Posted by: pinkturtle2 | April 29, 2011

Disebabkan Polis beri perlindungan kepada penyebar fitnah – DSAI


Responses

  1. Salam,

    Hamba ALLAH ni buat repot polis terhadap
    fitnah pd. dirinya & keluarga.
    3 ketoi taik gomen tatang laghu mana
    ketoi belian sampai semua media turut
    ambik saham dari perniagaan 3 ketoi taik
    ni.Dari dulu,kini & selamanya mengkala kata
    melibatkan si polan ni GUNI 4 TAIL wajib kena ada
    sebagai tempat simpanan.Kalau kata taik.. GUNI 4 tail
    ni laghu mana STP.(sewerage treatment plant).Semua
    laghu mana aloq segala sereba mak nenek mengaliaq
    pi ke sana.

    Lagi 1 bkn. 1 m’sia…..lagi 1 saja
    Peel org. kita yg. otak penoh selut.
    Ada yg. otak penuh dgn. ayaq acaq
    Ada yg. otak kecik atau mini.
    Kes baghu saja mula dlm. penyiasatan
    Belum sampai ke makhamah…dah
    cepat2 jatuh hukum si polan tu dah bersalah.
    Orang kata plan2..dak depa nak serhebu jugak.
    Tak sabaq2.Strategi test market dari Bank Najis
    dalam sesuatu keadaan dan masa.Boleh kata timing la
    ….right place and at the right time….

    Dok tak dok si polan mirip DSAI bagi DNA.
    Apa kena mengena dgn. DNA pulak…kompuis la
    Dok tak dok nak menyakinkan org. ramai
    Dok nak bawa mai “””SUMPAH””” pulak dah.
    Orang yg. buat jenayah nak bersumpah…
    Akai yg. logik ada tang mana pon tak tau lah.
    Lepaih Juma’at sat gie lepaih saja bersumpah
    kigha beresih laghu mana fitrah kejadian manusia ka
    Laghu tu ka….

    Kita bagi penutup lah.
    Kalau dah mai umoq setgh. abad ni
    Sudah lah…kita elok beringat…
    Banyak baca koran “””benar kata2 ALLAH”””
    bkn. koran “””benar kata2 melayu”””

    AYUH PAK PLAN2 SEGERAKAN…

  2. Orang yang baik dan dihormati,
    belum tentu akan selamat di bumi Malaysia.

    Tetapi golongan mulia ini
    tetap menang di hati rakyat..!!!

    LAWAN TETAP LAWAN…!!!

    • nak lawan apa bodoh oi,,,,,
      dah kalah pun…..
      bongok!!!!

      nak sumpah atau nak jadi sesumpah…

      jgn jadi kaldai..

  3. Reporter TV3 tanya soalan
    macam bangsat..!!!!

    • haha…jawab ja la…apa susah.

      ya. tidak. yes. no. dok tukar jawapan jadi soalan apa hal…anwar dah tukar karier jd wartawan ka?

    • apa susah…jawab ja la. ya, tidak, yes, no.

      ni dok tukaq jawapan jadi soalan apa sal. anwar dah tukar karier jd wartawan ka? bila?

    • reporter tu patut tanya
      dato seri dah makan?
      dato seri dah solat?
      dato seri dah bagi makan kat lumbu dan kaldai
      yg dok havoc kat mesjid?

      dato seri suka soalan mcm ni lah
      baru brilliant…

  4. lelaki Y daah terbukti, aksi seks daah sah-sah dengan video sekali. nak apa lagi.nak tunggu jubuk hampa, anaak bini hampa kena baham sekali baru nak pecaayaa ka. wahaai puak-puak bangang baghal. bukak la mata luas luas tengok dunia sikit. aku rasa hampaa tak tengok lagi cuba masuk blog gerakan anti pkr. adalagi video seks mamat ni.tengok la jangan taak tengok.

  5. tak payah mat romeo suruh depa tengok buat apa??
    depa kan org yg masuk syurga buatan ulama tersohor
    takkan mahunya nak tengok
    kalau depa tengok pun depa seropa mcm
    buta tuli….otak depa dah lemah tak boleh nak pikir
    karang depa ingat lembu dgn anak lembu dok ragut rumput

    malulah kalau mereka mengaku yg tu ketua mereka
    spesis depan boleh blakang boleh
    jantan boleh betina lagi boleh
    mau kalau ank bini mereka pun boleh dok tunggu giliran…

  6. بسم الله الرحمن الرحيم

    orang-orang yang hatinya busuk, jiwanya kotor dan benci pada Islam saja, yang percaya dengan fitnah orang-orang fasik tu..

    isu mengaibkan seseorang cuba dijadikan ‘halal’ oleh UM4NO.. malangnya, rakyat yang dah sememangnya longgar fahaman mereka tentang agama semakin terkeliru..

    amat malang lagi orang-orang yang percaya bulat-bulat dengan perkara halal UM4NO tu..

    Al Qur’an dan hadis Nabi s.a.w. tak mahu ikut..
    sebab tu neraka pun depa tak takut..

    semoga diberikan petunjuk oleh-Nya..

  7. fanaqua @ fanatik knp tak suruh bapak kamu saman je sk tu @ 3T
    puak kamu yg buat solat hajat mintak kebenaran tapi bila ditunjukkan kebenaran …. hati kamu dan otak kamu telah ditulikan… tidak nampak kebenaran.

    berani kerana benar,,,saman lah sj..dok nganga buat apa.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: