Posted by: pinkturtle2 | Mac 31, 2009

Mari Dengar Ceramah Terbaru Raja Sumpah Kotak

Mari Dengar Ceramah Terbaru Raja Sumpah Kotak


Responses

  1. muncul dah.. 😛

  2. bro..kalau takder prk dia duk diam2 menyelit kat umah ….bangsat punya org

  3. Ingat saya Mat Kotak ni nak cari duit lagi, tengok muka nya pun meluat dan dia perasan hebat bercakap.
    Lepas ni kita cari dia kat Jakarta dan kita sunat dia sekali lagi.

  4. sunat sampai habis tau.. jgn tinggal sisa hahahaa

  5. adoiii.kekotak yang hampeh

  6. gi mana-mana pasti dia nie suka sangat pakai baju warna biru muda – warna PKR

    tukar ler dengan baju biru pekat – parti BN pulak!!

    aisyeh sesumpah…

  7. aku tgk dia kesian ooo
    mcm orang x layan..
    tapi dia dok pulun supaya nak kasi org dengar dia..
    kalau aku ada depan dia dah menguap dah aku rasa..
    kesian.. penat dia nak kelentong.. bila aku layan.. lama2 meluat plak aku tgk , dia mmg x berkarisma langsung jadi ahli politik.. baik cari kerja lain la…

  8. Gaya cakap dia dia nak tiru cara anwar cakap… tapi x jadi… hehe…. yang gelak pun boleh kira la…hehe…

  9. Inilah si munafik paling keji diabad ini. Kita x lupa sumpah seranah mangkuk ini kepada TKT masa era reformasi 1998. Apa dia x kata pada dekat TKT @ Mahafiraun. Cukup x sedap dengag bahasa yg dia gunakan. Sah dia banyak membaca kitab karangan Abdullah bin Ubai.

  10. yang aku heran kenapa Ezam Kulup ni dia tak nak bertanding dlm Ketua bahagian UMNO, ada pilihanraya kecil ada saja muka dia, org UMNO tak ada bg org lain ceramah ke

  11. Ahh…melaun ni ada balik. Kesian dia…syok sendiri nak jadi org. politik. Hang pi ceramah jual ubat lagi baguih… atau jual air tebu kat tepi jalan Bkt Gantang…MASYUUUUKKK!!!

  12. 1897 , sedap plak bila kau cakap pasal air tebu…. teringin plak nak carik hehe….

  13. ini dia hamba abdi di zaman moden.
    kuli besar UMNO .

    tahniah !

  14. Jika betul Sesumpah kata anwar kata najib plg cerdik, muhyidin no 2.. maka tepatlah penilaian anwar 20 tahun dahulu.. maka tentulah org yg tahu menilai lebih cerdik dari org yg kena nilai.. dgn sebab itu kita patut sokong gagasan anwar kerana beliau tahu akan tiba masa, org dah tak pandang UMNO lagi.. rakyat akan sokong PR.. TQ

  15. Seperkara lagi.. anwar juga tahu menilai kredibiliti dan kemampuan ko ezam oii.. sampai tahap tu jela.. sebab tu dia tak kisah.. hang berambus dulu pun.. sbb hang jenis hipokrit.. nak org puja.. nak org ampu.. nak kena jolok baru wat keje.. kalau ade org tepuk tgn sorang dua.. lagi kuat ampunya.. kesian kat ko ezam..

  16. Mahadeath musti sunyum tengok mamat ni….muhahahah

  17. dia ni lah kawan budak tadika keparat tu

  18. sesumpah cari makan yob. …pulussss.

  19. Hoi budak Ezam, aku tengok kau ni sekarang macam pokemak


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: