Posted by: pinkturtle2 | Jun 15, 2009

Video DS Nizar Angkat Sumpah Dan Dihalau Dari Dewan…


Respon

  1. MAKIN MENJADI2 PERANGAI CILANAT NIZAR JONGOS BARUA CINA KOMENEH NI …

    INI SAJA LAH KEJE GAMPANG PUAK2 AL JUBURI NI…TAK SUDAH2 CARI PUBLISITI MURAH MACAM PONDAN TUA!!!

    DAH JADI TRADE MARK AMPA PON BUAT PERANGAI BABI KAT DALAM DEWAN..MAKIN JIJIK ORANG TENGOK GELAGAT AMPA TUU!!!

    PPTTUUIIIHHHH!!!

    he he he

    • UDAHLAH SETAN KAPIAG LAKNAT.

      SETAN KAPIAG…..SETAN KAPIAG…..

      TOSAHLAH SETAN DOK SIBUK PASAI NIZAR TU. DIA TU ORANG POLITIK.
      PRK BUKIT GANTANG RAKYAT DAH PILIH DIA. SETAN BOLEH LAH MULA KEMPEN
      MULA SEKARANG UNTUK PRU 13 SUH NIZAR KALAH. INI TAK DOK MENYALAK.
      MENYALAK TU KAN ANJING.

      SETAN KAPIAG BOLEH BERTENANG. JANGAN MARAH2 NANTI SETAN JADI GILA
      TAK DAN PRU 13.

    • SETAN KAPIAG ATI PANASS……..

      UDAHLAH TU. NIZAR TU AHLI PARLIMEN PEMBANGKANG TAKKAN NAK SETUJU NGAN JAMBANTAIK. MULAI SEKARANG SETAN KAPIAG ATI PANASS BOLEHLAH
      MULA KEMPEN SUH NIZAR KALAH PRU 13 NANTI. JANGAN DOK MENYALAK.
      MENYALAK TU KAN ANJING.

      SETAN KAPIAG…SETAN KAPIAG….

      BERTENANGLAH. BERSABAR TEMPRETURE KAPIAG SETAN TU TAKUT NAIK
      PADA TAHAP MERAH. WOOO BAHYA TU. AKU TAKUT SETAN MARAH2 TAKDAN
      PRU 13, SETAN KAPIAG DAH GILA

      he he he

  2. Kalau dah terlalu takut gelap, daun pisang pun disangka hantu. Perbidalan orang2 tua dulukala.
    YDP dewan dan AP BN ni macam orang diserang demam aedes lah, pantang nampak nyamuk tak kira siang, tak kira malam forbia sampai menggigil gigil.
    Kalau nak ikut apa kena mengena pakai lilit tulih BUBAR DUN PERAK kat songkok ka, kat lengan ka, yang nak membentang dan berbahas bukan songkok dan lengan, mulut orang yang pakai songkok dan lengan depa saja..

    Tu..lah kita kalau tak berak tengah jalan, orang tuduh macam mana pun kita tak rasa apa pun, kalau depa desak mengaku sekalipun, kita buleh suruh depa cium ketiak kita, pastue suruh depa cium taik tengah jalan tu, kalau bau sama, barulah depa boleh tuduh kita dengan bukti. Kalau bau tak sama bukan kitalah tu…

    Mangkuk punya YDP dewan.

  3. Kenapa rakyat dan ahli parlimen tidak menghormati dewan dan undang2 negara sejak akhir2 ini?.

    Ini satu persoalan yang perlu dijawab oleh semua rakyat, dan saya berpandangan begini:-

    Kalau sebelum era reformasi dahulu majoriti ahli parlimen dimonopoli oleh BN, dan yang suka buat kecoh Karpal Singh dan beberapa orang MP Dap sahaja.

    Selepas pilihanraya PRU10, pada tahun 1999, pembangkang dari Pas dan DAP telah berjaya menempatkan ahli parlimen dengan bilangan yang boleh mencetuskan suara dan hujah yang lebih berkualiti dari Mp BN. Mahafiraun terkujat dengan hujah mereka ini. Sementelahan pula Almarhum Ustaz Fadzil Noor Presiden Pas pada ketika itu menjadi ketua pembangkang. kehebatan beliau menyerang kerajaan BN dalam parlimen menjadi dorongan ahli2 parlimen pembangkang tidak kering idea berhujah dalam satu satu isu.

    Membelasah kerajaan BN dalam parlimen, bukan bererti tidak menghormati kemuliaan dewan. Disini adalah tempat bercakap apa saja rasa tidak puas hati mewakili rakyat. Kalau kerjaan BN yang dipimpin oleh Mahafiraun pada era itu tidak berakhlak dengan agamanya sendiri. Apa perlu menyuruh orang lain berakhlak mulia.

    Bermula dari Mahafiraun hinggalah kepada Najib, keserakahan BN memperkosa undang2 dan segala jentera kerajaan rakyat, satu demi satu diperlihatkan secara terang terangan tanpa segan silu biarpun dibantah dan ditentang oleh rakyat, langsung tidak meninggalkan kesan kepada BN dan para pemimpinnya.

    Nah, hariini pemerkosaan yang berlarutan itu, tentu saja menggejolakan kemarahan rakyat selagimana BN menjadikan Undang2 kehakiman dan semua institiusi kerajaan dihakmilikan oleh BN. Rakyat tidak selamanya boleh diperbodohkan walaupun minda rakyat disekat dari menerima maklumat yang benar, tetapi kebijaksanaan akal adalah aset yang allah titipkan kepada manusia akan tetap berkembang dari masa kesemasa.
    Kalau BN merasakan mereka cukup berkuasa, halanglah allah daripada menyuruh manusia mencari dan menuntut kebenaran.

    BN memang celaka.

    • YER LA TUU INSPEKTOR KONEK…

      BAGUS SANGAT LA AMPA ORANG MELAYU AGAMA ISLAM IKUT PERANGAI GAMPANG LIM KIT SIANG DGN KARPAL SINGH TEPEKIK TELOLONG MACAM ANJING KURAP!!!

      NAMA SAJA MELAYU SIKIT HADAP PON TADA…PPTTUUIIII!!!

      he he he

      • AWAT SETAN KAPIAG NI DOK SUSAH2 MELAYU ISLAM NI.
        SETAN KAPIAG TAK MAIN ISLAM2 NOOO.

        SETAN KAPIAG KAN DALAM JAMBANTAIK MENTEKEDARAH ARAK DAN RASUAH.

        he he he

      • kerana berdepan dgn. melayu
        yg penuh DEngan adap.

        1.ADAP BOLEH PI KOREK
        KOREK..KOREK..SEMUA
        DEPA KOREK.
        2.ADAP SOPAN DEPA AMBIK
        KERAJAAN NEGERI PERAK.
        3.ADAP SOPAN CRITA 1 M’SIA
        MAIN JUBOK ORG. DEPA YG
        BYK AUW AUW AUW.
        4.ADAP PERHIMPUNAN AGONG
        DEPA PENUH DGN. LAGU
        M.NASIR
        DUIT DUIT DI MANA KAU DUIT.
        5.MAMAK NASI TAMBAH SATU….

  4. Bongok la kau ati panas…
    Kalau masuk dewan untuk tido aje,baik takyah masuk…

  5. biler perut aku sakit, aku g jamban, aku berakkk.. sebelum beristinjak aku ambik tisu selet kat dubur aku kemudian aku terus selet kat mulut ati panass aljuburi… nak ambik ko.. cabul sangat mulut tuh!

    HAMPESSSSS!

  6. Pakat ramai2 AP PR pi seret Speaker Pandikar campak dalam jamban taik. Buat macamana diorang buat kat Speaker DUN Perak.

  7. aku rasa, ati panass ni lagi tak beradab…. kata kat orang, dia yang lebih… kang Tuhan sumpah lu jadi babi atau anjing kurap tak sempat ngucap baru tau… kasi tapis lah….mana tau, jap lagi, tiba-tiba malaikat maut datang nak ambik nyawa ke…. kasi sama2 ingat lah….

  8. wa sokong sangat kata-kata pengundi muda tu… kuat mencarut betul la ati panass..celupar pun ada… ati panass ni agama Islam ke agama apa? tarak skolah ka? patut ler ati panass… wa doakan benda yang lu cakap tu Tuhan balik kat lu semula…

  9. harap2 blogger dapat tapis atau buang terus komen yg melibatkan mencarut… hanya orang yang tak ada harga diri yang suka mencarut…

  10. kenkadang aku rasa paling lawak ialah tgk komen korang..lebih lawak dari raja lawak… tu yang buat aku rajin tgk laman web sampah ni… yg serupanye ialah.. penyokong parti yg ego membuta buta tuli.. neway dan tahniah nizar…bertambah gaji nampak walaupon tak buat keje…hermm nak masuk bertanding la..dapat lepas 2 penggal dapat la pencen… jangan lupa belanja penyokong yg menang sorak ni…(opss ko memang selalu lupa)

  11. Ati Panass ni yang betul-betul sampah…, apa kelayakan engkau Ati Panas mau menghina Tuan Nizar..??? Nizar sekarang dah bertambah gaji, Engkau apa dapat. Kenapa engkau tidak hina ni Polis yang angkut speker Dewan Perak Sivakumar dari Dewan Persidangan takkla dia sedang berkuasa kat situ. Perbuatan Polis itu lebih berlipat ganda hina daripada yang HINA!!!

    Kita sepatutnya beri penghormatan tertinggi kepada barisan pembangkang kerana cuba memulihkan Demokrasi yang sedang di hancurkan oleh Kerajaan sekerang ini.

    Kebanyakan pemimpin kerajaan mengutuk Nizar dalam inciden di Parlimen kelmarin,,, Tetapi kenapa mereka ni seperti Nazri dan Hisamuddin berdiam dengan perbuatan HINA polis dan Zamry di DUN Perak pada & Mei??????

  12. oi fahmi, ko marah sgt kat ir nizar pasai prk bkt gantang BN kalah…hahahaha…kat takde masyuk la tu ..tu pasai ko marah sgt kat ir nizar…
    bodoh n bangang fahmi.yg makan gaji buta YB BN je…dah la mkn gaji buta…songlap duit rakyat berbilion2.
    fahmi n ati panass yg bangang…teruslah dgn kebangangan korg tu. takde sapa nak caya ckp korg..kene kutuk adala..ahahahahaha

    Lawan tetap Lawan

  13. huhu..

    kesian kat ati panas..hilang dah dia..

  14. ati panas ko perangai mcm setan cuba gak bagi idea yang membina…ko pn sama mcm drg…setan gondol

  15. aku releks je ati panas yang ati panas

  16. Nama pun ati panasssssss….dah dekat dengan neraka kot…panassss je. kami doakan kau sentiasa ati panassssssssss……

  17. bilAlah PAS nak join UMNO NI… LAGI CEPAT LAGI BAGUS..

  18. Panglima Hitam
    Aku setuju juga dgn anti panas, betul kata dia tu…AP pembangkang tak tau tatasusila. nama pun dewan rakyat. banyak perkara boleh dibahaskan. Kalu Nizar tu nak melalak ka apa ka..bawa la secara terhormat bukan macam kera yang tak g sekolah. itukan namanya upacara angkat sumpah dan ianya merupakan adat, perlu dilakukan dengan sopan dan tertip mengenangkan institusi yang tinggi dan menghormatai upacara tersebut. Janganlah Nizar nie terlaku kontrovesi dan tahu dirinya panas nak timbulkan perkara yang memualkan. naktermuntah nakpak melaku bersikap macm tu. Jangan saydara sekalian kutuk Mahadir…kat satu dunia islam dia dikenali..masa aku kat yamen dapat minum percuma tauke restoren belanja sebab dari malaysia dan mahathir..dia juga kerap ke Universiti al azhar…banyak juga ceruk dia bantu kat dunia islam nie seperti bangladest, palestin…aku berani cabar kalu ada rakyat biasa arab tak kenal Mahathir sila bagi tau…jangan terlalu ingin berubah, lamax jadi boneka di tanah sendiri. banyak pembohongan yang PR dah buat..depa nie suka timbulkan isu saja…tapi habuk pun tarak….

  19. Baru 10 minit mengangkat sumpah sebagai Ahli Parlimen Bukit Gantang, dia dihalau keluar Nizar DAP ingat dia bersidang di bawah pokok. Dia terlupa sebenarnya, medan yang dia berdiri kali ini, bukan Perak tetapi Kuala Lumpur. Parlimen Malaysia belum pernah tercemar sebelum ini.

    Dia sudah terbiasa. Tiap kali dia nampak ada audien di depannya, dia akan bertempik. Dia akan menjerit. Dia terlupa, Parlimen Malaysia Speakernya bukan V. Sivakumar, bossnya di Perak tetapi Tan Sri Pandikar Amin.

    Seperti biasanya, orang yang akan bersama Nizar bukan Tuan Guru Hadi Awang. Begitu juga, Timbalan Presiden Pas, Nasaruddin Mat Isa juga tidak akan bersama-sama Nizar. Yang akan sentiasa mengapit Nizar ialah Nga Kor Ming dan Ngeh Koo Ham. Itulah rakan karib sehidup sematinya

    Kini ditambah pula empat orang lagi yang bangang iaitu Dr. Zulkifli Ahmad, Mahfudz Omar, Gobalakrishnan, Dr. Hatta Ramli.

    Nga, Nizar dan Ngeh atau lebih dikenali sebagai 3N adalah pelakon utama manakala empat lagi pelakon tambahan. Masing-masing mahu menumpang ‘publisiti’. Mereka tahu, perbuatan Nizar adalah ‘lakonan Parlimen bawah pokok’ yang hanya 3N sahaja yang boleh melakukannya.

    Itulah sebabnya, apabila Speaker mengarahkan mereka keluar, tidak semua pembangkang keluar meninggalkan Dewan. Ini membuktikan Kit Siang dan Guan Eng tidak bersetuju walaupun ada seorang dua dari DAP yang akan menjadi pengiring Nizar.

    Malahan, para penyokong yang dibawa khas dengan bas perlancongan ke Parlimen turut memakai ikat kepala bertulis ‘bubar DUN’ turut diperintah keluar Dewan.padan muka

    Di sini, rakyat boleh memberi tabik hormat kepada Presiden Pas, Tuan Guru Hadi Awang. Patutlah TG Hadi tidak melantik Nizar menjadi Pesuruhjaya Pas Negeri Perak atau timbalan pesuruhjaya. Ini kerana TG Hadi mungkin nampak, Nizar lebih banyak bekerja untuk DAP daripada memainkan peranan sebagai seorang anggota Pas.

    TG Hadi melantik Ustaz Abu Bakar Husin sebagai Pesuruhjaya Pas Negeri Perak dan timbalannya, Ustaz Asmuni Awi.

    Nama Nizar ditinggalkan walaupun dia menang undi tertinggi bagi kerusi Jawatankuasa Pas Pusat.

    Ketua Pembangkang pula mahu mengadakan perjumpaan dengan Speaker Parlimen bagi merayu menarik balik keputusan itu dan membenarkan tujuh MP yang diusir ini dapat masuk semula ke Parlimen secepat mungkin.

    Kalau rakyat tahu dan faham permainan politik pembangkang, mereka sebenarnya tidak ada ‘bahan’ untuk bercakap. Ketika Mahfudz Omar mengikut langkah Nizar memakai ikat kepala, kenapa Salahuddin Ayub yang mendapat undi kedua tertinggi bagi kerusi Naib Presiden Pas tidak berbuat demikian?

    Ini membuktikan bahawa Salahuddin lebih cerdik dari Mahfudz walaupun satu ketika dahulu, Salahuddin adalah Naib Ketua DPP ketika Mahfudz menjadi Ketua DPP.

    Tetapi bila bertanding kerusi Naib Presiden, jelas perwakilan Pas nampak siapa yang lebih ‘cerdik’ untuk duduk di kerusi nombor tiga hirerki kepimpinan Pas ini.

    Nizar mungkin berbangga dengan apa yang dia lakukan di Parlimen tetapi kepada mereka yang waras, mereka tahu Nizar ini jenis Ahli Parlimen kelas apa?

    Malahan, dia tidak merasakan cukup dengan ‘mogok lapar’ dan bersidang di bawah pokok kerana ia merasakan namanya semakin tenggelam apabila Presiden Pas mengeluarkan isu kerajaan perpaduan.

    Cara mudah untuk namanya terbit semula di khalayak ramai ialah dengan membuat sesuatu di Parlimen, iaitu menjerit sebaik sahaja selesai mengangkat sumpah. Adalah wajar, jika Nizar terus ‘berada di bawah pokok’ kerana dia jenis suka menjerit, bertempik dan berbuat sesuka hati tanpa mengikut peraturan.

    Namun, seorang pemerhati politik berpendapat, penyakit yang hinggap pada Nizar ini bukan boleh dirawati oleh bomoh sebaliknya mesti diselesaikan cara politik.

    Bagi Ahli Parlimen BN, mereka jelas meletakkan Nizar dalam kelompok DAP. Kata mereka, Nizar sebenarnya tidak layak duduk dalam Pas tetapi elok jika duduk dalam DAP. Begitu juga dengan Dr. Hatta, Dr. Zulkifli dan Mahfudz kerana mereka sukakan publisiti dengan melanggar peraturan.

    Kata mereka, “Jika Nizar berada di dalam DAP mungkin Nizar lebih berjaya dari Kit Siang dan Guan Eng. Malangnya, Nizar duduk dalam Pas yang sedikit sebanyak mencemarkan akhlaknya sebagai seorang Islam,”

    Dia bertempik untuk siapa? Kalau bukan untuk DAP

    • IBLIS DSAI KAPIAG……..

      IKUT SUKA DIA LAH. DIA TU MASUK DEWAN ATAS KAPASITI WAKIL RAKYAT
      YANG DIPILIH RAKYAT KAT BUKIT GANTANG. MAJORITI RAKYAT SUKA KAT DIALAH TU. DIA PUN PIKIAG JUGAK APA PEKDAH RAKYAT PILIH DIA KALU DAK BUAT SESUATU UNTUK PEKDAH RAKYAT PERAK…… BAHALOL.

      IBLIS KAPIAG…….IBLIS KAPIAG……..

      PADAN DOH HAIH IBLIS DOK CAKAP ISLAM DAN AKHLAK TU. IBL;IS DAH TOLAK ISLAM TU MAKNANYA KAPIAG LAH. YANG DOK HU HA HU HA WAK ABIH AYAG LIUG JE.

      IBLIS KAPIAG…..IBLIS KAPIAG………

      MAK IBLIS MASIH LAGI TAHAN PUKI KAT IBLIS TU KE ?
      AKU NAK TULUNG JUGAK IBLIS NI. CIYAN JUGAK LAH BAKTU AKU MAKI…
      MAKI NASIHAT TU…. TAKUT LEBIH KAPIAG DARI ORANG KAPIAG.

      he he he

  20. ADA LAGI BUDAK TADIKA CELAKA NI INGAT KE DAH MAMPOS MASUK NERAKA DAH,KAU KAN ANAK HARAM JADAH,BARUA DAP, NANTI AKU HANTAR KAU DUDUK SEBILIK DENGAN ANUAR BARU PADAN MUKA TAK BERAK SEMINGGU

    • ALAHAI IBLIS KAPIAG NI……….
      IBLIS MAGHAH KA AKU YER
      AKU DOK MAGHAIH HAIH…… AKU SUUUU….KA KAT IBLIS.
      AWAT IBLIS DOK MAKI2 NI….
      AKU MAKI….. MAKI NASIHAT TAU.
      SUH IBLIS TOBAT DARIPADA KAPIAG TU

  21. Nama Nizar dah menular di segenap pelusuk rakyat Perak,,,,,,hang DSAI, jgn cuba memperkecil-kecilkan kredibiliti beliau…Hang tak tau,aku dapat feedback kat kampung aku kat Perak…org -org kampung yang pure BN dulu dan yg pernah sign utk sokong sultan,dalam diam-diam,nakkan DUN dibubarkan……mereka anggap Zambry takut utk menghadapi kekalahan besar…Cuba bayangkan org-org kampung yg tak terdedah dgn internet ,pun boleh pikir sampai ke tahap tu…..

  22. memang la Nizar bagus jadi barua DAP semua rakyat perak tahu cuma beberapa kerat yang bangang dan bodoh tak boleh fikir

  23. ni budak tadika celaka aku maki nasihat kau

    KAU MEMANG ANAK HARAMJADAH BILA NAK MAMPOS MASUK NERAKA

    • iblis kapiag….iblis kapiag

      TOSAHLAH IBLIS DOK CAKAP SYURGA NERAKA….
      KALU DAH IBLIS…. TAU2 SAJALAH.

  24. OII BUDAK TADIKA KELABU AKU TAHU KAU TU ANAK HARAM PUKI MAK KAU KENA TUTUH DENGAN INDIA KAT RUMAH KAU SENDIRI ITU SEBAB LAHIRLAH ANAKHARAMJADAH MACAM KAU NI

    NANTI AKU HANTAR ANUAR IBRAHIM TUTUH JUBUQ KAU DAN MAK KAU OK
    BARU KAU SENANG NAK BERAK

    INI NASIHAT UNTUK BUDAK CELAKA HARAMJADAH MACAM KAU NI

  25. OII BUDAK TADIKA KELABU CELAKA AKU TAHU KAU TU ANAK HARAM PUKI MAK KAU KENA TUTUH DENGAN INDIA KAT RUMAH KAU SENDIRI ITU SEBAB LAHIRLAH ANAKHARAMJADAH MACAM KAU NI

    NANTI AKU HANTAR ANUAR IBRAHIM TUTUH JUBUQ KAU DAN MAK KAU OK
    BARU KAU SENANG NAK BERAK

    INI NASIHAT UNTUK BUDAK CELAKA HARAMJADAH MACAM KAU NI

  26. FULLAMMAAAAAAAAAAAAAAAAKK…………

    IBLIS KAPIAG NI MARAH BENAG KATKU.
    BUKAN PE AKU NASIHAT IBLIS KAPIAG JE.
    KALU NAK NUNJUK POWER TOSAHLAH BELAKI NGAN MAK…… IBLIS BOLEH BELAKI NGAN ANGSA KA, NGAN KAMBING KA, BEWAK KA
    ATAU TIKAM JE JUBOG TAIK ATI PANASS.

  27. AKU TAK MARAH AII AKU CUMA NASIHAT SECARA BUDAK ANAKHARAMJADAH MACAM HANG NII

    NANTI AKU HANTAR DS ANUAR ALJUBURI TUTUH JUBOQ MAK HANG TENTU HANG SUKA KAN

    INI PUN AKU NASIHAT

    • AWAAAAAAAAAAAAAAAAAT MAGHAIH SANGAT KAT AKU IBLIS KAPIAG OOOOI.
      MUJUG JUGAK AKU TU ONGKATA PRIHATIN DOK NAK NASIHAT KAT IBLIS.

      IBLIS KAPIAG….IBLIS KAPIAG…….

      KALU IBLIS NAK TUNJUK POWER SANGAT JANGAN BELAKI NGAN MAK…
      IBLIS PENGA ANGSA KA KAMBING KA HANTAM SAJALAH DALAM SEMAK.
      LAGUTUPUN NAK SUGHUH AKU AJAG. KALU IBLIS NAK LUBANG KECIK
      IBLIS BOLEH HANTAM JUBOG BEWAK. LAGI BAGUIH.

  28. NI SPESIAL UNTUK BUDAK TADIKA ANAKHARAM JADAH

    OII BUDAK TADIKA KELABU AKU TAHU KAU TU ANAK HARAM PUKI MAK KAU KENA TUTUH DENGAN INDIA KAT RUMAH KAU SENDIRI ITU SEBAB LAHIRLAH ANAKHARAMJADAH MACAM KAU NI

    NANTI AKU HANTAR ANUAR IBRAHIM TUTUH JUBUQ KAU DAN JUBOQ MAK KAU OK
    BARU KAU SENANG NAK BERAK

    INI NASIHAT UNTUK BUDAK CELAKA HARAMJADAH MACAM KAU NI

    • KAAAPIAG PUN ADA SPESIAL TAK SPESIAL. MACAM BURGER PULAK.

      AWAAAAAAAAAAAAAAAAAT MAGHAIH SANGAT KAT AKU IBLIS KAPIAG OOOOI.
      MUJUG JUGAK AKU TU ONGKATA PRIHATIN DOK NAK NASIHAT KAT IBLIS.

      IBLIS KAPIAG….IBLIS KAPIAG…….

      KALU IBLIS NAK TUNJUK POWER SANGAT JANGAN BELAKI NGAN MAK…
      IBLIS PENGA ANGSA KA KAMBING KA HANTAM SAJALAH DALAM SEMAK.
      LAGUTUPUN NAK SUGHUH AKU AJAG. KALU IBLIS NAK LUBANG KECIK
      IBLIS BOLEH HANTAM JUBOG BEWAK. LAGI BAGUIH.

  29. NI SPESIAL UNTUK BUDAK TADIKA ANAKHARAM JADAH PUKIMAK HANG BARUA DAP

    OII BUDAK TADIKA KELABU AKU TAHU KAU TU ANAK HARAM PUKI MAK KAU KENA TUTUH DENGAN INDIA KAT RUMAH KAU SENDIRI ITU SEBAB LAHIRLAH ANAKHARAMJADAH MACAM KAU NI ANAK HARAM MACAM KELING SUKA BEWAK

    NANTI AKU HANTAR DATUK SERI ANUAR IBRAHIM TUTUH JUBUQ KAU DAN JUBOQ MAK KAU OK
    KAU KAN SPESIS PELACUR MACAM TU

    INI NASIHAT UNTUK BUDAK CELAKA HARAMJADAH PUKIMAK KAU MACAM KAU NI

    • APALA KAPIAG NI
      DOK POSTING HAKTU JE
      MBEGHI NO TEPON he he he

  30. SELAGI PUKIMAK HANG ADA SELAGI TU AKU ADA HARAMJADAH OII

    INI TEFON PUKIMAK HANG NII BAGI KAT INDIA LEBIH BAIK SENANG INDIA DATANG MALAM2 KAT RUMAH HANG TUTUH PUKIMAK HANG

  31. HAI IBLIS DOK BERASAP JA
    TAK HABIH2.

    • TERLIUG JUGAK HANG NI NAK MAKI MENATANG IBLIS
      KAPIAG NI ……. GREAT CHIEF

      he he he

  32. Yang susahnya ialah golongan MUNAFIKIN dalam Islam. Muka nampak macam Islam tapi sebenarnya mengkhianati dan membenci Islam. Kat Malaysia ni memang ramai golongan munafik ni khasnya dari bangsa Melayu. Elokla tu esok buleh jadi kayu api kat neraka jahanam. Rsa ambikla esok lepas mampuih nanti.

  33. pesta maki-memaki hehehehe… sedih tgk yg maki melayu.. yg di maki melayu.. yg kenyang.. DAP ler sape lagi..

  34. Assalamualaikum ,
    sorry apple dan semua forumer sebenarnya aku nak ajaq sikit budak tadika kelabu yang kurang ajaq dan biadap ni,dah bertahun dia maki orang takkan aku maki dia cuma beberapa jam dah tak tahan,kalau dia tunjuk sikap yang baik saya juga akan tunjuk sikap yang baik

    • SEBENAQNYA HANG LA YG
      TAK TERAJAQ.
      …SPESIS KURANG AJAQ.

  35. tu DAP nyer orang tu… dia harus bertaubat… ikut nasihat karpal singh.. hehehe

  36. oi fahmi, ko marah sgt kat ir nizar pasai prk bkt gantang BN kalah…hahahaha…kat takde masyuk la tu ..tu pasai ko marah sgt kat ir nizar…
    bodoh n bangang fahmi.yg makan gaji buta YB BN je…dah la mkn gaji buta…songlap duit rakyat berbilion2.
    fahmi n ati panass yg bangang…teruslah dgn kebangangan korg tu. takde sapa nak caya ckp korg..kene kutuk adala..ahahahahaha

    Lawan tetap Lawan

    kpd BENAR tu komen pasal aku ek…aper yg dia rasakan dia bercerita BENAR dan dia lebih mengetahui…aku lebih kenal nizar dgn keluarga dia sebelum dia jadi menteri besar…malah 2 anak nizar penah menumpang umah aku 3bulan di UK…aku tak meminta ape pon balasan…tak penah peduli pasal politik..

    aku dah fedup dengan sikap para egois penyokong ahli politik..pada aku politik ni tak lebih dari salesman jual janji kosong….jangan taksub la..tak payah la cerita bangga parti sekian2 maha betul dan baik…simpan undi dan taksub anda sehingga PRU akan datang sambil menilai parti yg anda sokong..yg penting pilih yg menjaga generasi akan datang..

    jangan jadi seperti melayu di zaman sebelum perang dunia ke2 seperti mak aku pesan..nanti jepun datang kita akan lebih senang dari zaman org putih yg telah bagi kupon beras percuma..kedatangan jepun disambut dengan doa selamat dan akhirnya makan ubi kayu,sabun dan peluru..

  37. ermm lupa nak cerita lagi…bapak aku kehilangan 2 org adik2 masa kecil kerana kekurangan zat makanan dan nenek takde air susu badan.. pada masa orang putih dulu buang2 je nasik sebab dah mewah.kupon free diorang dah kasi..

    kalau anda silap memilih parti dan pemimpin akibatnya anda akan kehilangan hak yg tidak mungkin kembali lagi..cukup la keluarga ayah aku kehilangan 2 adiknya akibat percaya dengan slogan jepun ASIA untuk ASIA..


Tinggalkan komen

Kategori