Posted by: pinkturtle2 | September 19, 2008

Surat Pakatan Rakyat Kepada PM

Surat Pakatan Rakyat Kepada Paklah

(Klik untuk lebih besar)

http://edyesdotcom.blogspot.com


Respon

  1. dlm respon aku yg lepas, ada ku minta nak tgk surat PR pd PM, dpt juga akhirnya. (harap ini surat yg benar)

    “Pertemuan tertutup membincangkan masalah keselamatan & arah tuju kepimpinan negara secara keseluruhannya”

    pd Pak Lah ayat tu tak kena, sepatutnya begini:

    “Pertemuan tertutup membincangkan masalah keselamatan & PENGAMBILAN kepimpinan negara secara keseluruhannya”

    itu la yob, PR gunakan bahasa lembut tak faham. (buat2 tak faham) atau masa baca tertidur kot!!!

    “Saya dengar…saya bukan pekak,”
    “Saya baca…saya tak faham,”

    sori la Pak Lah,
    “Saya RAKYAT…saya nak keadilan,”


Tinggalkan komen

Kategori