… termenung sakan di sofa.. tak dapat cakap apa-apa… sebakkkk…

kalau mengikut tuan punya video ini blueishpinky.. ia dimasukkan di  youtube pada 11 April 2009.. tapi tak ada pulak infonya… di mana dan bila ianya berlaku..?


Respon

  1. Beberapa hari lepas rasanya MSM ada keluar berita ini yan dicedok dari website sg. Mengikut polis mesia kejadian in iberlaku dua tahun lepas dan maid nih telah dijatuhkan hukuman. Wallahu ‘aklam

  2. lakhnat betul la maid ..aku pun tak sanggup nak tgk smpi abis

  3. memang bangsat, budak kecik dia boleh naik pijak macam kayu. kalau dia kena jatuh hukum gantung pun aku tak kisah.

  4. Siapa sahaja yang melakukan kekejaman patut dihukum.

  5. SIol je.. Aku bujang lagi tapi rasa nak baling je maid tu.. kucing pun tak berani nak tepuk.,

  6. saya harap pihak pinktutrle dapat majukan klip video ini kepada pihak berkuasa untuk tindakan susulan…

  7. inilah contoh manusia yang perangainya lebih teruk dari binatang..
    aku rasa binatang pun tak teruk macam dia ni..

  8. memang celaka maid ni…..rasa nak aje aku cari dia skg ni juga….harap dia dah terima balasannya……….

  9. BINATANG PUNYA MAID……KALAU TAK MAU KERJA PEGI BALIK KG LA…
    MEMANG SIAL MAID NI…TAK SAMPAI ATI AKU NGAN BUDAK KECIK TU, TAK KIRA LA BANGSA APA PUN…BUDAK KECIK TU…
    TANGKAP JE MAID NI…PAS TU POTONG TANGAN & KAKI DIA TU…PADAN MUKA NGKO

  10. sama sama kita doa supaya budak tu selamat.
    dan yang tua tu terima balasannya, amin.

    insyallah..

  11. Cam sial.. budak kot 2.. bkn nyer patung babi.. blh die pijak2..

  12. Saya pun tak sanggup tgk sampai abih klip ni. Ada dua orang anak, saya sebak tgk ada org mcm ni yg sanggup tendang terajang budak kecik mcm tu. Allah Maha Besar. Maid tu pasti akan dapat balasan yang setimpal. InsyaAllah.

  13. Haram jadah punya pembantu rumah. Memang maid di kalangan orang yang sakit mental /gila.
    Ada ka budak kecil tu ditendang dipijak. Kerajaan patut memantau agen pembantu rumah.

  14. macam orang gila agaknya dia dendam pada tuan rumah kut.tapi tak patut kanak-kanak jadi mangsa.

  15. Bastard!

  16. The related news can be found here

  17. dia ni kita tangkap dan bakar idup-idup lagi baik

  18. kalau anak aku (na’uzubillah) diperlakukan mcm ni, tobat aku sanggup bunuh 7 keturunan pompuan laknat tu.

  19. Isk mcm nak pi sepak je pompuan ni kasi mampus…
    kalau ada depan aku..siap aku…dera kasi kejam..

  20. Padan muka!!! ambil semua pendatang kerja kat Sini!!!Ini baru budak ,nanti lama2 mak dan bapak budak pun kena belasah!!!Apa nak jadi Malaysia Tanah airku….semua nak harapkan pendatang haram…Nak lebih tau pergi kt Pasar Borong Selayang dan KL…penoh ngan bangsat nie!!Pihak berkuasa dah kenyang… atas …bawah….buat tak tau ajeee….maklumlah dah dapat nonok Indon dan Myanmar…..

  21. Nauzubillah min Zaliq. Astafirullahhualzim…

    Apa jenis manusia nya. Semoga Allah memberi balasan yang setimpal keatas nya kerana bertindak begitu zalim dan tidak berperi kemanusiaan

  22. KALAU IKUT LAPORAN SISIAL NI HANYA DIPENJARA 2 TAHUN SAHAJA….. CUKUP KE 2 TAHUN SAHAJA. MAKAN FREE DAN BERAK DALAM TONG….KAN KE DIA UNTUNG….. SEPATUTNYA KENAKAN HUKUMAN YANG SEMAKSIMA YANG MUNGKIN. TAK BERBALOI BEB…. TRAUMA BUDAK TU ENTAH BILA AKAN REDA DAN TERENCAT EMOSI DAN IQ PULA BAGAIMANA…… AKU RASA MACAM TAK LOGIK SAHAJA HUKUMANNYA…. MUNGKIN KITA HANYA PANDAI MEMUTUSKAN HAL-HAL DUN NEGERI PERAK SAHAJA.. SATU LAGI…. LAIN KALI KALAU KES MACAM NI…. TOLONG CETAK FOTO ORANG NI DAN TAMPAL DI SEMUA TEMPAT STRATEGIK SUPAYA SEMUA ORANG KENAL DAN TAK AMBIL DIA LAGI…

  23. kecelakan apakah yang telah menimpa hati hati manusia kini(pada manusia kejam ini),bergitu tergamak melakukan kekejaman yang tak berperikemanusian,sanggup berbuat hal sedemikian pada anak kecil yang belum mengerti apa apa tentang kehidupan.Rasa sedih dan pedih benar melihat rakaman ini.

  24. celaka punya pembantu rumah babi ni saya harap pihak pinkturtle laporkan pada pihak polis supaya tindakan lanjut – saya rasa ini pembantu rumah indon ni

  25. aku satu keluarga kalau dapat …aku balun maid tu..kerat 300 keping…bagi anjing makan..mampus laa diaa… tak usah adakan keturunan dia lagi

  26. bila aku tengok video ni dalam hati aku berkata apa kata kita semua komentar dalam blog ni bersatu berkumpul di suatu tempat membantah tindakan kejam ini, tak kan nak tengok dan duduk diam je

  27. haaaaaaa kan tu sedaaaap je bunyi budak fotostat di atas…. idaklah aku nak cakap macam orang gila.

  28. dah aku nak tidur…… esok nak pi kerja….

    budak fotostat jaga bahasa tu…. kalau ko nak suruh orang cakap ngan ko..

  29. KECUALI KAU BUDAK TADIKA KELABU TAIK ANJING SEBAB KAU ADA PENYAKIT SAWAN BABI

  30. aku pernah mengalami, tapi aku tak ada bukti kukuh. Masa aku duduk di perak , aku anto anak aku ke taska.. 2 orang, sorang lima tahun,adik dia 1 thn lebih. Lepasw lebih kurang 2 bulan lebih, anak aku yg lima tahun dah tak nak ke taska, dia lebih suka ke rumah atuknya. bila aku paksa dia akan sedih.

    Adik dia pulak, bila aku kona dekat simpang nak ke taska, terus meraung-raung. Akhirnya, mak mertua aku tolong jaga. Masa mak mertua aku jaga, anak aku yang kecik ni menunjukkan perkembangan jauh lebih baik… cepat belajar.
    Sekarang jadi teramat cerdik.. bagi aku sebab sebelum tu masamasih hanto ke taska, dia agak lambat untuk bercakap… mungkin kerana takut.

    Karekter pengasuh anak-anak aku tu, masa di depan aku, cukup menunjukkan dia sayang anak aku. Siap gomol-gomol, cakap sayanglah.. macam-macam. Seolah-olah nak cover perbuatan dia.

    So, kalau pengasuh anak anda, macam tu.. dan kalau anak anda berat nak ke taska atau pengasuh, baik hati-hati.. sian anak kita..

  31. mcm celaka betul.. entah laa.. tak masuk di akal… sakit nyer hati aku………..

  32. eiii..
    aku tak sanggup tgk maid bodoh tu dera budak kecik. PENGECUT!!!

    Kalau dpt kat aku. aku simbah dgn air panas. pastu mintak kerajaan anta dia ke palestin ke.. baru dia tau.

  33. MAID NI DASAR ORG KG…ARG ASLI…CELAKA WAT BUDAK MALAYSIA CAM TU!DAH LA INDON…X SEDAR DIRI..LAKNAT TUL..smoga dpt balasan dpd-nya..amin,n 4 da kid,i’m sorry!if u grow up someday,b a man that can protect ur kids…amin.

  34. Mari kita sama-sama berdoa semoga pelaku ini mendapat balasan yang lebih adil berbanding hanya 24 bulan penjara..” Allahumma Dammirha tadmira”
    اللهم دمرها تدميرا
    Ya Allah hancurkanlah perempuan ini dengan kehancuran yang dahsyat.

  35. Ini kali pertama saya dapat tonton video ini full version. Sebelum ini saya ada dapat email juga, tapi tak boleh nak tengok.

    Saya pun cadang nak letakkan video ini di blog saya supaya rakan saya yang lain dapat lihat. Boleh tuan emailkan video ini?

    Terima kasih

  36. tak leh buat ape la.. indon2 dah bersepah kat sini.
    bangsa indon ni memeng perangai mcm tu.. nak selamat antar anak kat nursery yang buh cctv.
    orang kite ni nak maid murah. memang mcm tu la.

  37. buat cikgu..

    cikgu pakai wordpress, jadi senang je caranya…

    copy je link video itu..kamudian paste je kat add video di add new post tu… tapi jangan lupa pilih petak “from URL” ye

    salam

  38. xsdar punya maid cari rezeki kat negara org tp wat perangai mcm binatng.aku xsanggup tgk bdak kecik kena pijak.kalu leh aku nk pijak n sepak lak bdan die biar dia rasa..

  39. Kalau kami, sanggup masuk penjara janji dia terima seperti apa yang dia buat. Aku kerat kaki tangan bagi anjing makan.. Ada juga manusia macam tu…Moga Tuhan laknat sepanjang hidup dia dan orang yang sekutu dengannya.

  40. sialan

  41. ni baru namanya sial punya maid. majiikan bagi gaji bukan untuk dera anak dia.. ini yang dapat dirakam yang tak dapat dirakam aku tak tau la… elok bakar je kaki tangan dia hidup-hidup. sialllllllll…. marah betul aku kat maid ni. maid ni mesti babi jemaal manusia

  42. geram betul kat maid ni…
    aku nak pijak2 je rasanya…
    sakit perut aku tengok budak tu kena pijak…
    apatah lagi budak tu yang menanggungnya.. kesian dia…
    kalau anak aku kena mcm tu mau aku pecahkan kepala maid tu… geram betul lah…
    marah betul aku

  43. I am Indonesian and I’m proud to be one.
    I have lost of Malaysian friends.
    We respect each others,even when my Malaysian friend come to Bali,I’m very welcome.

    Not all indonesian are bad,so please don’t make any assumption about us.
    For your info,ur people often torture our maid too,til our maid die.
    So rather than blaming each other’s country,
    why don’t we just be a unity against violence,
    and of course start to respect each others.

    I respect ur country as much as I respect yours.
    Think about it.
    PEACE

  44. Stupid Malay.
    We are not INDON
    We are INDONESIA
    Ok?

    Didn’t u all go to school?

  45. emm…amah yang dera ni ditahan ogos tahun lepas and kena just 2 tahun penjara!!! aku rasa nak ketuk pale hakim tu..seriously…neway, for putri, there were non of indonesian maid been tortured till dead..any prove?? just 1 case of nirmala bonat as i know, and for sure, if i were this video devil employer, she will get tortured much more than nirmala bonat by me..at least, adults make mistake, because didnt think wisely, but please putri, that kid cant think to prevent mistake…u cant differentiate an adult and a kid mistake that get tortured!!! u the one didnt go to school i guess…pity on u…and as i believe..and u prove it, indonesian put their egoist more than think as a human…u put your sadness more to people that angry at the indonesian maid than to the kid…you guys are dumb

  46. High 5 to Bob !
    You are right, Indon maid all no brain and un-educated. Flooding Malaysia country with all their shit, robbing, raping, killing and torturing are all their profession. Come to Malaysia and act like king, go and fxxk yourself….Indon ppl !

    Only worst than animal can act like that…..kick and stompping at the 3 years old kid…..let me stomp at you and kick ya cunt…then you will know. Idiot !

  47. Kalo ktmu org malay ditanah aku ni.. Bakal tak bakar hidup2, udh gtu gua potong2, gua ksih kebabi, sisanya gua tinggalin dmkan bilatung, fuck malay, melayu sinting bngsat

    • woi keling, ko bangsa pukimak babi lahanat.. hitam ko pnye pelir. aku fuck bangsa ko hindu keling keturunana nenek ko kpale bapak ko mak ko semua agama hindu hitam cam babi..kuat mbok sembah patong tuhan binatang babi..bpak jijik bangsa ko..bole sembah patung..hahahahahahaha patung kat batu caves tuu mcm muke atok babi…


Tinggalkan komen

Kategori