Posted by: pinkturtle2 | Mac 2, 2012

Pembunuhan paling dahsyat oleh kafir Bashar laknatullah di Rastan hari ini..

Al-Rastan 2.3.2012: Assad thugs attack a demonstration in al-Rastan by mortar shells, several citizens, childern were killed and wounded … too brutal

lebih kurang 13  syahid dalam serangan mortal ini dan  kebanyakan mangsa adalah kanak-kanak..Sangat kejam…rakyat sedang berhimpun pun depa serang dengan mortal…tentera kafir dajjal bashar terkejam di abad ini…

تنسيقية الرستن ||عاجل :: تم التعرف على اسماء 4 اطفال حتى الأن والباقي بانتظار
الاهالي للتعرف على اطفالهم الاطفال الذين تم التعرف عليهم ::1_زكريا ابراهيم شباكي12 سنة
خالد عدنان الخطيب 9 سنوات 
سومر فرزات 22سنة 
عبدو فرزات 25 
سنوافيكم باسماء الشهداء ال 13 فور تعرف اهاليهم عليهم

Salah seorang ibu kepada kanak-kanak yang syahid dalam serangan tersebut

WAHAI DUNIA !!!

KAMU SEMUA MEMBISU DENGAN PEMBUNUHANKU INI

……………………………………………………………

Sheikh Qaradawi hari ini menyeru bagi kebanyakan negara-negara Arab untuk  memberi bantuan kepada rakyat syria dan  tentera Pembebasan Syria (FSA) demi mempertahankan tanahair mereka dari kezaliman kafir Bashar Laknatullah


Responses

  1. Tindakan Basyar Ini adalah percaturan kuasa terbuka dari dua ekor syaitan Amerika dan Iran Israel. Negara2 syaitan ini memang berniat untuk mengnyahkan kuasa Sunni diseluruh semenanjung Arab. Kita harus ingat.
    Pada satu tahun musim haji sekitar tahun 1980an dipercayai beberapa orang tentera Iran yang menyamar sebagai jamaah haji telah menimbulkan ketegangan senjata di Masjidil haram Mekah. Apakah niat sebenarnya rakyat Iran ini?.
    Mereka mengambil kesempatan dan peluang keatas kelemahan pemimpin Sunni yang memerintah dinegara Arab. Kebangkitan rakyat yang bangun menentang kerajaan Sunni dibuai kuasa dan menjadi zalim, ini turut memberi laluan kepada rakyat negeri itu yang berfahaman Syiah tentu saja akan disokong oleh Iran dan Zionis Amerika seperti apa yang berlaku kepada kerajaan Sadam.

    Kita harus tahu bahawa separuh dari rakyat Iraq berbangsa Kurdish majoritinya bermazhab Syiah. Puak Kurdish Iraq ini telah lama ingin mengambil kuasa dari Sadam baik secara demokerasi atau secara keganasan. akhirnya keterpaksaan rakyat Iraq yang menuntut keadilan dan kesaksamaan hak yang dibolot oleh keluarga Sadam, berkesudahan Sadam dan keluarganya digulingkan dengan sokongan Amerika kepada rakyat Kurdish Syiah. Hingga ini perang saudara rakyat Syiah dan Sunni masih lagi berpanjangan.
    Begitu juga yang terjadi kepada kerajaan Mua’mar Gadafi di Libya. Percayakah anda Gadafi yang dikatakan melarikan diri dari Tripoli bersembunyi dikampungnya sendiri itu, sentiasa diburu oleh rakyatnya penganut mazhab Syiah. Lihat saja bagaimana cara Gadafi dibunuh dan mayatnya diheret bagai seekor binatang. Kalau bukan syiah kita percaya rakyat sunni yang dididik dengan hukum haram memperlakukan mayat saudara Islam sebegitu kejam dan zalim.

    Selain dari kehendak Allah. Kejatuhan mereka kerna jauh dari thaqwa. Gadafi dan Sadam musnah diatas kesalahan dan kelemahan mereka sendiri selain dari dibantu oleh Amerika Iran yang telah lama menunggu kesempatan bagi melaksanakan agenda Dajjal ini.

    Berlainan dengan Bashar Nusairi pemimpin bermazhab syiah menjadi ketua kerajaan Syria. Gaya kehidupan sekular Islam syiah. Bermewah zalim sama seperti Sadam dan Gadafi, Rakyat Syria pula majoritinya penganut mazhab Sunni. Kebangkitan rakyat Syria sama seperti rakyat Iraq dan Libya cuma jika tumpasnya kerajaan Bashar, bererti kuasa Syiah akan hilang dari negeri itu sedangkan apa yang diperjuangkan oleh penganut syiah selama beratus tahun tidak akan mudah dilepaskan begitu sahaja.

    Syiah menunggu masa yang pasti untuk menguasai Iraq dan Libya sementara Syria dan Iran sedang dikuasai oleh mereka. Membunuh rakyat secara zalim dan siapa juga yang menentang hasrat mereka nyawa penentang itu halal seperti fahaman Yahudi zionist yang mengurus ekonomi kapitalis Amerika… Tidak mustahil satu demi satu jika penguasa kerajaan sunni yang jauh dari berthaqwa Allah akan timpakan musibah keatas mereka..

  2. Ini satu versi baru…tiada satu ulama muktabar pun yang mengatakan perkara sebegini seperti saudara…ingatlah segala berita yang tidak benar…kita akan dipertanggungjawapkan kelak…tanyalah mana2 orang yg pernah ke Qom, Teheran, Najaf dsbgainya…benarkah Iran bersekongkol dengan Amerika?…tentu sekali tidak.Mengembaralah mencari bukti2…bukan duduk di hadapan internet 24 jam…barulah anda perolehi kebenaran…

    Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini – dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) – sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.

    (Al-Hujuraat49:6)

  3. Tentera Syria kluar dari Lubnan selepas pembunuhn Rafik Hariri oleh agent Mossad. Keputusn undur d ambil setelah mndapat desakan dari badan dunia & rakyat Lubnan. Namun pengunduran ini tlh d ambil peluang oleh Israel utk tibai smula Lubnan yg menyaksikan beribu rakyat Lubnan maut. Akhirny hajat Israel utk tawan Lubnan berkecai stelah akur kekuatan tentera Hizbullah yg mndpat sokongn Syria. Brmula dari detik itu mrk mula merancang bagaimana utk menjatuhkn rejim Bashar Assad. Bukan shj Bashar malah mana2 pemimpin dunia Islam yg tdk sealiran dgnny akan menjadi mangsa keadaan. Cara mrk adalh dgn merekrut kumpulan pengganas. Tektik yg paling mudah & cepat mendpat prhatian dunia adalh dgn mmbunuh rakyat.

    Syria perlu wujudkn zon selamat kpd rakyatny supaya dpt selesaikn puak terrorist yg mengganas d Homs ini.

    http://www.presstv.com/detail/229638.html

  4. berita dr akhbar yahudi http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4197806,00.html
    http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4197568,00.html

  5. blh dibezakan…hosni mubarak mendapat sokong oleh israel dan amerika walaupun bertindak kejam terhadap rakyatnya sendiri semasa kejatuhannya, tp gaddafi dan basyar ditentang oleh amerika dan israel..malah ketika kejatuhan gaddafi, pemberontak dibekalkan senjata oleh amerika…ini disebabkan gaddafi dan basyar adalah pemimpin yg tidak menyokong israel…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: